וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפיק "טאטו": אני נהנה לשכב עם קטינות

10.2.2003 / 14:39

בראיון ל"סאן" מתגלה כפדופיל גאה: "שכבתי עם צעירות שהגיעו לאודישנים. אני עושה את זה כל הזמן"; לדבריו, הקים את הלהקה כשגילה כי צרכיהם של חובבי הקטינות לא מסופקים

איוואן שאפובאלוב, המפיק של צמד הבנות הרוסי, טאטו, הודה בראיון לצהובון "הסאן" כי הוא נהנה לקיים יחסי מין עם קטינות. עוד אמר בראיון הסנסציוני, כי ההשראה להקמת הלהקה היתה הפנטזיה שלו על יחסי מין לסביים בין נערות צעירות. כמו כן הוא סיפר כי ב"מחקר" שערך באינטרנט גילה כי רוב הגולשים מחפשים פורנוגרפיה, ומקרב מחפשי הפורנוגרפיה הרוב נכנסים לאתרי סקס של קטינים. גילויים אלו לדבריו, היוו השראה נוספת לליהוק הצמד.

שאפובאלוב, 36, אב לילד בן 14, ופסיכולוג ילדים בהשכלתו, הודה כי ניצל נערות שהגיעו לאודישנים בחיפושיו אחרי אישה. אלנה קיפר, זוגתו לשעבר וכותבת שירי הלהקה, סיפרה כי כבר באודישנים הוא קיים יחסי מין עם נערות שהיו נואשות לתהילה. שאפובאלוב הודה בעובדה זו בשמחה ואמר: "אכן כך עשיתי כל הזמן, כל הזמן! זו הדרך בה אני מתכוון למצוא לעצמי כלה".

בכתבה פורסמו טענותיה של קיפר לפיהן שאפובאלוב קיים יחסים עם אחת מבנות הצמד, יוליה וולקובה, כשהיתה בת 14. היא סיפרה כי יום לאחר שהקימו את טאטו, אמר לה שאפובאלוב "עשינו את הדבר הנכון כשבחרנו ביוליה. היא קצת טיפשה אבל היה טוב לזיין אותה".

וולקובה ושאפובאלוב הכחישו את טענותיה של קיפר ואמרו כי דבר מעולם לא התרחש בינהן. קיפר אגב, התפטרה מעבודתה ככותבת השירים של הלהקה במחאה על הניצול שעושה שאפובאלוב בנערות עניות המחפשות תהילה ופרסום.

עוד נטען בכתבה כי הבנות והוריהן לא ידעו על האורינטציה הפורנו-לסבית של הלהקה לפני שחתמו על חוזה בן 5 שנים עם איוואן "האיום" שאפובאלוב. כמו כן לא נחשפה בפניהן הדרישה כי יהיה עליהן לדמות סצינות סקס בינהן על הבמה.

הקליפ נפסל לשידור בבי.בי.סי

שאפובלוב הסכים להתראיין ל"סאן" יחד עם צמד הבנות, וולקובה (כיום בת 17) ולנה קטינה, 18, במטרה להסביר את הרעיון שעומד מאחורי הלהקה. כתב הצהובון מתאר את המפיק כשתלטן חולני המנצל את כמיהתן של הבנות הצעירות לתהילה. דבר נוסף ששאפובאלוב ככל הנראה לא יודע, הוא שבבריטניה מתקיים בימים אלו קמפיין נרחב נגד תופעת הפדופיליה.

בראיון צוטט שאפובלוב כאומר: "גיליתי כי צרכיהם של חובבי הקטינות לא מסופקים, והתברר כי צדקתי. התשוקה שלהם היא גם התשוקה שלי. אני מעדיף קטינות". כשהמראיין שאל אותו אם קיים יחסי מין עם קטינות בעצמו, אמר "זה לא משנה אם כן או לא. אני לא זוכר". שאפובאלוב סירב לנקוב בגיל הבנות עמן קיים יחסים, למרות כי גיל ההסכמה ברוסיה הוא 14.

צמד הבנות הפכו ללהקה הרוסית המצליחה ביותר בכל הזמנים. הסינגל שלהן "All The Things She Said“ מכר חמישה מיליון עותקים ברחבי העולם ובשבוע שעבר הפכו ללהקת הפופ הרוסית היחידה בהיסטוריה שטיפסה לראש מצעדי הפזמונים בבריטניה.

הקליפ של השיר חולל סערה כשהבנות צולמו בו מתנשקות בחצאיות קצרצרות של תלבושת אחידה ונפסל לשידור על ידי רשת הבי.בי.סי. שאפובאלוב, ה"ג'נטלמן", חשף בחוסר טקט את הרקע לכאורה למערכת היחסים בין שתי הבנות, ואמר כי היא החלה כחברות קרובה. לטענתו, עם הזמן קיימו השתיים יחסי מין בינהן מרצון.

שם הלהקה ברוסית אף הוא בעל אוריינטציה לסבית - קיצור של המשפט "הילדה אוהבת את הילדה". טענתו של שאפובאלוב כי השתיים לסביות, התגלתה כשקרית כששתי הבנות נראו יוצאות ממועדון לילה במוסקבה בליווי שני נערים. מאוחר יותר הן אף הודו כי לכל אחת מהן יש חבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully