וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה: קנו מוצרים פגומים במקס סטוק - הרשת מסרבת להחליף

19.8.2018 / 8:00

תושבי הרצליה רכשו מוצרים מתנפחים לים וגילו במרביתם פגמים כגון חור, שסתום תקול ועוד. החברה: "מתנצלים על החוויה, לא מוכרת לנו כל תלונה גורפת בנושא המתנפחים"

רשת מקס סטוק. יעל געתון (ללא קרדיט), מערכת וואלה! NEWS
סניף של רשת מקס/מערכת וואלה! NEWS, יעל געתון (ללא קרדיט)

רכשו מתנפחים לים - וגילו שהם תקולים: תושבי הרצליה טוענים שרכשו בחנות מקס 20 בעיר שורה של מוצרים לים, בסגנון כדור וגלגל, ובשעת השימוש בכמעט כולם התגלו פגמים. מדובר בחנות מרשת מקס סטוק המופעלת על ידי זכיין מקומי. לדבריהם, כשניסו לפנות לסניף ולהחליף את המוצרים, נתקלו בתשובות שונות בהן שהמוצר נפתח ולכן לא ניתן להחליפו.

"רכשתי לפני שבועיים 6 כדורי ים לגן, כל כדור ארוז בנפרד. הכדורים נמכרו במבצע של 2+1 ב-10 שקלים", מספרת סיגל צור, גננת מהרצליה, לוואלה! עסקים. צור ניפחה את הכדורים ולדבריה, מתוך 6 כדורים רק 2 היו תקינים.

צור ביקשה את כספה חזרה, אבל נתקבלה בסירוב. "שמרתי את החשבונית, הלכתי לחנות והמוכר הסתכל על החשבונית, ואמר שלא כתוב עליה תאריך והיא ממכונה ישנה שהוחלפה 4 חודשים לפני הקנייה", היא מוסיפה, "הסברתי לו שהסחורה נקנתה עכשיו, שכדורי ים מוכרים בקיץ - ושהם פגומים".

מקס 20 הרצליה. באדיבות המרואיין, באדיבות המצולמים
התלונה על הקנייה/באדיבות המצולמים, באדיבות המרואיין

תלונות נוספות: קנו מוצרים לים ומצאו פגמים

את הדברים העלתה בקבוצת ווטסאפ מקומית של הורים בעיר: "ראו הוזהרתם, שירות גרוע", כתבה צור. "קניתי כדורי ים לילדודס שלי לפעילות והם היו פגומים, הגעתי עם חשבונית ולא עזר דבר, לא הסכימו להחליף". אימהות נוספות הגיבו וסיפרו דברים דומים.

"קניתי לפני כחודש גלגל ים לתינוק", אומרת לוואלה! עסקים מיכל מהרצליה, חברה בקבוצה שכתבה שגם לה קרה מקרה דומה. "כשהגעתי לבריכה ופתחתי אותו, גיליתי שהוא פגום, הצ'ופצ'יק שאיתו סוגרים את הגלגל פשוט קפץ החוצה ולא נתפס, כך שהאוויר יצא". מיכל קנתה את המוצר ביום שישי, וביום ראשון שאחריו נגשה לסניף להחליפו בחדש - אולם ללא הצלחה. "הסברתי את הבעיה והגשתי קבלה, ופשוט סירבו להחליף לי מהסיבה שפתחתי את האריזה. איך אדע שתקול אם לא אפתח? בכוח המחשבה?", היא תוהה.

אם נוספת סיפרה בקבוצה שקרה לה מקרה דומה. "קניתי לבן שלי בן השנה וחצי 2 גלגלים לבריכה בתחילת הקיץ", היא מתארת, "אחד רגיל ואחד בצורה של מכונית. לגלגל אחד יצא האוויר כל הזמן והשני - הסגירה שלו לא נסגרה והאוויר יצא החוצה". גם היא נגשה להחליף את המוצר, אולם "נאמר כי ברגע שנפתח לא ניתן להחזיר, אמרתי תודה והלכתי", היא אומרת.

מקס: "דוגלים בשירות אמין וקשובים לצרכי לקוחותינו"

"מגוון מתנפחים נמכרים ברשת מקס מדי שנה בכלל ובעונה הזאת בפרט. כאשר לקוח מגיע להחליף פריט אשר מתגלה בו פגם בהצגת חשבונית הפריט מוחלף בפריט חדש"

מרשת מקס סטוק נמסר בתגובה: "מגוון מתנפחים נמכרים ברשת מקס מדי שנה בכלל ובעונה הזאת בפרט. כאשר לקוח מגיע להחליף פריט, אשר מתגלה בו פגם בהצגת חשבונית, הפריט מוחלף בפריט חדש. כמובן שיש יוצא מן הכלל ושיקול דעת של מנהל חנות במידה ולא נמצאה הקבלה.

"רשת מקס בכלל וסניף הרצליה בפרט דוגלים בשירות אמין וקשובים לצרכי לקוחותינו, ועל כן רבים המקרים בהם הוחלפו מוצרים מעבר ל-14 יום הקבועים בחוק וללא קבלה. יש לשים לב כי הלקוחה שביקשה להחליף את המוצר השבוע הגיעה עם חשבונית של מערכת ישנה שהחנות לא עובדת איתה למעלה מ-4 חודשים. כלומר, המוצר נרכש לפני כ-4 חודשים, אך לדבריה המוצר נרכש לפני כשבועיים. בחשבונית שהציגה, לא היה תאריך (הקבלה לא הייתה שלמה).

"רשת מקס מתנצלת על החוויה - אנחנו במקס עושים כל שצריך ויותר על מנת לשמור על חוויה חיובית של הלקוחות בכל מוצר ומוצר, לא מוכרת לנו כל תלונה גורפת בנושא המתנפחים".

seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il

או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

רוצים את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully