וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכים השידורים המיוחדים עקב המצב בצפון

וואלה! ברנז'ה

16.7.2006 / 12:30

חדשות לאורך כל היום, אולפן פתוח של רשת. גל פתוח ב1 ו-10, עדכוני פיקוד העורף ב-33 ושידורים מיוחדים בערוצי הילדים

יום חמישי ללחימה בצפון, ערוצי החדשות ממשיכים בעדכונים שוטפים.

בערוץ 2 משדרי החדשות ממלאים את לוח השידורים. בשעה זאת משדר ערד ניר וב-14:00 יתפסו את מקומו גדי סוקניק ויונית לוי במהדורה מורחבת עד 16:00, אז יחזור ניר במהדורה מורחבת של סדר עולמי. בהמשך מהדורה בת שעתיים של "שש עם עודד בן עמי", המהדורה המרכזית תהיה גם היא בת שעתיים וב- 23:30 מהדורה מאוחרת עם אהרון ברנע.

מ"רשת" נמסר כי הערב יתקיים משדר מיוחד של אולפן פתוח בהנחיית אברי גלעד ועינב גלילי בשיתוף חברת החדשות. במהלך השידור יהיו ראיונות, אורחים ואמנים לצד עדכונים חדשותיים ממוקדי שידור בכל רחבי הארץ.

בערוץ 10 ממשיכים בגל הפתוח עם יעקב אילון עד השעה 16:00 אז יעבור המשדר לידיה של טלי מורנו. 17:00-19:00 חמש עם רפי רשף, במקום "לונדון את קירשנבאום" תשודר מהדורה מוקדמת עם מיקי חיימוביץ' מחיפה ויעקב אילון באולפן, ב-20:00 יעבור השידור לפורמט המהדורה המרכזית שתהיה בת שעתיים וב-22:00 משדר מיוחד – לחימה בצפון עם עמנואל רוזן.

בערוץ הראשון משדרים עד להודעה חדשה במתכונת גל פתוח. בערוץ 33 משדרים מידי שעה עגולה את הנחיות פיקוד העורף ליישובי הצפון.

הערוצים הפונים לקהל הילדים ממשיכים גם הם בהיערכות: בערוץ הילדים יערכו פריצות לשידורים עם רודריגו גונזלס שמבקר את ילדי הצפון במקלטים בנהריה. בנוסף נמשכים הוידאו צ'טים עם המנחים באינטרנט ופריצות של שידורים חיים בלווי המנחים המסבירים את המצב. בערוץ ניקולודיאון נפתח פורום מיוחד לילדי הצפון. בהמשך אף יתארחו מספר ילדים מקו העימות בתוכנית "בוגי".

שידורי הבוקר של ערוץ 1 וערוץ 23 החינוכית יוקדשו מידי יום בין השעות 8:30-15:30, לתוכנית "בחדר של חני"- שתשדר מאולפן פתוח. בתוכנית יתארחו ילדים מהצפון ומהדרום, פרשנים צבאיים, בתיה עוזיאל בפינת יצירה, פסיכולוגים לילדים ואמנים שונים. בין השידורים הישירים ישודרו תוכניות לילדים וסרטים.

ערוץ מוזיקה 24 פותח אולפן חי שיאפשר לצופים לבחור את השירים האהובים עליהם ולשוחח עם מנחי הערוץ ואמנים שונים, בהם עברי לידר, מוקי ודן תורן.

מ-HOT ו-yes נמסר כי ההטבות שפורסמו כי יינתנו לאור המצב בצפון עדיין תקפות עד להודעה חדשה. כאמור- yes יפתחו את כל חבילות הערוצים לתושבי קו העימות, ו-HOT יפתחו ב-VOD קטגוריית הילדים ויעניקו סרטים ללא תשלום לתושבי הצפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully