וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי לוואלה! NEWS: ברכת שנה טובה בכתב ידו של האפיפיור פרנציסקוס

26.9.2019 / 12:00

מחווה ידידותית נוספת של האפיפיור פרנציסקוס לישראל: לידי וואלה! NEWS הגיע מכתב בכתב ידו שבו ביקש לברך את עם ישראל לקראת ראש השנה. המכתב נשלח על ידו חברו הרב אברהם סקורקה. "לכל עם ישראל, אני שולח מיטב איחולי לשנה חדשה מלאת שלום"

מכתב של האפיפיור פרנציסקוס בכתב ידו לידידו הרב אברהם סקורקה בו הוא מברך בשנה טובה את עם ישראל. סריקה, סריקה
מכתב הברכה של האפיפיור פרנציסקוס/סריקה, סריקה

מחווה ידידותית נוספת של האפיפיור פרנציסקוס לישראל: לידי וואלה! NEWS הגיע מכתב בכתב ידו, בו ביקש לברך את עם ישראל לקראת השנה החדשה. המכתב נשלח על ידו לחברו הרב אברהם סקורקה, המשמש כרקטור בית המדרש לרבנים של אמריקה הלטינית בבואנוס איירס, ושוהה בימים אלה בישראל.

המכתב, שנשלח ביום שני, כתב האפיפיור לחברו: "אחי היקר, אני יודע שתהיה בירושלים ותתפלל לסליחות בכותל המערבי יחד עם אחיך היהודים ובני דתות אחרות. ברצוני לשלוח לך את ברכתי המיוחדת בליווי תפילה למען השלום. לכל עם ישראל אני שולח מיטב איחולי לשנה חדשה מלאת שלום".

בהתאם לרצון האפיפיור, המכתב הועבר לפרסום באמצעות העיתונאי זוכה הפרסים הנריקה צימרמן, המקיים קשר מזה שנים רבות עם האפיפיור בפרוייקטים הומניטרים לחינוך נגד הקיצוניות בעולם. באחרונה הוכרז ביוזמת צימרמן על פרויקט כלל עולמי בין-דתי, יהודי מוסלמי ונוצרי, לחינוך נגד קיצוניות, שיושק ב-14 במאי בוותיקן, ושמו "הברית החינוכית הגלובאלית".

האפיפיור פרנציסקוס במקדש נוק, אירלנד, 26 באוגוסט 2018. רויטרס
האפיפיור פרנציסקוס מקדש נוק, אירלנד. אוגוסט 2019/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully