וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי דמויות ימותו ב"הארי פוטר" האחרון

27.6.2006 / 0:01

רולינג אמרה לא רק שלפחות שתי דמויות ימותו בספר האחרון, אלא גם שהיא מבינה סופרים שהורגים את הדמות הראשית בסדרה

ג'יי. קיי רולינג, מחברת סדרת ספרי [[הארי פוטר]], גילתה כי לפחות שתי דמויות ימותו בספר השביעי והאחרון בסדרה, אך כמובן שהקפידה שלא לגלות מי אלו יהיו. רולינג אמנם לא סיימה לכתוב עדיין את הספר, אך בעבר סיפרה כבר שאת הפרק האחרון בספר ובסדרה היא כתבה כבר.

"הפרק האחרון מוסתר היטב כבר זמן מה, למרות שכעת אעשה בו מעט שינויים, היא אמרה בראיון לערוץ 4 הבריטי. "אחת מהדמויות עוברת שינוי לטובה, אבל אני חייבת להודות ששתי דמויות ימותו, למרות שלא תכננתי שהן ימותו". כאשר התבקשה להיות יותר ספציפית היא הוסיפה: "לא. אני לא מתכוונת להתחייב למשהו כי אני לא רוצה להתחיל לקבל את כל מכתבי השנאה".

רולינג, שכבר הרגה בספרים הקודמים מספר דמויות מרכזיות, ביניהן האפוטרופוס של הארי, סיריוס בלאק, ומנהל בית הספר לקסמים, דמבלדור, הוסיפה כי היא מבינה את הרצון של הסופרים להרוג את הדמות הראשית בספר האחרון של סדרה מצליחה. "מעולם לא התפתתי להרוג את הארי לפני סוף הספר השביעי, כיוון שתמיד תכננתי שיהיו שבעה ספרים. יחד עם זאת, אני יכולה להבין את המנטאליות של סופר שחושב לעצמו – אני אהרוג אותם כי זה ימנע המשכים לא ספרותיים... אז זה יגמר אצלי, ואחרי שאני אמות הם לא יוכלו להחזיר את הדמות לחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully