וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וונדר בשווי מיליונים: גל גדות ברשימת השחקניות הכי מרוויחות בהוליווד

19.8.2018 / 11:02

הכוכבת הישראלית-הוליוודית הכי מצליחה על הגלובוס, נכנסה השנה לאחת הרשימות היוקרתיות ביותר בתעשיית הזוהר - כך שכעת, גל גדות היא אחת השחקניות המעושרות ביותר בתעשיית הקולנוע העולמית, לצמד סקרלט ג'והנסון וג'וליה רוברטס. וואלה! סלבס קא-צ'ינג

אימג'בנק GettyImages

ברכות, נדמה שבאופן רשמי, גל גדות היא כבר ממש לא חלק מתעשיית הבידור המקומית - הרי מתי בפעם האחרונה שמעתם על כוכבת ישראלית, כזאת שגדלה בראש העין ושירתה בצה"ל, שנכנסה לרשימת עשר השחקניות הכי מרוויחות בהוליווד (!)?. לא בתל אביב, לא במזרח התיכון, אלא בתעשיית הקולנוע העולמית. ריספקט, וונדר וומן.


רכלו על גל גדות המעושרת גם בפייסבוק

גל גדות בכנס קומיק קון 2018. AP
רווחית, איך פה פלא. גל גדות/AP

המגזין הכלכלי הנחשב בעולם, "פורבס", פרסם בסוף השבוע האחרון את רשימת השחקניות שלוקחת איתן הביתה את המשכורות הגדולות ביותר בהוליווד - כשבמקום העשירי והכל כך מכובד, ניצבת השחקנית הישראלית, בת ה-33, ששרפה את העולם עם הסרט "וונדר וומן", ומאז הספיקה לבלות על השטיחים האדומים של טקס גלובוס הזהב והאוסקר, לקטוף קמפיינים ולצלם גם את סרט ההמשך ללהיט על "וונדר וומן".

גדות, על פי הפרסומים, קיבלה "רק" כ-300,000 דולר על הסרט הראשון שבו כיכבה בתפקיד הראשי של אשת הפלא. עם זאת, על פי המגזין הפיננסי, לא רק ששלשלה לקופה הפרטית שלה המון כסף על קמפיין טיפוח וקמפיין סלולרי, אלא שעל הסרט הבא בסדרת הקומיקס, "וונדר וומן 1984", גל תזכה למשכורת כפולה, סליחה, מחומשת שתשמח מאוד את מנהל הבנק שלה.

עוד באותו נושא

13 סיבות שבגללן גל גדות היא וונדר וומן אמיתית

לכתבה המלאה
השחקנית האמריקאית סקרלט ג'והנסון בטקס האוסקר 2017. AP
בראש טבלת המעושרות: סקרלט ג'והנסון/AP

מלבד גדות, שסוגרת את רשימת עשר הגדולות, ברשימה נכללות גם קייט בלנשט (12.5 מיליון דולר), ג'וליה רוברטס ומילה קוניס (16 מיליון). חמש העליונות, הן החשודות המידיות ריס ווית'רספון, ג'ניפר לורנס במקום הרביעי (18 מיליון דולר), ג'ניפר אניסטון במקום השלישי עם 19.5 מיליון דולר, אנג'לינה ג'ולי ובמקום הראשון, לא אחרת מאשר סקרלט ג'והנסון - שעשה לא פחות מאשר 40.5 מיליון דולר (!) בשנה אחת. בקטנה, אבל לגדות יש עוד לאן לשאוף.


וואלה! סלבס מקבלת תשלום בשקלים, דולרים, אירו, ארוחות צהריים ופיצוחים לפי משקל. כל המרבה הרי זה משובח.

גל גדות. GettyImages
סקר-ג'ו, מאמי, אני רק כמה שלבים מתחתיך. גדות/GettyImages
גל גדות בישראל. ניר פקין
כך נראית מיליונרית. גל ובנותיה, בביקור האחרון בארץ/ניר פקין
גל גדות בטקס פרסי מועצת הביקורת האמריקאית. GettyImages
מרוצים? מאוד. גל גדות עם בעלה, ירון ורסנו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully