זוג במיטה. ShutterStock
ShutterStock

תחליף אימון: התנוחה המינית ששורפת הכי הרבה קלוריות

14.4.2020 / 20:00

כמה קלוריות שורפת אורגזמה, איזו תנוחה יכול להחליף אימון, מה זה "פוסט פור פליי" ואיך תדעו שהסקס באמת נגמר? כמה טיפים שווים מהסקסולוג ד"ר דניאל דריי. האזינו

טוקי-סטייל ד"ר דניאל דריי/מערכת Sheee

ד"ר דניאל דריי, הסקסולוג וכותב הספר "לאהוב במאה ה-21" אומר כי "לקורונה יש הרבה יתרונות בזוגיות. אנשים מעריכים את הזוגיות שלהם כי הם שמחים לא להיות לבד בתקופה הזאת. הפחד מקרב, והמגע יותר מוערך כי אנחנו חושבים יותר במי לגעת ובמי לא. אני רואה את הקורונה כהמשך ישיר של מי-טו, עכשיו לא רק הגוף, אלא גם המרחב החברתי שלנו הופך להיות מקודש ואנחנו בוחרים אפילו למי ללחוץ יד."

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ד"ר דריי, אבא לארבעה ילדים רואה את התקופה הזאת בבית כברכה, ומעיד על עצמו שהוא נהנה מכל רגע, וממליץ לפנק אחד את השני ולנצל את הזמן שיש לנו בידיים כדי לעשות סקס גם במשך היום ולא רק בלילה כשכבר ממילא נכנסים למיטה. איך? פשוט סוגרים את הדלת עם מפתח, אומרים לילדים שאבא ואמא ישנים, ולוקחים את הזמן. עוד מדגיש דריי, כי כמו שחשוב לדאוג לזמן איכות ביחד, כך חשוב לדאוג לזמן איכות של כל אחד עם עצמו: "קחו לכם את הזמן להתגעגע אחד לשני, כדי לעבד רגשות בלי להוציא על בן הזוג כעסים שלא קשורים אליו, רק בגלל שאתם במקרה נמצאים באותו ספייס."

חשוב לא פחות להמשיך להשקיע במראה החיצוני - למרות שאתם כל היום בבית. נכון שלא תסתובבי בבייבי דול סקסי, במיוחד אם יש ילדים, אבל מומלץ להמשיך לצבוע שיער, לסדר ציפורניים ואפילו להתאפר כמו בימים רגילים יכול לעזור להתמודדות עם המצב החריג וגם לשמר את תחושת הנורמליות שלכם כזוג. לא רק נשים, כמובן, גם גברים - תמשיכו להסתפר, סדרו את הזקן, תתלבשו, ואל תגדלו כרס. לגבי לבוש, כל עוד הטיפוח של הגוף ממשיך, זה לא באמת משנה. "גם וואנזי זה סקסי, כי אף אחד לא מתלבש מתחת לזה" אומר דריי, "חוץ מזה זה תמיד נחמד לעשות אהבה עם חד קרן או זברה".

התנוחה ששורפת הכי הרבה קלוריות היא כמובן הפעילה ביותר - או בקיצור - מי שנמצא למעלה ועובד יותר קשה, הוא זה ששורף את מרבית הקלוריות - 400, בקירוב. ד"ר דריי ממליץ להתחיל את האקט בריקוד סקסי קטן שמתבלן את הסקס ומשחרר את הגוף והנפש, ולהמשיך משם לאקט מיני כמה שיותר ארוך ופעיל. גם האורגזמה בפני עצמה שורפת 90 קלוריות, אפילו אם היא מתרחשת באוננות. ואם כבר אחת, למה לא כמה? "אורגזמה אחת זה לא מספיק לאישה" מסביר הד"ר "ברור שהיא לא מסופקת אם היא נשארת עדיין עירנית. צריך לוודא שהיא גומרת כמה פעמים שצריך - עד שהיא מגיעה לאותו מצב עייפות שלך. רק אז הסקס באמת נגמר".

האתר הרשמי של ד"ר דניאל דריי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully