וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנק שמחייב על טעויות ורשת הסטוק שמוכרת מתנפחים מפונצ'רים

24.8.2018 / 0:00

עשרות תלונות צרכניות מצטברות מדי שבוע במערכת וואלה! עסקים, מבנק שמחייב על טעויותיו שלו, ועד מוביל שנוטש באמצע העבודה. איך להתמודד איתן? יעל געתון מסייעת

צלמים זמניים מורשים

מעבר דירה מלווה במתחים, התרגשויות ותיאומים עם בעלי עסק רבים, בהם חברת הובלות. התרחיש הבא נראה כאילו נלקח מחלום הבלהות של כל מעבר - ברגע המכריע, המוביל מצהיר שאם לא יקבל עוד כסף, הוא מעלה חזרה את כל הציוד לדירה ועוזב. זה בדיוק מה שקרה לנלי מרחובות. היא סגרה חוזה עם מוביל עליו קיבלה המלצות, אולם ברגע האמת הוא דרש תוספת של 450 שקל. הם התווכחו, והמוביל הודיע באמצע העבודה שמבחינתו העסקה מבוטלת, "הוא לא צריך את הכסף שלה" והורה לכל הצוות להעלות בחזרה לביתה 40 ארגזים. ומה במועצה לצרכנות ממליצים לעשות? היכנסו לכתבה כאן.

לסיפור המלא צפו בווידאו למעלה.

לקוחה של בנק הפועלים גילתה טעויות חוזרות כשהפקידה צ'קים. למשל, היא הפקידה 3,200 שקלים, אולם בחשבון הבנק היא זוכתה ב-320 בלבד. היא פנתה לבנק, ושם תיקנו את הטעות, לא לפני שחייבו אותה בעמלת שורה נוספת. לא רק שהיא שילמה על ההפקדה עמלת שורה, היא שילמה גם על תיקון הטעות. כעת היא הגישה בקשה לאישור תביעה ייצוגית נגד הבנק. ומה בפועלים אומרים על הסיפור? הם לא הכירו את פרטי התביעה. לתגובה המלאה היכנסו לכתבה כאן.

לסיפור המלא צפו בווידאו למעלה.

גננת מהרצליה טוענת שרכשה בחנות מקס 20 בעיר 6 כדורי ים, ובשעת השימוש התגלו פגמים כמעט בכולם. לדבריה, כשניסתה לפנות לסניף ולהחליף את המוצרים, נתקלה בסירוב. היא סיפרה את המקרה בקבוצת ווטסאפ של הורים בעירה, ומהר מאוד נשמעו תלונות נוספות של אמהות שקנו מתנפחים ברשת וכולם עברו חוויה דומה: חורים, שסתומים שלא עובדים, וחנות שלא מוכנה להחליף. ברשת אומרים שאין תלונה גורפת על המוצרים, ומדיניות ההחלפה עומדת בדרישות החוק. ומה התגובה המלאה? היכנסו לכתבה כאן.

לסיפור המלא צפו בווידאו למעלה.

גבר רותח מעצבים. ShutterStock
"אכלו לי שתו לי" (צילום אילוסטרציה: ShutterStock)/ShutterStock
seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il

או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

רוצים את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully