וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופה של תקופה: קרמבו יימכר ללא עטיפת אלומיניום

28.8.2018 / 10:08

חברת יוניליוור הודיעה כי תחל במהלך להסרת עטיפות האלומיניום מאריזות השמינייה של הממתק הפופולרי. לטענת שטראוס, בכך תפחית את השימוש בו בכ-13 מיליון טון בשנה

קרמבו 2018. אפיק גבאי,
אריזת הקרמבו החדשה/אפיק גבאי

סופה של תקופה? הבוקר (שלישי) הודיעה שטראוס לרשתות השיווק על מהלך של שינוי באריזות הקרמבו. הממתק המוכר יימכר ברשתות השיווק ללא הסמל שהפך מזוהה עמו לאורך השנים, עטיפת נייר האלומיניום. חשוב לציין שהשינוי יחול בשלב ראשון על מארזי השמינייה, העשויות מפלסטיק הניתן למחזור,ומגן על צורת המוצר. אריזות הקרטון הגדולות יישארו בשלב זה ללא שינוי.

בשטראוס מסבירים שהשינוי ייעל את תהליך הכנת המוצר וכך הקרמבו יהפוך ידידותי לסביבה, ולדבריהם תמנע עליית המחירים. אריזות האלומיניום מסתכמות בכל שנה ב-13 טון, כ-6,000 קילומטר מרובע. חשוב לציין שבישראל פסולת האלומיניום אינה ממוחזרת והיא נטמנת בקרקע. יש לציין שהמוצר נארז באופן ידני, כך שמהלך צפוי לגרום לשינויים בכוח האדם של המפעל. בשטראוס מבהירים שהעובדים ישולבו בקווי יצור אחרים במפעל הגלידה.

"בספטמבר תחל מכירתו של הקרמבו המוכר והאהוב באותו הטעם ובאותה האיכות, רק ללא עטיפות אלומיניום, בהתאם ליעדי הקיימות של תאגיד יוניליוור העולמי". מסרה מנהלת שיווק גלידת שטראוס ביוניליוור, מיכל תמרי. "טרם החלטתנו על מהלך הסרת עטיפות האלומיניום, ערכנו בדיקות הבטחת איכות רבות לאורך זמן, ווידאנו שטעמו, מרקמו ואורך חיי המדף שלו ימשיכו להישמר בדיוק כפי שהיו".

seperator
קרמבו. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
הקרמבו הישן/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il

או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

רוצים לקבל את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully