וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא בחודש אוגוסט: מי עדן הודיעה ללקוחות שנגמרו לה כדי המים

6.8.2018 / 8:00

עמית מגבעתיים קיבל הודעה מהחברה שלא ניתן יהיה לספק לו כדים עד סוף החודש. כפיצוי נציג שירות הלקוחות הציע לשלוח לו 24 בקבוקי מים קטנים של חצי ליטר. בעקבות פניית וואלה! עסקים הובטח שהמים יגיעו עוד השבוע. מי עדן: "טעות של הנציג, התקלה טופלה"

עריכה: יאיר דניאל

(בווידאו: נציג שירות הלקוחות מעדכן שככל הנראה יחסרו מים עד סוף החודש)

דווקא בימים שבהם החום והלחות מטפסים לגבהים חדשים - לקוחות המשלמים עבור מים מינרליים נתקלו במחסור. עמית מגבעתיים קיבל שיחת טלפון מפתיעה מנציג שירות הלקוחות של חברת מי עדן. בשיחה, שהקלטתה הגיעה לוואלה! עסקים, הסביר הנציג שאזלו הכדים הקטנים אותם הוא נוהג לקבל מדי שבועיים.

במקום 4 כדים של 11 ליטר, הציע נציג שירות הלקוחות לשלוח 24 בקבוקי מים קטנים של חצי ליטר באופן חד פעמי. עמית סירב והנציג הזהיר אותו שכנראה לא יהיו יותר מים עד סוף החודש. "בשיא החום של אוגוסט, כשאנחנו בבית עם פעוטה בת שנתיים בחופש הגדול - אני מקבל טלפון שמודיע לי שדווקא עכשיו לא יהיה לי מים קרים בבית", מספר עמית.

"ההצעה שלהם להביא בקבוקי מים במקום כדים היא בבחינת לעג לרש - הרי הסיבה היחידה שאני משלם על השירות היקר שלהם הוא כדי להימנע משימוש בבקבוקי מים, ואם אקנה מים מינרלים בסופרמרקט אחסוך מאות שקלים בשנה לעומת השירות שלהם", הוא ממשיך. לדבריו, הוצע לו כד גדול, אבל מבנה המטבח לא מאפשר לו להכניס אותו למתקן. "לא מצפים ממני לשפץ את כל המטבח כדי לשתות מים, נכון?", הוא מוסיף. בסוף השיחה סוכם שלא ישלחו לו מים ובתמורה עמית יזוכה על התשלום החודשי.

צילום מסך. (צילום מסך מתוך קבוצת הפייסבוק "מי עדן - המים גן עדן השירות גיהנום!"), צילום מסך
פוסטים ברשת החברתית על מחסור בכדי מים/צילום מסך, (צילום מסך מתוך קבוצת הפייסבוק "מי עדן - המים גן עדן השירות גיהנום!")

מי עדן: "ללקוח נמסר מידע שגוי"

"בעקבות פנייתכם ולאחר שיחה ותיאום עם הלקוח ספקנו לו כדי מים קטנים לשביעות רצונו המלאה.לעתים, ובאופן מיוחד בחודשי הקיץ, ישנם מקרים אשר בהם הביקוש לכדי מים מינרלים עולה על ההיצע אשר בידי החברה".

לאחר פניית וואלה! עסקים, נציג שירות לקוחות התקשר לעמית להבטיח לו שעוד באותו היום הכדים יגיעו אל ביתו וכי מדובר בתקלה נקודתית. ואולם, בדיקה מקיפה ברשת מתגלות תלונות דומות מהימים האחרונים. כך למשל, גולש פרסם בעמוד הפייסבוק "מי עדן - המים גן עדן השירות גיהנום!" על מצוקת המים: "שיבושים באספקת כדי מים", כתב, "מה אתם אומרים על זה? קיבלתי 2 כדים במקום 3". לפוסט צירף צילום מסך של הודעה שקיבל, כפי הנראה, מהחברה - בה נכתב שבימים הקרובים יחולו שיבושים באספקת המים.

בקבוצה תלונות דומות. כך למשל כתבה השבוע גולשת אחרת: "אז אחרי 10 שנים נפלאות הגיעו החודש מים עד נפש", סיפרה, "יותר נכון - לא הגיעו מים. במקום 4 כדים קיבלתי 1 והבטיחו שבמשך השבוע ישלימו - מה שלא קרה, ובינתיים אני עם חצי כד של 11 ליטר שיספיק אולי עד מחר בצהריים". גולש נוסף הגיב: "אין להם כדים קטנים, רק גדולים, קיבלתי אספקה אחרי 5 ימים ללא מים. לא יודעים מתי יהיו להם... שלחו אותי לקנות שישיות בסופר".

עוד גולשת כתבה: "בושה, שוב בעיות בחלוקה. היום הייתה צריכה להיות לי אספקה ושוב אין מים. אני בחודש תשיעי להריון, גרה לבד, לא מסוגלת לסחוב שישיית מים וכרגיל לא עונים במוקד".

מחברת מי עדן נמסר בתגובה: "בעקבות פניית לקוח אליכם בדקנו את פרטי המקרה. ללקוח נמסר מידע שגוי על ידי נציג השירות של מי עדן. יש כרגע ברשות החברה מלאי כדי מים, לרבות כדי מים קטנים. בעקבות פנייתכם ולאחר שיחה ותיאום עם הלקוח, סיפקנו לו כדי מים קטנים לשביעות רצונו המלאה. לעתים, ובאופן מיוחד בחודשי הקיץ, ישנם מקרים אשר בהם הביקוש לכדי מים מינרלים עולה על ההיצע אשר בידי החברה. במקרים חריגים אלו מיידעת החברה את לקוחותיה ומתאמת מולם אספקת מים חלקית ומשלימה את הנדרש כעבור ימים ספורים".

seperator

רוצים לקבל את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il



או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully