וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת 2006, הכי מרגש

רנן פריד

16.10.2006 / 18:00

סוף סוף ייגמרו השידורים החוזרים של "קצרים". "רשת" משיקה בשבוע הבא את עונת החורף. יהיה דיסקו, דוקו ואיילת זורר

עונת שידורי החורף של זכיינית ערוץ 2 "רשת" תיפתח ביום ראשון הקרוב, 22 באוקטובר. לוח החורף ימשך עד לחודש יוני 2007. המותגים המובילים של "רשת": "משחק מכור" (עם עינב גלילי, אבל בלי ליאור שליין וגורי אלפי) "כלבוטק", "יאיר לפיד", "מילואים" (בעונה השניה שנקטעה בעקבות המלחמה), "רוקדים עם כוכבים" ו"קצרים" ישובו למסך בעונות חדשות. לצידם יעלו לשידור גם תכניות חדשות:

הדוקו-ריאליטי "משפחה חורגת", בהפקת מעגלות: 8 משפחות ישראליות פותחות את ביתן וחייהם לעין המצלמות , 24 שעות ביממה, כשלכולן מטרה אחת משותפת, לחיות חיים טובים יותר .

תכנית המערכונים החדשה "גומרות הולכות" בהשתתפות אילת זורר, ענת וקסמן, מיה דגן והשחקן דני גבע, בתפקיד "גבר החלומות האידיאלי", המבוססת על התכנית הבריטית "smack the pony", בבימוי רני סער ועריכת דני קרפל. שלישיית מה קשור תעלה בתכנית מערכונים חדשה בשם "הישראלים". השלושה יגישו תכנית סאטירית עם אמירה חברתית, מבטיחים ברשת.

מה בדרמה ומה בתעודה?

מחלקת הדרמה ב"רשת", בניהולו של נפתלי אלתר, עוסקת בימים אלו בסיומן והבאתן לשידור של ארבע סדרות חדשות: "מרחק נגיעה" - של רוני ניניו, זוכת פרס הדרמה הטובה בפסטיבל חיפה, בת 8 פרקים. "מרחק נגיעה" מספרת את סיפורן של שתי משפחות - האחת חרדית והשנייה חילונית-יוצאת ברה"מ, אשר גרות בבנין משותף בפאתי בני ברק. היא הופקה בשיתוף צו פיוס.

"עד החתונה" של אבנר ברנהיימר ועינת וייצמן משרטטת מערכת יחסים דינאמית ורבת תהפוכות בין זוג טרי. עם אוהד קנולר, טל ליפשיץ, עלמה זק, עופר שכטר ועוד. "הכל דבש" - סדרת דרמה קומית שנוצרה בידי השחקנית והקומיקאית יעל פוליאקוב המתארת באופן בדיוני את חייהם של משפחתה. ישתתפו: יעל פוליאקוב ,ישראל פוליאקוב, שוש עטרי ועוד.

בתחום הדוקומנטרי, בניהולה של ג'ולי שלז, יגיעו למסך פרויקטים רבים, ביניהם: "עד קצה העולם" – סדרת דוקו בת 7 פרקים, בהגשת עינת ארליך, שתלווה בכל פרק ישראלי אחר היוצא מהארץ למסע המשנה את חייו. "אימפריה קטנה שלי" - סדרה בהגשת חנה אזולאי הספרי, שתעסוק בהעצמת נשים באמצעות יזמות עסקית. "רצח" – סדרה החושפת את נבכי נפשן ואת סיפוריהם האישיים של רוצחים. עוד בהכנה סדרת פרויקטים דוקומנטריים בני שעה, ביניהם הסרט "מרחב גליל" ( שם זמני) על מלחמת לבנון השנייה, מנקודת המבט של העורף.

יוחנן צנגן, מנכ"ל רשת, מסר היום: "לוח השידורים נוצר בהשקעה הכספית הגבוהה ביותר בתולדות החברה, למרות המשבר העמוק אליו נקלעה הטלוויזיה המסחרית (...) רשת בוחנת את המגמות השונות בתחום הפרסום ואינה אדישה להתפתחותן של פלטפורמות משיקות, אך כל בדיקה מעלה כי ללא העוצמה והאפקטיביות של ערוץ 2 לא ניתן לנהל פעילות שיווקית אמיתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully