וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתרחבת בזירת האונליין: קסטרו רוכשת את אתר האופנה לאדילה

5.9.2018 / 10:00

קבוצת קסטרו-הודיס מעמיקה את אחיזתה בתחום השופינג באינטרנט והודיעה לבורסה על רכישת האתר שהוקם ב-2014. לאדילה מספק שירות AFTER PAY לפיו הלקוח יכול למדוד את הפריט בביתו לפני התשלום

חנות קסטרו החדשה ברמת אביב. איימי נקדאי,
חנות של קסטרו/איימי נקדאי

קבוצת קסטרו-הודיס הודיעה היום (רביעי) לבורסה על רכישת אתר האופנה לאדילה (LADILA) - אתר מכירות אונליין לאופנה, הנעלה וקוסמטיקה. האתר מספק שירות "AFTER PAY", במסגרתו הלקוח יכול למדוד את הפריט בבית לפני התשלום ולהחזיר פריטים שאינם מתאימים. נזכיר כי קסטרו החלה למכור מוצרים אונליין בינואר 2013.

לאדילה הוקמה בשנת 2014 על ידי 4 יזמים צעירים: לירן אברהם, לאדילה ברקוביץ, אליחי מיסן וספיר סילברשטיין. "כשהקמנו את האתר זה היה שעשוע. לא חשבנו שיום יבוא וקסטרו הענקית תתעניין בנו. אנו מודים שזהו יום מרגש מבחינתנו, אנחנו מאמינים שבקסטרו נצליח למצות את מלוא הפוטנציאל של המותג בשוק הישראלי ונמשיך לצמוח בעזרת חדשנות, שירות מצויין והקשבה ללקוחות שלנו", הם מסרו.

גבי רוטר, מנכ"ל משותף בקסטרו, אמר היום: "כמי שפועל בעולם האופנה הישראלי למעלה מ-40 שנה, אני תמיד שמח לגלות יזמי אופנה צעירים מלאי כישרון ומוטיבציה. מצאתי בלאדילה פוטנציאל לחיזוק קבוצת קסטרו בזירת האונליין המתפתחת בארץ ובעולם. הקונספט המכירתי הייחודי של לאדילה, באמצעות שירות AFTER PAY, כמו גם תמהיל המוצרים באתר הופך אותו לאתר מושלם לצעירות שאוהבות אופנה".

ספיר סילברשטיין לאדילה ברקוביץ גבי רוטר לירן אברהם. רפי דלויה
ספיר סילברשטיין, לאדילה ברקוביץ', גבי רוטר, לירן אברהם, אליחי מיסן/רפי דלויה

לאדילה יוצגה בעסקה על ידי עורך הדין שי מרקוס. קסטרו יוצגה בעסקה על ידי עורכי הדין עופר מנור ובן ענבר ממשרד שבלת ועורך הדין יובל ינקו היועץ המשפטי של החברה.

seperator

רוצים לקבל את חדשות העסקים ישירות לסמארטפון? עכשיו גם בטלגרם - הצטרפו כאן

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל yael_g@walla.net.il

או בקבוצת הפייסבוק "אכלו לי שתו לי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully