וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונעבור למשדרים המיוחדים

אתי שכטמן

24.7.2006 / 17:35

הלוחות ממשיכים להתאים עצמם למצב: משדרים מיוחדים בערוץ 1, ערוץ הבריאות במתכונת מיוחדת, גל"צ ורדיו חיפה מאחדים שידור ועוד

הערב בערוץ הראשון, במסגרת התכנית "שש במלחמה" תשודרנה כתבות מהמוצבים ומהמקלטים בצפון בהנחיית דנה הרמן וטל גורדון ובהשתתפות הזמר שי גבסו.

בתכנית הארוח המיוחדת "חשיפה לצפון" שתשודר הערב בשעה 22:00, ישתתפו אמני ישראל במחווה לבקשות החיילים. בין המשתתפים: זהבה בן, שלומית אהרון, סבלימינל, שמעון בוסקילה, אוהד חיטמן, מיקה קרני, להקת חיל הים וחיים משה. את התכנית ינחה יואב גינאי לצד קטעי סטנד-אפ עם שלום אסייג.

באולפן "חיים טוב" בערוץ הבריאות יוקדשו התכניות הקרובות להתמודדות יומיומית עם השהייה במקלטים הערב בשעה 17:30 יתארח ד"ר יאיר קרני, מומחה לכושר, שילמד את צופי ערוץ הבריאות כיצד ניתן לשמור על כושר גם בזמן שהייה במקלטים ובמרחבים מוגנים. וביום רביעי יתארח ד"ר דן גריסרו, שידריך את צופי ערוץ הבריאות כיצד על נשים בהריון לנהוג בתקופה זו. ערוץ ויוה נענה גם הוא לבקשותיהם של צופים רבים מהצפון ועבר לשדר במתכונת של 24 שעות ביממה.

צה"ל 2

גלי צה"ל ורדיו חיפה יאחדו את שידוריהן לטובת שידור מיוחד למען הזדהות עם תושבי הצפון. דניאל זילברשטיין, עורך חדשות ומגיש התכנית "24 היום שהיה" בגלי-צה"ל ישדר מקריית שמונה ויוסי פישר, מנהל מחלקת החדשות ומגיש יומן הצהריים של רדיו חיפה - מהאולפן בחיפה. התכנית תלווה בשידורים חיים ועדכונים שוטפים ממוקדי ההתרחשות, יובאו קולות היום שהיה מאזור חיפה והצפון וייערך ראיון מקיף עם אישיות מרכזית.

בתחילת שנות התשעים עם פרוץ מלחמת המפרץ איחדה גלי-צה"ל שידוריה עם קול-ישראל, ופעם נוספת לכמה דקות במהלך שידור הפריימריז לראשות מפלגת העבודה מפקד גלי צה"ל, אבי בניהו שיזם את האיחוד: "זוהי דרך נוספת שלנו להביע הזדהות והערכה עם תושבי חיפה ויישובי הצפון על לכידות ועמידה איתנה תחת הפצצות בלתי פוסקות. איחוד שידורים שכזה הוא חריג ותקדימי אך, גם המצב הוא כזה". שידורי שתי התחנות יאוחדו מחר, יום ג' בין השעות 23:00 עד 24:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully