בר זומר לאפריל. אפריל,
אפריל

חיים שלה: 5 מוצרים שבר זומר לא יכולה בלעדיהם

בשיתוף רשת אפריל

5.3.2019 / 9:44

כולנו אוהבות לקנות דברים חדשים, מדי פעם. טוב, כל הזמן. אבל, לכל אחת מאיתנו יש כמה מוצרים שאין להם תחליף - גלו מהם חמשת המוצרים שבר זומר לא יכולה לחיות בלעדיהם

כל מכורת איפור יודעת שאין כמו בינג' מוצרים חדשים. נכנסים לחנות, סורקים את המדפים וקונים. זה בכלל לא עניין של "צריך", זה רק עניין של רוצה, ועכשיו. אבל גם לנו, האספניות והאומניות, יש כמה מוצרים שכשהם נגמרים אנחנו מרגישות בחסרונם, וזה, חברות ואחיות הסימן האמיתי לאהבת אמת בין אישה למוצר. כן, ברור שאפשר לאהוב מוצרים אהבת אמת. תודו שיצא לכן להתאהב בסרום שעושה לכן פנים חלקות, או בליפסטיק שעושה לכן שיניים לבנות.

לאינסטגרם ולפייסבוק שלנו כבר נכנסת?

בר זומר לא שונה מאיתנו - גם לה יש את נבחרת המוצרים שהיא פשוט חייבת שיהיו בבית. התלווינו אליה בביקור באחת החנויות של רשת אפריל, וצפינו בה בוחרת את האהובים עליה - בשמים שהיא מכורה אליהם, קרם, ליפסטיק מהמם, ועוד. רוצה לדעת מהם?

אפריל אינסטגרם ופייסבוק

מהם המוצרים שבר לא יכולה בלעדיהם? צפו!

בר זומר טופ 5, אפריל/עידו שחם, עריכה: דפי מקל

ניחוחות

בושם פרשי
מבין אוהבות הבשמים יש שלושה סוגים - אלה שמתאהבות בריח חדש כל חודשיים, אלה שנצמדות לאותו אחד במשך עשור, ואת בר, שיש לה שניים אהובים. שאוור פרש הוא בושם בריח וסבוני שלוקח את תחושת הרעננות והניקיון צעד אחד קדימה. הוא רענן, ומעורר ומתאים לימים העסוקים של מי שאוהבת להרגיש נקייה ולהריח בהתאם, אבל עם טוויסט...

בושם סקסי
בושם ערב, זה כבר עניין אחר לגמרי. Dans Ma Bulle E.D.P של קראבן, בושם היוקרה הפריזאי, בריח של פריחה, רעננות ופירות. מתאים בדיוק לערבי הקיץ הרומנטיים שלנו - הוא סקסי אבל לא כבד, מתקתק, אבל לא מדי - מספיק בסיסי כדי לתת תחושת פמיליאריות, ומספיק ייחודי כדי לבלוט בין כל הריחות האחרים.

בר זומר תמונת שער. צילום מסך
העור מתעורר מיד - המסכות שבר אוהבת/צילום מסך

טיפוח

קרם אנטי אייג'ינג ליום וללילה
Divinskin Day & Night Care - קרם אנטי אייג'ינג ליום וללילה לסימני הגיל הראשונים שאולי, (ואולי לא!) מתחילים להופיע. הקרם מעניק לעור מראה רך ואלסטי יותר ומסייע בהגמשתו במסגרת מניעת קמטוטים. והוא גם ליום וגם ללילה. סוגר פינה או מה?

מכשיר עיסוי לפנים
Stimuloval Toning massage for the face and throat קוראים לה, והיא מכשיר עיסוי חכם שמחזק ומעצב את הפנים והצוואר, ממריץ את חילוף החומרים בתא, מנקז רעלים ומזרים חמצן. טיפול מפנק שאת עושה לעצמך פעם ביום, שישפר את כושר ספיגת תכשירי הטיפוח בעור, יגביר את גמישותו, ישפר את מרקמו ויעשה לך על הדרך גם פילינג שמסיר את תאי העור המתים.

מסכות פנים לזוהר ולחות של מותג הבית April
Moisturising Hydrating, מסכת פנים להגברת הלחות. מכילה נוסחת לחות שמסייעת לעור להיראות גמיש וחיוני יותר. המסכה מכיל חומרים היפו-אלרגניים לספיגה מהירה וטובה יותר מאשר מסכות מבד כותנה. Intense Radiance היא מסכה נוספת בסדרה, מיועדת לזוהר מיידי ומכילה סרום לגימור זוהר ומראה בריא. המסכות נספגות היטב, ואין צורך לשטוף אותן מהעור אחרי השימוש.

בר זומר שפתון. צילום מסך
גם נוח, גם לחותי וגם יפה/צילום מסך

איפור

תוחם שפתיים
עפרון לתיחום שפתיים בעל מרקם רך ומועשר בוויטמין E. משמש כ"מחסום" בפני זליגת צבע השפתון או הליפגלוס מעבר לקווי המתאר של השפתיים, ותורם לעמידותו הכללית. העיפרון מתחדד ליצירת תיחום מדויק, ומגיע בגוונים שמתאימים לכל אחת.

שפתון לחות מושלם של איב סאן לורן
חדש למשפחת Kiss & Blush שפתון לחות בעל שני ייעודים ושני צבעים. השפתון הוא למעשה גם סומק, שניתן למרוח אותו על הלחיים, והצבעים עליזים ונועזים, לשימוש ביחד או לחוד. השפתונים נמרחים בקלות על השפתיים וגם על הלחיים - הם אינם דביקים, לא מייבשים, ואפשר למשוח אותם למראה טבעי או נועז - תלוי במספר השכבות. אפשר למצוא בסדרה גימורים שונים, החל מגימור מאט וכלה בגימור גלוסי ורענן, תלוי במצב הרוח...

מתעניינת במוצרים? גללי ודפדפי כאן

בר זומר טיפוח. צילום מסך
בר זומר טיפוח/צילום מסך
בושם עשיר ופרחוני: Dans Ma Bulle E.D.P CARVEN ב-240 שקלים ל-30 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך
מערכת Sheee, בשיתוף רשת אפריל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully