וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקסטרה הוט

אתי שכטמן

23.7.2006 / 11:43

יהודה לוי, עדי הימבלבלוי ומרב גרובר לוהקו ל"האבודה", הספין-אוף הסלולרי של "האלופה" באורנג'. הקונספט: מחווה ל"אבודים"

הסתיים הליהוק לטלנובלה הסלולרית "האבודה", שצילומיה יחלו השבוע. הטלנובלה תשודר למנויי הדור השלישי של חברת אורנג' במהלך חודש אוגוסט, ותהווה מעין "ספין אוף" ל"האלופה" של HOT.

לוואלה! ברנז'ה נודע הליהוק הסופי של הסדרה, שיתבסס גם הוא על חלק משחקני "האלופה": יהודה לוי, עדי הימלבלוי, מוסקו אלקלעי, מייקל לואיס, מיטל גל, ליאור שמש, שרי אלפי-ניסן, מרטין אומנקי, מירב גרובר, דודו זר ודוד קיגלר. אל החבורה תצטרף שחקנית חדשה, דניאל בלייברג, זמרת בת 18 שמופיעה בימים אלה גם ב"רולאבוגן" של יאיר דורי (ערוץ ויוה).

הסדרה תעקוב אחרי קבוצת "הכח ירושלים", שיוצאת למשחק בברזיל. בדרך המטוס מתרסק ויושביו מגיעים לאי-בודד ועליהם לשרוד (ולכן משחק שם הסדרה על הלהיט החו"לי "אבודים"), אחד מחברי הקבוצה נרצח, והחברים מנסים לשרוד תוך כדי פתירת תעלומת הרצח. כל פרק ב"אבודה" יארך 2 דקות ובסך הכל יצולמו 20 פרקים.

דני פארן, מפיק הסדרה ובעלי "דרסט הפקות", מספר לוואלה! ברנז'ה על המעבר לעולם התוכן הסלולרי: "הסלולר הגיע להבנה שיש לפתח את התוכן מעבר למה שהיה עד כה, כלומר תוכן ממוחזר של תכנים ששודרו בטלויזיה. ועל כן משקיעים עכשיו בפיתוח הפקות מקור. הדבר נהוג מזה כמה שנים באירופה ובארצות הברית ואנו נעזרים בניסיון הבינלאומי של אורנג' בעניין הזה".

(בהכנת הידיעה השתתף אדם סרור)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully