וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד הטריאתלון

רנן פריד

22.10.2006 / 15:25

עוד סרט דוקומנטרי שמצטלם בימים אלה עוסק במלחמת לבנון ה-2. מרב מילר עוקבת אחר תהליך שיקומו של המ"פ תומר בוהדנא

העיתונאית ומגישת הטלוויזיה מרב מילר מצלמת בימים אלה סרט דוקומנטרי, המגולל את סיפורו של תומר בוהדנה המ"פ שניפגע במלחמת לבנון ה-2 וסימן V בדרכו לחדר הניתוח כשהוא פצוע קשה.

בוהדנה, נלחם כל חייו, מילדותו הקשה כילד פנימיות, דרך מלחמתו להתקבל לקורס קצינים, ודרך המאבק הנוכחי שלו על ההחלמה, השיקום והחזרה לשגרה. האהבה המשותפת לספורט היא שחיברה את מילר לבוהדנא. שניהם מתחרים בטריאתלון, תחרות שמשלבת שחיה, רכיבה על אופניים וריצה.

מילר ספרה היום לוואלה ברנז'ה: "כשגיליתי שתומר נהג לפני פציעתו להשתתף בטריאתלון הבנתי שלא משנה כמה מצבו קשה הבחור הזה יחזור להתחרות כי מדובר באדם שלא מוותר! החלטתי שאני רוצה ללוות אותו בתהליך השיקום, ולעשות עליו ועל תהליך השיקום שלו סרט. אנשים שמשתתפים בטריאתלון הם אנשים שלא מוותרים ולא משנה מה קורה סביבם, אני יודעת את זה כי גם אני מתחרה".

"בטריאתלון הקרוב תומר עדין לא יתחרה. מצבו עדין לא מאפשר לו, השיקום עוד ייקח זמן. אני מלווה את תומר ורואה כל פעם מחדש כמה הבחור הזה נלחם. היום שהוא יוכל לחזור ולהתחרות בטריאתלון יהיה ניצחון ענק שלו ואני אלווה אותו עד אז. מועד שידור הסרט תלוי בתהליך השיקום של תומר. שידור הסרט יהיה בסיום השיקום".

הסרט יופק במסגרת התוכנית "מבט שני" של הערוץ הראשון .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully