בר זומר מתאפרת. עידו שחם,
עידו שחם

להתאפר כמו בר זומר: מדריך איפור יומיומי נוצץ במיוחד

בשיתוף רשת אפריל

24.2.2019 / 8:00

בטוח בר תסכים איתנו שבניגוד לכמויות האיפור שרואים באינסטגרם, בעולם האמיתי האיפור הכבד לא נראה טוב - אז גנבנו אותה לסשן דוגמנות קצר שבו יוסף, מאפר אפריל, סניף קניון האופנה TLV, מראה לה ולנו איך עושים את זה בעולם האמיתי

לפעמים באיפור יומיומי דרושה טכניקה ברמה גבוהה וכמויות איפור גדולות יותר, כדי להגיע לרמת גימור נקייה, שאור יום דורש מאיתנו. אבל עם המוצרים המושלמים והקלים לתפעול, שאיתם תקבלי את הכיסוי והגימור שאת אוהבת בלי הרבה עבודה, גם את תוכלי להשיג מראה איפור רענן ויומיומי בתוך עשר דקות. בדיוק המראה שאת רואה אצל בר זומר, הדוגמנית ואושיית הרשת.

יוסף, מאפר אפריל סניף TLV קניון האופנה יראה לנו בדיוק כמה פשוט להיות במיטבך ביום יום כשאת יודעת מה המוצרים והגוונים הנכונים והטכניקה המדויקת.

למוצרי האיפור של אפריל, אינסטגרם ופייסבוק

לפייסבוק ולאינסטגרם שלנו כבר נכנסת?

לאיפור כלות ומאפרות מומלצות כנסי

צפו בסרטון המלא

בר זומר מתאפרת, קמפיין אפריל/עידו שחם, עריכה: דפי מקל

אז איך עושים את זה?

1. מרחי את המייק אפ ממרכז הפנים כלפי חוץ באמצעות מברשת (גם עם האצבעות זה עובד יופי) לגימור מאט

2. שימי קצת קונסילר מתחת לעיניים כדי לטשטש את הכהויות ולהאיר את האיזור. טיפ: לא משנה מה ראית באינסטגרם, במציאות רצוי לא להגזים עם הקונסילר. במקרה הזה - מעט זה הרבה

3. להצללה טבעית קחי מברשת פלאפית גדולה וטשטשי באיזור עצם הלחי בכיוון פעמון האוזן כלפי מטה. גוון הברונזר או הקונטור המתאים לך צריך להיות רק טיפה כהה יותר מגוון העור הטבעי, ושימי לב שהוא לא הופך אותך לכתומה.

4. סומק בגוון אפרסקי (פיץ') הוא המתאים ביותר למראה טבעי, כי הוא מחקה בצורה הטובה ביותר את העור שלנו כשהוא מסמיק. חייכי אל המראה, פעולה שמבליטה את תפוחי הלחיים, ושימי בעדינות ובתנועות סיבוביות את הסומק באמצעות מברשת פלאפית. טיפ: רצוי לנער מעט את המברשת אחרי שטבלת אותה בסומק כדי למנוע כתמים על הפנים - לשים עוד תמיד אפשר, להפחית - זה כבר יותר מסובך

5. זה הזמן לשים קצת גליטר. קחי קצת מצללית הרול און על האצבע ומרחי על גלגל העין ליצירת מראה זוהר. מאחר ובסיס הצללית הזו הינו שקפקף ולא עשיר מדי בפיגמנט, אפשר ליצור איתה מראה מלאכי וקסום, ובעיקר - לא כבד מדי ומתאים ליומיום

6. את המסקרה המעבה והמאריכה רצוי למרוח כשאת מטה את הראש כלפי מעלה כדי שתוכלי לראות במראה את שורשי הריסים שלך. טיפ: אל תזגזגי עם המסקרה מצד לצד, אלא משחי אותה בתנועות ארוכות מהשורש כלפי קצה הריס. כך תימנעי היווצרות גושים.

7. עם עיפרון הגבות ציירי שערות קטנות במקומות הריקים יותר של הגבה, כך תצרי אשליה של גבה מלאה יותר. אל תצבעי בלוקים מלאים מדי, כדי שלא תיראי כועסת. לסיום, סרקי אותן כלפי מעלה.

8. השלב האחרון הוא השפתיים - השתמשי בתוחם שפתיים כדי לצייר מסגרת יפה לשפתיים, וגם להגדיל אותן אם בא לך. זה ייתן מסגרת לשפתיים וגם יתרום לעמידות של השפתון. אחרי כן, אפילו בעזרת האצבע, השלימי עם השפתון בצבע התואם. טיפ: שפתון בגוון דובדבן הינו הכי דומה לצבע שפתיים טבעי, וייתן לך את המראה הרענן ביותר.

sheen-shitof

עוד באותו נושא

גלי את הריח שיעזור לך למצוא את האחד שלך

בשיתוף רשת אפריל

אהבת את הלוק? דפדפי למטה כדי לראות את המוצרים

אפריל. קיס אנד טל,
המוצרים הנכונים יעשו את העבודה במקומך/קיס אנד טל

זה כל מה שאת צריכה כדי להשיג את המראה. דפדפי (צילום: סטודיו אפריל מייק-אפ)

מייקאפ גוון 03, 30 מ"ל, במחיר 69 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אפריל. קיס אנד טל,
אפריל. מקום של ביוטי/קיס אנד טל
איפור אפריל. מיי שטיינפלד,
את לא צריכה יותר מזה/מיי שטיינפלד
מערכת Sheee, בשיתוף רשת אפריל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully