וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויי קשת

אתי שכטמן

27.7.2006 / 17:37

כוכב נולד לא תשודר השבוע, אורלי וילנאי פדרבוש וגיא מרוז יתנו טרום בכורה של תכניתם המשותפת אצל הזכיינית. מחר - ארץ נהדרת

נפתח בהודעה למי שמחכה - "כוכב נולד" לא תשודר השבוע. לאחר שבשבועיים האחרונים שודרה "כוכב נולד" במתכונת מיוחדת מהצפון ומהפארק של גאיידמק למען תושבי הצפון, המתמודדים לא יופיעו היום ומחר.

הערב, מיד לאחר משדרי החדשות של הערוץ השני תשודר תכנית מיוחדת, "הקו הצפוני" שמה, בהגשת אורלי וילנאי-פדרבוש וגיא מרוז. שני העיתונאים הידועים כל אחד בפני עצמו במלחמתם למען צדק חברתי חוברים יחד לתכנית חדשה שתסייע לאזרח הקטן ותעניק לו כלים להתמודד עם הבירוקרטיה הישראלית ועתידה לעלות בספטמבר.

התכנית המיוחדת הערב תועבר בשידור חי במהלכה אורלי וגיא יטפלו בבעיות הכלכליות – חברתיות שחווים תושבי הצפון עקב המלחמה בשטח ובאולפן ויסבירו להם את זכויותיהם בזמן מלחמה. התכנית תהיה מבוססת על תכניתם המשותפת של וילנאי-פדרבוש ומרוז "יהיה בסדר" המשודרת מידי חמישי ב- 15:00 בגלי-צה"ל.

מחר, יום ו', לאחר החדשות תשודר תכנית חירום מיוחדת של "ארץ נהדרת" שהתגייסה לחזרה למסך לאור הלחימה הנמשכת, בין הדמויות שיתארחו בפאנל באולפן נמצא את נסראללה, הרמטכ"ל רב אלוף דן חלוץ ודוברת צה"ל תא"ל מירי רגב. ואחריה כמתוכנן בלוח השידורים "מועדון לילה" במתכונת שתתייחס למצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully