וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוצי התוכן מציעים סיוע נפשי

אתי שכטמן

20.7.2006 / 15:05

בתוך שגרת המלחמה נכנסים כמה מהערוצים לסיוע בהרגעה הלאומית. שינויי המשדרים נמשכים, כוכב נולד תועבר מניצנים וההומור מתקמבק

המלחמה בצפון נכנסת לשבוע השני, וערוצים 1, 2, ו-10 מתחילים לייצב את לוח המשדרים הרווי בחדשות, ומוסיפים תכניות חדשות בנושא המלחמה.

שלושת הערוצים פועלים במתכונת אולפן פתוח או משדרים פריצות חדשותיות עד לשעות אחר הצהרים. בסביבות 17:00 עולות תכניות האקטואליה המשובצות בערוצים גם בימים כתיקונם, אך במתכונת מורחבת ("ערב חדש"-ערוץ 1; "חמש עם רפי רשף" – ערוץ 10; מהדורה עם ערד ניר – ערוץ 2).

לאחר מהדורות החדשות של אחר הצהרים מתחיל הפיצול. בשעה 18:00, כשרפי רשף עוד ממשיך בערוץ 10, בערוץ 2 עוברים ל"שש עם" ובערוץ 1 משדרים את התכנית המיוחדת "שש במלחמה" עם גבי גזית ורויטל יעקבס. בשעה 19:00 תשודר כרגיל "לונדון את קירשנבאום" בערוץ 10, ובערוץ 1 תשודר "היום בחדשות".

משבצת המהדורות המרכזיות נשארת כרגיל ואחריה שוב התפצלות: בערוץ 1 – "פוליטיקה", בערוץ 10 – "לחימה בצפון" עם עמנואל רוזן ובערוץ 2 עובר השידור לזכיינית קשת.

מקשת נמסר כי הערב ומחר יועבר שידור מיוחד של "כוכב נולד" מכפר הנופש/ מחנה הפליטים שהקים השבוע ארקדי גאידמק לתושבי קו העימות בחוף ניצנים. ביום שישי יתארחו שם גם הראל סקעת ועידן יניב. בשבוע שעבר שודרה התכנית מקריית שמונה.

בטיפול

כשבערוצים המסחריים והציבוריים עוסקים בעיקר בחדשות שוטפות, ערוצי התוכן מבקשים לעזור לכולם להירגע. בנוסף ל"מרגיעון" (המקל על תופעות לחץ נפשי באמצעות שידור אודיו-וידאו) שעלה אתמול לשידור, פותחת HOT לקהל הרחב סרטוני עזרה והדרכה למצב מלחמה בספריית ה VOD. הסרטונים, שהופקו ע"י פיקוד העורף ורשות השידור מועברים בעברית, אנגלית, אמהרית, ספרדית ורוסית.

"חיים טוב", מגזין הבריאות היומי של ערוץ הבריאות יעלה במתכונת חדשה בהנחיית ד"ר אריאל פרקש. התכנית הראשונה, ביום ראשון הקרוב, תוקדש להתמודדות וחרדות של ילדים בעקבות המצב הביטחוני. כל יום יעסוק בנושא אחר והערוץ יפתח את האולפן במתכונת חדשה שתעמוד לרשות הצופים שיוכלו לצלם את עצמם בוידאו, להתקשר או לפנות לאתר התכנית ולקבל תשובה מיידית ומוסמכת.

צחוקים איתכם, חיזבאללה

במוצאי שבת תשדר "קשת" בשעה 21:30 מהדורת חירום מיוחדת של "מועדון לילה". חנה לסלאו תצטרף לרמי הויברגר, מיה דגן, עופר שכטר, אורי גוטליב וארז טל. על התכנית המיוחדת אמר טל: "למרות המצב, החלטנו לעלות בגרסה מיוחדת של 'מועדון לילה'. נשמור על איפוק, שכן לא מדובר על ימי "העולם הערב" במלחמת המפרץ. הפעם זה אמיתי ולמרות זאת ברור שצחוק זו אחת הדרכים היותר בריאות להתמודד גם במצב כזה".

ביום ראשון החזירה "רשת" מחופשתם את חברי הפאנל של "משחק מכור" שיעלו במתכונת מיוחדת – "רצועת הביטחון", שתשודר בשעה 21:45 ותסכם את האירועים. עינב גלילי, גורי אלפי וליאור שליין יארחו בתכנית את מיטב הקומיקאים וישולבו בה עדכוני חדשות במידת הצורך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully