וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופצת לאילת: קבוצת פוקס פותחת חנות שלישית של אורבן אאוטפיטרס

5.8.2018 / 10:12

החברה בבעלות הראל ויזל תפתח מחר לציבור הרחב חנות נוספת של מותג האופנה האמריקאי, שתשתרע על פני 1,100 מ"ר בעיר הדרומית. זאת לצד שני סניפים באשדוד וי-ם

צילום:שי מכלוף עריכת וידאו:ניר חן

(בווידאו: הצצה לסניף הראשון של רשת אורבן אאוטפיטרס באשדוד)

מותג האופנה האמריקאי מגיע גם לאילת: קבוצת פוקס בבעלות הראל ויזל הודיעה היום (ראשון) כי תפתח סניף שלישי של רשת אורבן אאוטפיטרס (URBAN OUTFITTERS) באילת. זאת לאחר שפתחה חנות ראשונה במרכז ביג אשדוד וחנות שנייה במתחם ממילא בירושלים.

החנות, שתיפתח מחר לציבור הרחב בטיילת נפטון בעיר הדרומית, תשתרע על שטח של 1100 מ"ר, ותציג קולקציית אופנה לנשים וגברים, קולקציית הלבשה תחתונה ובגדי ים וכן קולקציית מוצרים לבית, אביזרים וגדג'טים של טכנולוגיה ומוזיקה.

בחודשים הקרובים צפויות להיפתח שתי חנויות נוספות של הרשת: בנובמבר 2018 בקניון עיר ימים נתניה ובתחילת 2019 בקניון דיזנגוף סנטר בתל אביב בהשקעה כוללת של כ-20 מיליון שקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורבן אאוטפיטרס/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד באותו נושא

עכשיו זה רשמי: סניף ראשון של אורבן אאוטפיטרס נפתח באשדוד

לכתבה המלאה

הכנסות ב-2017 הסתכמו ב-3.5 מיליארד דולר

הרשת, שהוקמה ב-1970, היא חברה קמעונאית המחזיקה בכ-200 חנויות בארצות הברית, קנדה ואירופה והמטה שלה ממוקם בפילדלפיה. הכנסותיה בשנת 2017 הסתכמו בכ-3.5 מיליארד דולר, כאשר שיעור הרווח התפעולי עמד על כ-9.5% מהמכירות.

בדיווח של קבוצת פוקס לבורסה בספטמבר 2017 נמסר כי נחתמו 3 הסכמי זיכיון בלעדיים מול חברת Urban Uk Limited, חברה בת בבעלות מלאה של URBAN, להקמה והפעלה של חנויות המותג בישראל - בהן Urban Outfitters, Anthropologie ו-Free People. הזיכיונות על פי ההסכמים שהוקנו לפוקס, מאפשרים לה להקים חברה-בת חדשה, שפוקס היא הבעלים של 80% ממניותיה.

כמו כן, ההסכם כלל מכירת מוצרי המותג באתר האינטרנט של פוקס - טרמינל איקס. כיום יכולים הצרכנים בישראל לרכוש חלק מהפריטים דרך האתר, בסכומים שנעים בין 169 שקלים לחולצת כפתורים ועד ל-269 שקלים לשמלת ג'ינס מכופתרת. לשם השוואה, שמלה דומה באתר הבינלאומי של הרשת עולה בסייל 49 דולר במקום 59 דולר - כלומר 171 שקלים בלבד, פער של כמעט 100 שקלים. בחנות עצמה ג'ינס עולה כ-329 שקל, שמלה עולה כ-289 שקל וסניקרס כ-249 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully