וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר מהפכני ואופי ייחודי: שלוש עצות זהב למיתוג מנצח לעסק שלכם

בשיתוף PIX, בשיתוף PIX

3.3.2019 / 6:48

כולם כבר יודעים שנוכחות ברשתות החברתיות היא מאסט וחשוב לדעת מה המתחרים עושים, אבל כדי למתג את העסק נכון וטוב צריך יותר מזה. קבלו שלושה טיפים חשובים שיעניקו לכם יותר כלים להצליח ויותר אפשרויות להגיע לקהלים חדשים

פלטפורמת הדפוס PIX. אורי גרון,
מיתוג העסק בצורה הרבה חכמה ויעילה ייתן לכם יותר כלים להגיע לקהלים חדשים/אורי גרון

כדי לעשות זאת בצורה נכונה, מיתוג העסק צריך להיות מדויק, שונה מאחרים, כזה שמבליט את מה שחדש ומיוחד בעסק. עולם העסקים הוא עולם קשוח והמיתוג קריטי להצלחת העסק, לא משנה אם אתם חברת משקאות עולמית או מעצבי תכשיטים שמעבירים סדנאות לצורך הכנסה נוספת.

יש מספר דברים שהם בבחינת חובה. זה מתחיל ביצירת נוכחות ברשתות חברתיות דוגמת פייסבוק ואינסטגרם, מומלץ גם לפרסם בלוגים על עולם התוכן שסביב העסק שלכם, חשוב לדעת מה המתחרים עושים ומה קורה בתחום בעזרת התראות גוגל וכמובן - לגוון ולחדש מבחינת מה שאתם מסוגלים להציע ללקוחות. עם זאת, כל אלה חשובים ונחוצים, אבל היום אנחנו יודעים שזה כבר לא מספיק וכדי לתת לעסק נוכחות משמעותית צריך לבדל ולמתג אותו אחרת.

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למתג את העסק בצורה הרבה יותר חכמה ויעילה, כזאת שתספק לכם יותר כלים להצליח ויותר אפשרויות להגיע לקהלים חדשים.

עסקים קטנים מזרחי. ShutterStock
אחרי שהגדרתם את קהל היעד העיקר שלכם, עליכם להבין את אורח החיים של הלקוחות הפוטנציאליים, היכן ומה הם קונים/ShutterStock

הגדירו את קהלי היעד ופנו אליהם במסר אישי

נכון שבעידן הדיגיטלי אפשר להגיע לכולם בקלות, אבל לא כולם צריכים את מה שאתם מספקים. לכן, אתם צריכים להגדיר מראש מי האנשים שיוכלו להיות מעוניינים במה שיש לכם לתת ולפנות אליהם בצורה מדויקת ומגוונת.

אם, לדוגמה, אתם בעלי חנות רהיטים, אתם צריכים לפנות לקהלים שרלוונטיים למוצרים שאתם מוכרים. אם מדובר בריהוט לחדרי ילדים ופתרונות אחסון אז משפחות הן קהל היעד שלכם, אם מדובר בריהוט יוקרתי מיובא, עליכם להגיע ללקוחות עסקיים ואנשים פרטיים שמחפשים לבית או למשרד רהיטים ממותגים ומעוצבים.

אחרי שהגדרתם את קהל היעד העיקר שלכם, עליכם להבין את אורח החיים של הלקוחות הפוטנציאליים, היכן ומה הם קונים - בחנויות, ברשת או בייבוא אישי? - ואז ליצור זהות לעסק שהופכת אתכם לאפשרות נוספת עבורם ולפנות אליהם בצורה יותר מדויקת, מבחינת פרסום העסק ושיווקו בדרכים שונות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

להעניק אופי לעסק שלכם

זה נשמע מופשט ולא ברור, אבל האמת שקל מאוד להסביר: לקוחות לא מחפשים עוד חברה שמוכרת להם חותך ירקות שהוא עוד מאותו דבר, הם מחפשים חוויה שמותאמת לצרכים שלהם ומגובה באינטראקציה אישית אמיתית. במילים אחרות: האישיות שלכם צריכה להקרין על העסק והנראות שלו.

איך? האתר או החנות שלכם צריכים לספר את הסיפור שלכם, כך שכבר ברגע שהלקוחות נחשפים אליהם יבינו מי אתם. לדוגמה, האם החנות שלכם מעוצבת בסגנון קלאסי או בסגנון תעשייתי זה אומר משהו על המותג, או האם אתם פונים באתר שלכם לגולשים בלשון יבשה ועניינית או בצורה קלילה והומוריסטית.

השפה והנראות של האתר, החנות או המשרד חייבים לשדר בצורה ברורה מי אתם, מה אתם מציעים ולמה לאנשים כדאי להתעניין בזה. מותג שיוצר חיבור אישי ועניין אישי הוא מותג שעשוי להצליח לפרוח בתחומו.

פלטפורמת הדפוס PIX. אורי גרון,
העסק שלכם צריך לשדר את המסר בצבעים ובגופן הנכונים לכם/אורי גרון

יצירת שפה גרפית משלכם

בעולם הוויזואלי שלנו, לעיצוב ולגרפיקה יש השפעה עצומה על התדמית של העסק והאופן שבו הוא נתפס אצל הלקוחות הפוטנציאלים. זה אומר שהאתר צריך להיות נוח לתפעול, שובה עין ובעל צבעים וגופן המאפיינים את המסר שלכם. אבל האתר הוא רק חלק אחד במסר הוויזואלי שהמותג שלכם משדר. אתם חייבים לבנות עולם גרפי שלם סביב העסק שלכם, גם אם אין לו אתר אינטרנט. איך? כל מתנה, פריט או אביזר שקשור לעסק ואתם מעניקים ללקוחות או משתמשים בו לצורך פרסום ושיווק יכול להיות חלק מהמיתוג שלכם.

בעבר עולם הדפוס התנהל בעיקר באופן ישיר מול בתי הדפוס או דרך מפיקי דפוס/מעצבים גרפיים. כיום יש אפשרות לכם ולבעלי המקצוע לעצב ולמתג את העסק מבחינה גרפית באמצעות PIX. מי אמר שמהפכת האונליין לא עושה את החיים לקלים ונוחים יותר?

PIX זו פלטפורמה אינטרנטית שמציעה בשורה חדשה בתחום הזה וממש כמו שאתרים שונים בתחום התיירות או המזון חוללו מהפכה בתחומם. בניגוד לבתי דפוס שהיו אמונים רק על ההדפסה, השירות של PIX מאפשר לעבוד מול גורם אחד לאורך כל התהליך, משלב העיצוב ומיתוג העסק, ועד להזמנת ההדפסה הטכנית.

הניסיון למתג את העסק יכול ליצור לפעמים המון כאב ראש ויש צורך במספר ספקים - צריך למצוא מעצב, לבחור עיצוב, לחפש בית דפוס אמין, לתאם משלוח, תהליך שמבזבז לכם זמן ואנרגיה ולעתים גם כסף, שלא לצורך. PIX הוא פתרון מצוין לכל סוגי העסקים, משום שהוא מספק את כל השירותים הללו במקום אחד, בקלות ובפשטות, ללא צורך בניסיון.

האתר מאפשר להדפיס כמעט על כל דבר אונליין, החל מכרטיסי ביקור ועד לתחתיות בירה, הוא פשוט ונוח לשימוש ומאפשר לגולשים להעלות עיצוב מוכן או לעצב אונליין. השפה הגרפית חשובה לכל בית עסק, בין אם הוא מקוון ובין אם הוא פיזי, דוגמת חנות, מפעל או משרד פרטי. במספר צעדים פשוטים אפשר לבחור את העיצוב שהכי מתאים ממגוון תבניות, לעצב לבד או להשתמש בעיצוב קיים, ולהדפיס על מגוון רחב של מוצרים, כגון: נייר לוגו, מעטפות, פליירים, עטים, חולצות ועוד.

לאתר PIX

פלטפורמת הדפוס PIX. אורי גרון,
PIX הוא פתרון מצוין לכל סוגי העסקים, משום שהוא מספק את כל השירותים הללו במקום אחד, בקלות ובפשטות, ללא צורך בניסיון/אורי גרון
בשיתוף PIX, בשיתוף PIX

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully