וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכת היערכות מיוחדת בלוחות המשדרים

וואלה! ברנז'ה

13.7.2006 / 12:56

לאור המצב בצפון ממשיכות מערכות החדשות של 1, 2 ו-10 במתכונת חירום. וגם: שידורים מיוחדים לילדים, הטבות ללקוחות הלווין והכבלים

ערוצי החדשות ממשיכים בעדכונים מגזרת הצפון הבוערת ונערכים ללוח משדרים חדשותי יותר.

בערוץ 2 מלווה לוח המשדרים במבזקים ומהדורות מיוחדות עד לשעות אחר הצהריים. בשעה 17:00 יגיש ערד ניר משדר מורחב בן שעה ומיד אחריו תשודר "שש עם עודד בן עמי". המהדורה המרכזית תעלה כאמש במתכונת מורחבת, כאשר יונית לוי תשדר מאולפן חדשות 2 בקריית שמונה וגדי סוקניק ישדר מהאולפן בנווה אילן. בחצות יעלה מבזק לילה מורחב.

מ"קשת" נמסר כי כוכב נולד תשודר במתכונת אולפן פתוח עם נקודת שידור מול תושבי הצפון ומול חברת החדשות. התוכנית לא תקיים את המשך שלבי התחרות אלא תהווה למעשה ערב שירה.

בערוץ הראשון יתבססו על פריצות לשידור במידת הצורך עד לשעה 15:30, בה תשודר מהדורת חדשות מיוחד. בדקה לחמש ישודר "ערב חדש" וב-17:34 יימשך השידור המיוחד של מהדורת חדשות. 19:00-21:00 "היום בחדשות", מיד אחר כך מהדורה מורחבת של "מבט" ובמהלך הלילה שידור עדכון חדשות בכל שעה עגולה.

בערוץ 10 החל ב-12:45 משדר מיוחד "אש בצפון" שמתכונתו גל פתוח. ב-17:00 יגיש רפי רשף תוכנית בת שעתיים. את מקומו יתפסו ב-19:00 לונדון וקירשנבאום וב-20:00 המהדורה המרכזית במתכונת מורחבת בת שעה וחצי. בהמשך השידורים "זה הזמן" ו"היום שהיה" במתכונות מיוחדות ומורחבות לאור המצב. התכנית "המראה" שהייתה אמורה לעלות היום בפעם הראשונה לאוויר – לא תשודר, וכך גם "ללא עקבות".

שינויים גם בקרב תוכניות הילדים

ערוץ הילדים נערך אף הוא למצב: בין 13:00 ל-17:00 תהיינה פריצות בשידור חי בהנחיית טל מוסרי ומירב פלדמן, בהן יקיימו השניים שיחות עם ילדים על המצב ויסבירו את המתרחש. בשעה 17:30 תועבר מהדורה מיוחדת של חדשות "חמש וחצי" בהנחיית גיא זהר. במהלך כל היום מנחי ערוץ הילדים יקיימו וידאו צ'טים חיים עם הילדים באתר ערוץ הילדים.

הטלוויזיה החינוכית הודיעה כי תשנה את לוח השידורים שלה במהלך סופה"ש הקרוב ותעבור ללוח שידורים מיוחד לילדים בו יכללו סדרות פופולאריות, הפקות מקור לנוער ולקטים מתוכניות נוסטלגיה. בתחילת השבוע הבא ייערך שידור מיוחד של "החדר של חני" החל משעות הבוקר.

בערוץ ניקולודיאון נפתח פורום מיוחד לילדי הצפון. בהמשך אף יתארחו מספר ילדים מקו העימות בתוכנית "בוגי".

הטבות לתושבי הצפון בHOT וyes

מ-yes נמסר כי לאור המצב בצפון יפתחו כל חבילות הערוצים לתושבי קו העימות, ואילו ב-HOT יפתחו ב-VOD קטגוריית הילדים ויעניקו סרטים ללא תשלום לתושבי הצפון. כמו כן יוצאים צוותי התקנה של הוט, על מנת להתקין ממירים בכל המקלטים הציבוריים. גם yes וגם HOT יספקו את השירותים הנ"ל עד לרגיעה במצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully