וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיה שיפר נגד רזות

21.10.2006 / 16:24

דוגמנית העל הגרמניה מצטרפת לביקורת סביב דוגמניות רזות מדי: "דוגמניות תמיד היו רזות. אבל כיום זה פשוט בלתי ייאמן"

קלאודיה שיפר חושבת שהדוגמניות בשוק רזות מדי מכדי להיות מושכות. בזאת מצטרפת דוגמנית העל בדימוס לביקורת הגוברת באחרונה סביב דוגמניות רזות. למרות שהיא עצמה רזה למדי, שיפר מעידה על עצמה כבעלת תיאבון בריא וחיבה מיוחדת לשוקולד.

"זה כבר לא נראה טוב", אמרה שיפר בת ה-36 בראיון למגזין "בונטה" הגרמני. "פרטי אופנה נראים טוב על דוגמניות רזות, אבל כשאתה מסתכל על הדוגמניות בימינו אי אפשר להימנע מהמחשבה שמשהו אינו כשורה. הן רזות מדי, עצמותיהן בולטות החוצה".

שיפר משתייכת לקבוצת דוגמניות העל המובילות בשנות ה-90, ביניהן נעמי קמפבל, סינדי קרופורד, כריסטי טרלינגטון ולינדה אוונגליסטה, ובמהלך הקריירה שלה עיטר גופה הדקיק את שעריהם של יותר מ-550 מגזין.

לפי אתר אינטרנט של מגזין אופנה גרמני, שיפר המתנשאת לגובה של 1.82 מטרים ושוקלת 58 קילוגרמים. "דוגמניות תמיד היו רזות. אבל כיום הן אף רזות יותר, זה פשוט בלתי ייאמן", אמרה שיפר וסיפרה כי אף הייתה מלאה יחסית כשהתחילה לדגמן ב-1988. "הייתי אחת השמנות בתחום כשהתחלתי".

היא הוסיפה כי תמיד שמרה שרזונה לא יהיה חולני. "כשהתקשורת כתבה עליי שאני נראית רזה מדי וחולנית, ניגשתי לבדיקה רפואית. הרופא אמר שאני בריאה". לאחר שני הריונות שיפר שינתה את אורח חיה "מאז שהתחלתי להביא ילדים לעולם, אני אוכלת כמה שאני רוצה, מתי שאני רוצה. אני אוכלת שוקולד כמעט מדי יום, שותה גלון חלב שלם. לא הוספתי למשקלי ולא איבדתי ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully