וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל"י נגד רוממה

אתי שכטמן

31.8.2006 / 10:36

היוצרים פותחים במאבק חדש - הפעם נגד רשות השידור, אתמול נשלח מכתב התראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים

אבי שמש, מנכ"ל תל"י, חברת התמלוגים של יוצרי הקולנוע והטלוויזיה בישראל, פנה אתמול במכתב אל מנכ"ל רשות השידור, מוטי שקלאר והודיע כי תל"י תיגש להליך משפטי על מנת להגיע להסדר בעניין תשלום התמלוגים לתסריטים והבמאים.

במכתבו לשקלאר טוען שמש כי מאז שנת 2003 הפסיקה רשות השידור לשלם תמלוגים לתסריטאים וסירבה להגיע להסדר. "במהלך שנת 2003 הגישה תל"י תביעה נגד רשות השידור על סך 5 מיליון ש"ח (לצרכי אגרה). התביעה נדונה בבית המשפט המחוזי בתל אביב.על פי הצעת בית המשפט התכנסו הצדדים מספר פעמים במטרה להגיע לפשרה מחוץ לכתלי בית המשפט. אולם, כל העת נדחו, בלך ושוב, על ידי נציגי רשות השידור".

עוד מתאר שמש כי בפעם האחרונה שהתקיימה פגישה עם נציגי רשות השידור הודיעו נכונות לנהל משא ומתן אולם הדבר יצא לםועל "מאז אותה פגישה לא נענו נציגי רשות השידור לאינספור פניות שלנו לקביעת פגישות".

"ב-20/6/06 הגישו תלי ורשות השידור, בקשה בהסכמה לדחיית הדיונים בבית המשפט בחודשיים וזאת כדי לתת הזדמנות למנכ"ל החדש של רשות השידור להיכנס לעבי הקורה ולבדוק את עמדת רשות השידור לגבי תשלום תמלוגים לתלי. כל פניותינו מאז בבקשה לקבוע פגישה לא נענו".

"לנוכח עובדות אלו, וחרף המאמצים האינסופיים אותם עשתה תל"י מתוך רצון לייתר את ההליכים המשפטיים, הרי שרשות השידור אינה מותירה בידינו כל ברירה, אלא לחזור אל ההליך המשפטי".

לינדה בר, דוברת רשות השידור, מסרה בתגובה: "המנכ"ל החדש לומד את הנושא וישיב לדברים בתום הבדיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully