Primary Advertiser

"האתר רק עלה ויש היענות מטורפת. בעוד שנה אין אחד שלא יכיר אותנו"

בשיתוף FRIENDS

8.5.2022 / 9:55

ההסתדרות השיקה את מיזם FRIENDS, הכולל הופעות של זמרים מובילים, מופעי סטנדאפ של טובי הקומיקאים ומיטב הצגות תיאטרון במחירים נוחים במיוחד, ולא רק לחברי ההסתדרות. המנכ"ל יוסי וולף בריאיון: "האתר באוויר 3 שבועות ויש היענות מטורפת". אז איך רוכשים כרטיסים?

במאמץ לחזק את היוצרות והיוצרים המקומיים ולהנגיש את התרבות בכל רחבי הארץ, עם דגש על הפריפריה, השיקה ההסתדרות מיזם תרבות חדש - FRIENDS, במסגרתו יושמשו במהלך השנתיים הקרובות 18 אולמות מופ"ת ברחבי הארץ לטובת מופעים שונים ומגוונים. החודש צפויות להיערך מגוון רחב של הופעות של מיטב אומני ישראל כמו שולי רנד, בעז וואלרי חמאתי, אנריקו מאסיאס, דיקלה ועוד. ההופעות יהיו פתוחות לרכישה לקהל הרחב ככלל ויסובסדו לחברי ההסתדרות בפרט.

אבל למה בכלל הוקם המיזם ואיפה רוכשים כרטיסים? המנכ"ל יוסי וולף מסביר בריאיון.

בועז שרעבי ואלרי חמאתי. אלון לוין,
בעז שרעבי עם ואלרי חמאתי. גם הם חלק ממיזם FRIENDS/אלון לוין

מה הוביל אתכם להתחיל במיזם הזה?

"מדובר בחזון של יושב ראש ההסתדרות, ארנון בן דוד, שהחליט כבר לפני יותר משנה וחצי להחיות את אולמות מופ"ת הוותיקים ולהפיח רוח חיים בנכסי התרבות של ההסתדרות שישבו, ברובם, כ'פילים לבנים' ברחבי הארץ. "בזמן הקורונה ראינו כמה התרבות היא צורך לנפש וכמה זה היה חסר לאנשים על רקע מגפת הקורונה וסגירת עולם התרבות. במובן מסוים אנחנו עונים על כשל שוק מובנה בפריפריה. בעוד במרכז הארץ ובערים הגדולות יש מגוון של תכנים תרבותיים ובתדירות גבוהה, לא כך הדבר בפריפריה. זו גם הסיבה שהוחלט על פתיחתו של המיזם לכלל התושבים בישראל ולא רק לחברי ההסתדרות, כדי לאפשר לכל אחד לצרוך תרבות איכותית ומגוונת. בנוסף, ביקש יו"ר ההסתדרות להקים מועדון הטבות נוסף לחברי ההסתדרות שעניינו רק תרבות. יש כאן מסר חד משמעי שההסתדרות מבקשת לתמוך ולעודד תרבות".

יוסי, האם לדעתך תהיה היענות מצד התושבים?

"אני בטוח שכן, האתר באוויר כבר שלושה שבועות ויש היענות מטורפת ולא רק מצד חברי ההסתדרות. אנחנו נותנים מענה גם באתר וגם במכירה טלפונית. הכרטיסים שאנחנו מוכרים זולים מאוד, ולא רק לחברי ההסתדרות אלא גם לקהל הרחב. אנחנו מציעים הופעות של מיטב האומנים, הצגות תיאטרון מהשורה הראשונה, מופעי סטנד אפ ועוד. בהמשך צפויים להיערך גם הצגות ילדים והקרנות של סרטים בשילוב הרצאות".

יוסי וולף מנכ"ל FRIENDS. יח"צ,
"בעוד שנה אין אחד במדינה שלא יכיר את FRIENDS"/יח"צ

אילו שינויים עוברים האולמות שבהם ייערכו המופעים?

"האולמות הוקמו עוד בשנות ה-80, חלקם פעילים מאוד וחלקם ממש לא. ההסתדרות משקיעה כעת משאבים אדירים לשיפוץ ושדרוג האולמות כך שיעמדו בסטנדרט שלנו לאירוח מופעי תרבות. השאיפה שלנו היא ליצור רמת חוויה גבוהה לקהל - ממערכות ההגברה ועד לתאורה, כולל אפילו הכיסאות. מדובר בשיפוצים מסיביים בעשרות מיליוני שקלים".

איך רוכשים כרטיסים?

"באתר האינטרנט של החברה. יש לנו גם עמודי פייסבוק, אינסטגרם וטיק טוק. חשוב לציין שאנחנו פתוחים לכולם - גם מי שלא חבר הסתדרות יכול לקנות כרטיסים אצלנו ובמחיר נמוך ממחיר השוק. הרכישה אצלנו באתר פשוטה מאוד, לא צריך להזין סיסמה או להירשם כדי להיכנס לאתר".

האם יש הטבות לחברי ההסתדרות?

"כן, יש סבסוד משמעותי מאוד במחירי הכרטיסים. פשוט בוחרים מקומות למופע המבוקש וממשיכים לרכישה. חברי הסתדרות מקלידים את מספר תעודת הזהות שלהם והמערכת שלנו יודעת לזהות אוטומטית ולהציג את המחיר המסובסד. בנוסף, הם מקבלים את המידע והדיוור ראשונים ובעתיד אנחנו מתכננים הטבות נוספות ותכנים בלעדיים לחברי המועדון, אני קורא לכולם להירשם באתר לעדכונים ולקבל את החדשות ראשונים".

איפה אתם רואים את המיזם בעוד חמש שנים מהיום?

"כבר בעוד שנה אין אחד במדינה שלא יכיר את FRIENDS, אני לגמרי רואה אותנו בפריסה הרבה יותר רחבה ולא רק באולמות של ההסתדרות. אנחנו רוצים להגיע לכל הפריפריה, גם למקומות שאין בהם אולם מופ"ת. בנוסף אני מאמין שעם הזמן, נוכל להביא אמנים מובילים מהארץ ומהעולם. כמו שהבאנו את אנריקו מסיאס לדימונה, כך נוכל להביא כוכבים גדולים נוספים לערים שונות בישראל".

הופעות קרובות:

9.5: ריטה מופע פסנתר, FRIENDS ,נהריה
14.5: בעז שערבי וואלרי חמאתי, FRIENDS, ראשון לציון
17.5: ריטה מופע פסנתר, FRIENDS, דימונה
19.5: שולי רנד, FRIENDS, אילת
26.5: דיקלה, FRIENDS, ירוחם
26.5: חנה לסלאו, FRIENDS, נהריה

בשיתוף FRIENDS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully