וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן הבימה לשנת 2005 הוא אבי קושניר

17.2.2006 / 17:43

היום נערך טקס פרסי תיאטרון הבימה; דבורה קידר זכתה בפרס צנוע על מפעל חיים ויוני רכטר זכה בפרס היוצר

היום נערך טקס פרסי תיאטרון הבימה באולם ע"ש רובינא ובו הוענקו פרסים לשחקנים ולעובדים המצטיינים של התיאטרון לשנת 2005. השחקן אבי קושניר קיבל את פרס השחקן המצטיין ע"ש הדסה ורפאל קלצ'קין (7,500 ¤), על תפקידו הכפול בהצגה "שלמה המלך ושלמי הסנדלר".

יוני רכטר זכה בפרס היוצר ע"ש שמעון פינקל (5,000 ¤) על העיבודים והניהול המוזיקלי של ההצגות "שלמה המלך ושלמי הסנדלר" וה"כבש הששה עשר". השחקנית עידית טפרסון קיבלה את פרס השחקנית המצטיינת ע"ש אהרון מסקין (5,000 ¤) על משחקה ב"אכזר ורחום".

השחקנים עידו רוזנברג והילה פלדמן זכו בפרס השחקנים המבטיחים ע"ש אורה גולדנברג (5,000 ¤ כל אחד); רוזנברג על תפקידיו ב"העז", "אכזר ורחום" ו"הכבש השישה עשר". פלדמן על תפקידיה ב"חודש בכפר" ו"מלחמה". ארבעת הפרסים הללו חולקו על ידי אגודת ידידי התיאטרון ומומנו על ידי קרן אורה. יגאל שדה זכה בפרס שחקן המשנה ע"ש שמואל סגל (10 אלפים ¤) על תפקידיו ב"חודש בכפר" ו"מלחמה" – קרן רבינוביץ מימנה את הפרס.

הבמאים סיגל אבין ("טקסי"),דליה שימקו ("פאטי דיפוזיה") וניר ארז ("טייפ") זכו בפרס של 4,000 ¤ כל אחד, על יזמות מיוחדת בהעלאת שלושת ההצגות הנ"ל.

השחקנית דבורה קידר, שמשחקת כיום בהצגה "מועדון האלמנות העליזות" וששיחקה בעבר בעשרות הצגות בתיאטרון, קיבלה את פרס מפעל החיים (7,500 ¤). "זהו פרס למפעל חיים אבל אני עדיין לא סוגרת את המפעל שלי", אמרה קידר בנאום קבלת הפרס שלה.

את פרס העובדים המצטיינים לשנת 2005 קיבלו איש מחלקת הסאונד ליאוניד פרל ואבי גז, מנהל הצגות.

את הטקס הנחו השחקנים סיון ששון ואוהד קנולר. בין הפרסים הוקרנו קטעי משחק על מסך ענק ושחקני ה"כבש הששה עשר" עלו לכמה מחרוזות שירים. האורחים, מצידם, נאלצו לנתב את זמנם בין טקס האשכבה לשושנה דמארי, שנערך בתיאטרון הקאמרי, לבין טקס הפרסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully