אתר "אייס" מדווח היום כי המפרסמים להוטים לסחוט עד תום את הצלחתה המסיבית של "ארץ נהדרת", ונערכים לשני קמפיינים חדשים בכיכובן של הדמויות הלהיטיות מתוך התוכנית. עם תום העונה הראשונה מתפנה טל פרידמן, בדמותה של הקופאית לובה, לפרסם את רשת המרכולים "שופרסל" (תמורת סכום של כ-150 אלף דולר). אלי פיניש, בדמותו של הנשיא קצב, יפרסם את יצרנית הנקניקים "טירת צבי" (וישלשל לכיסו כ-70 אלף דולר).
את התסריטים לקמפיינים כתבו משרדי הפרסום בשיתוף מלא עם תסריטאי "ארץ נהדרת", והם צפויים למחזר את קולקציית הביטויים המזוהים עם הדמויות ומציפים עד הרחוב הישראלי עד לעייפה. הפרסומות יושקו בערוץ 2 בעוד כשבועיים.
לובה וקצב עוברים לפרסומות
13.3.2004 / 11:59
