וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעקה, איימה וכלאה בחדר: עובדת הגישה תלונה נגד אושרת קוטלר

2.1.2019 / 16:40

המשטרה חוקרת תלונה שהוגשה על ידי עובדת בערוץ טלוויזיה, לפיה במהלך שיחה עם קוטלר, היא כלאה אותה בחדר ומנעה ממנה לצאת תוך שהיא צועקת ומאיימת עליה. במשטרה יבצעו תשאולים של עובדים נוספים. קוטלר כתבה בפייסבוק: "כל טענותיה הן עורבא פרח, שקר וכזב"

אושרת קוטלר בווידוי אישי בנושא הטרדות מיניות. חדשות 10
קוטלר/חדשות 10

תלונה הוגשה היום (רביעי) למשטרת גבעתיים מצד תחקירנית שהעידה כי העיתונאית אושרת קוטלר כלאה אותה ואיימה עליה. קוטלר חשודה, על פי התלונה, כי במהלך שיחה עם העובדת היא כלאה אותה בחדר ומנעה ממנה לצאת תוך שהיא צועקת ומאיימת עליה. בעדותה טענה העובדת כי הרגישה מאוימת מצד קוטלר. במשטרה פתחו בחקירה ומתכוונים לבצע תשאולים של עובדים בערוץ בטרם יזמנו לחקירה את קוטלר.

עוד בוואלה! NEWS:
המרדף אחר תמונת הפיוס: כך מנסה בנט לקרוץ למצביעי הבית היהודי
"היינו חברים עד שרצחנו אותו": עד המדינה מעיד בפרשת החיסולים
"נגמרה החינגה": ארדן הודיע על שינוי תנאי כליאת אסירי חמאס ופתח
"הזוי ומופרך": מתקפה בליכוד על פגישת היועמ"ש עם בכירי המשפט

אולפן טלויזיה. ShutterStock
תלונה נגד אשת תקשורת/ShutterStock

קוטלר כתבה בעמוד הפייסבוק של תכניתה "המגזין" כי "לא היו דברים מעולם" ו"כל טענותיה של התחקירנית הן עורבא פרח. שקר וכזב". לדברי קוטלר, "בשיחה אליה זומנה התחקירנית נכח גם עורך התוכנית ניר בכר. שנינו עיתונאים ותיקים. שנינו נדהמנו מעוצמת המהומה שהתחקירנית החליטה לחולל בכוונת מכוון בשיחה הזאת".

"חשוב להבהיר - התחקירנית לא זומנה לשיחת פיטורים", המשיכה בפוסט שכתבה בפייסבוק. "אלא לשיחה שנועדה לאפשר לה להמשיך לעבוד במערכת למרות חוסר שביעות רצון מתמשך מהתנהלותה המקצועית. אלא שהיא, מצויידת באמצעי הקלטה, בחרה להוביל את השיחה לצעקות כשהיא מטיחה בנו שוב ושוב שאנחנו מתנכלים לה ורוצים לפטר אותה. לצערי נגררתי לצעוק חזרה. תבעתי ממנה לשבת רק כדי שתקשיב לדברנו. איש לא איים. איש לא 'כלא'. בדיוק להיפך, הוצע לה לנסות לפתוח דף חדש במסגרת עבודתה".

בסיום הפוסט כתבה קוטלר: "אני מזמינה את העובדת לפרסם לא רק ציטוטים חלקיים מהשיחה אלא את הדברים במלואם, וגם שיחה נוספת שיזמתי למחרת ושבה הצטערתי על הטונים הגבוהים. 27 שנים אני עובדת לצד תחקירנים, כתבים מפיקים ועורכים. כולם יעידו שהמגזין הוא משפחה חמה ותומכת. צר לי שהפעם בחרה העובדת לנהל מסע הכפשות נגדי ונגד מעסיקיה".

(עדכון ראשון: 14:11)

  • עוד באותו נושא:
  • עיתונאים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully