וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרות מומלצות לחודש יולי 2024: כל מה ששווה לראות בטלוויזיה

עודכן לאחרונה: 24.7.2024 / 8:34

שובן של "קוברה קאי", "הדוב", "אבוט אלמנטרי", ערוץ יס ריל חוזר, "האמת" הישראלית מגיעה באיחור, אנתוני הופקינס כקיסר רומאי, נטלי פורטמן לראשונה בטלוויזיה, נפרדים מ"אליטה" ו"ויקינגים: ולהאלה", ועוד המון סדרות ועונות חדשות. זה מה שקורה בטלוויזיה ביולי 2024

טיזר "קוברה קאי" עונה 6 חלק א'/נטפליקס

מחפשים את הסדרות המומלצות של יוני 2024? הנה הן כאן.
סדרות מומלצות בנטפליקס: המדריך הגדול

השבוע שמתחיל ב-7 ביולי 2024
השבוע שמתחיל ב-14 ביולי 2024
השבוע שמתחיל ב-21 ביולי 2024
השבוע שמתחיל ב-28 ביולי 2024

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

טיפול לילי

דרמה ישראלית חדשה בת עשרה פרקים בכיכובו של יוסף סוויד, שחוזר למסך הישראלי בתפקיד ראשי ומרגש. לואי מנסור הוא פסיכולוג קליני שאשתו התאבדה לאחר מאבק ארוך בדיכאון. הוא נשאר לגדל את שני ילדיו לבדו. לאחר עוד לילה ללא שינה ועוד היעדרות של הילד מבית ספר, לואי מחליט לעשות מעשה ולעבור לטפל בשעות הקטנות של הלילה. כשהוא בקליניקה בלילה הוא יכול לדאוג לילדיו, הזקוקים לו צמוד אליהם במשך היום בניסיון לבנות את חייהם מחדש אחרי הטראומה שעברו, ולהקדיש את הלילה למטופליו החדשים. בזמן הזה אחותו האהובה וההריונית, מירה (לוסי איוב), משאירה מאחור את חייה בחיפה ומגיעה לשמור על האחיינים שלה, ולהעניק להם חום ויציבות תוך ניסיון להבין איך ממשיכים מכאן. גם עם שירה האס, דאנה איבגי, יעקב זדה-דניאל, תומר יוסף, ירון ברובינסקי, רננה רז ואחרים. רענן כספי יצר וכתב, גבריאל ביבליוביץ' ביים.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: יס
מתי עולה: ראשון, 30 ביוני 2024

משבריסטית (Flack)

לראשונה בסלקום טי-וי, עונה שנייה ואחרונה לדרמה הקומית בכיכובה של אנה פקווין על אשת יחסי הציבור של המפורסמים, שתעשה הכל כדי שלא יתפרסמו המעשים שהם עשו. שידור שבועי. פרק בשבוע.

עונה: 2
ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: סלקום טי-וי
מתי עולה: ראשון, 30 ביוני 2024

עקרות בית אמיתיות: בוורלי הילס

עונה חדשה לסדרת הריאליטי, שאליה מצטרפת הפעם השחקנית והדוגמנית דניס ריצ'רדס. ימים ראשון-רביעי.

עונה: 9
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: ערוץ !E
מתי עולה: ראשון, 30 ביוני 2024

שלב ההוכחות: תעלומות צבאיות (The Proof Is Out There: Military Mysteries)

סדרת בת של "שלב ההוכחות", שבמסגרתה שני לוחמים אמריקאיים ותיקים חושפים את התעלומות מאחורי התמונות, הצילומים, הקולות והמסמכים השנויים ביותר במחלוקת בתולדות שדה הקרב המודרני - כולל פרשיות עלומות משתי מלחמות העולם, המלחמה הקרה בין ארה"ב לברה"מ, מלחמת המפרץ הראשונה ועימותים מזויינים במאה ה-21. כל פרק בסדרה מסיר את מעטה החשאיות הסמיך שנוצר בעת ערפל הקרב. צמד המגישים, רוני אדקינס (אנליסט לשעבר במודיעין צבא ארה"ב) ורוני רייס (לוחם לשעבר בכוחות המיוחדים של חיל הנחתים), יחד עם צוות מומחים של אנשי צבא לשעבר, מנתחים לעומק שלל תעלומות צבאיות מרתקות: התנקשויות שתועדו במצלמה, ספינות קרב שהתפוצצו לפתע, מטוסי "רפאים", חיילים שנעלמו לבלי שוב, הונאות טקטיות ותעמולתיות שנעשה בהן שימוש בשדה הקרב, ועוד מגוון קונספירציות וטיוחים שנותרו שנויים במחלוקת עד היום.

ז'אנר: דוקו-דרמה
איפה רואים: ערוץ ההיסטוריה
מתי עולה: ראשון, 30 ביוני 2024

הסנגורית (66-5)

דרמה צרפתית מבית סטודיו קאנאל. עורכת דין מצליחה מושעית מעבודתה כאשר בעלה מואשם בעבירות מין. היא חוזרת לשכונת הולדתה, שכונת עוני פריזאית, ומעניקה ייצוג משפטי לפושעים מקומיים. עברה שב לרדוף אותה ואף מסכן את חייה.

ז'אנר: דרמה משפטית
איפה רואים: פרי טי-וי
מתי עולה: ראשון, 30 ביוני 2024

עוד בוואלה!

סיום הסדרה הזו מציב אותה בפסגת היצירות הטלוויזיוניות של 2024

לכתבה המלאה

מופע שנות ה-70 (That '70s Show)

מה שעשתה "מופע שנות ה-90" בנטפליקס הייתה בעיקר ליצור חשק לסדרה האם הנפלאה-בחציה, והנה היא חוזרת לסבב נוסף. הפעם צפייה בה תהיה כרוכה בהדחקה והתגברות על הידיעה של מעלליו המזוויעים של דני מסטרסון שבחלקם נעשו בזמן שהסדרה שודרה (וגם על מכתבי התמיכה בו מצד רבים מחברי הקאסט). הסדרה מתמקדת בקבוצת מתבגרים החיים בעיירה הבדיונית פוינט פלייס שבוויסקונסין במהלך שנות ה-70. הסדרה גילתה לעולם את טופר גרייס ("ספיידרמן 3"), לורה פריפון ("כתום זה השחור החדש") מילה קוניס ("ידידים פלוס"), אשטון קוצ'ר ("שני גברים וחצי"), ווילמר ולדראמה ("NCIS"), וקאסט המבוגרים שלה כלל את קורטווד סמית' ("רובוקופ"), דברה ג'ו ראפ ("חברים") וטניה רוברטס המנוחה ("המלאכיות של צ'ארלי").

עונה: 1-8
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: הוט
מתי עולה: במהלך יולי 2024

מופע שנות ה-70. יח"צ,
חוזרת. "מופע שנות ה-70"/יח"צ

המירוץ למיליון

להיט הריאליטי שנזנח על ידי רשת (לטובת התחליף הזול יותר והכושל "פקין אקספרס") נרכש על ידי קשת ועכשיו מגיע עם יהודה לוי בתפקיד המנחה (במקום רון שחר עד כה). 13 זוגות יצאו למרוץ הכי גדול והכי רחוק שיעבור בהכי הרבה מדינות שהיו בתולדות הפורמט העולמי. ובפעם הראשונה בתחרות: מתחילים בנקודה הצפונית ביותר עם משימת הזנקה מלב הר געש. על הדרך, כנראה אין מה לקוות שיתחילו לכתוב בשם התוכנית "המרוץ" בעברית תקנית.

עונה: 9
ז'אנר: תחרות ריאליטי
איפה רואים: קשת 12
מתי עולה: שני, 1 ביולי 2024

להביא את המכה (Killing It)

עונה שנייה ואחרונה לקומדיה של שירות הסטרימינג פיקוק, שיצרו אנשי "ברוקלין תשע תשע" דן גור ולוקה דל טרדיצ'י, בכיכובו של שודד הפונטיאק מאותה סדרה - קרייג רובינסון, המגלם אב גרוש שמנסה לכלכל את בתו. בעונה השנייה הוא מנצל את כספי הזכייה כדי לפתוח את החווה לגידול הדקל הננסי. כל שמונת הפרקים עולים בבת אחת.

עונה: 2
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: יס
מתי עולה: שני, 1 ביולי 2024

גוליית (Goliath)

אחרי יס וסלקום טי-וי, גם הוט מתחילה לרכוש תכנים מאמזון פריים וידאו, וזו הסנונית הראשונה. דרמה משפטית שיצרו דיוויד אי קלי וג'ונתן שפירו, שבעבר יצרו ביחד את "הפרקליטים". בילי בוב ת'ורנטון מככב כעורך דין שחוק המחפש גאולה באמצעות תיק גדול. בעונה הראשונה הוא מנסה להפיל חברת תעופה גדולה ואת נציגיה המשפטיים רבי העוצמה. כל העונות עולות בבת אחת.

עונה: 1-4
ז'אנר: דרמה משפטית
איפה רואים: הוט
מתי עולה: שני, 1 ביולי 2024

Star Trek: Prodigy

פרמאונט ביטלה את סדרת האנימציה לבני נוער אחרי עונה אחת, למרות ששנייה כבר הוזמנה והייתה בשלבי הפקה. לשמחת המעריצים, נטפליקס גאלה את הסדרה (שבישראל כבר שודרה בערוץ ניקלודיאון, אף הוא מבית פרמאונט, בדיבוב לעברית). הקאץ': בנטפליקס זה קורה בלי תרגום לעברית, כך שהיא זמינה רק בממשק באנגלית. עכשיו מגיעה בבכורה עולמית גם העונה השנייה. העלילה מתרחשת חמש שנים אחרי סופה של "מסע בין כוכבים: וויאג'ר", עת קבוצת נערים ונערות מרביע דלתא מוצאת חללית נטושה ויוצאת בה להרפתקאות. על החללית הם נעזרים בהולוגרמה בדמות קפטן קתרין ג'יינוויי מ"וויאג'ר". השחקנית קייט מלגרו שבה להעניק לה את קולה.

עונה: 2
ז'אנר: אנימציה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שני, 1 ביולי 2024

המדריך לרצח לילדות טובות (Good Girl's Guide To Murder)

עיבוד של ה-BBC לרומן עטור הפרסים של הולי ג'קסון, שהיה רב מכר גם בישראל כשראה אור בהוצאת כנרת זמורה ביתן. לפני חמש שנים סאל סינג רצח את תלמידת התיכון אנדי בל. המשטרה יודעת שהוא עשה את זה. כל העיירה יודעת שהוא עשה את זה. אבל פיפה, שגדלה באותה עיירה קטנה שבה הפך הרצח לאירוע מרכזי, לא בטוחה שזה מה שקרה. כשהיא בוחרת בתיק הרצח כנושא לעבודת הגמר שלה בתיכון, היא מתחילה לחשוף סודות שמישהו בעיירה מנסה להסתיר. ואם הרוצח האמיתי עדיין מסתובב חופשי, כמה רחוק הוא מוכן ללכת כדי למנוע מפיפה לגלות את האמת? אמה מאיירס (היא איניד, שותפתה החמודה לחדר של "וונסדיי") מככבת בתפקיד הראשי, וגם יהלי מרגלית טופול הישראלית ("המקעקע מאושוויץ", הנכדה של) כאן.

ז'אנר: מתח, נעורים
איפה רואים: BBC (ב-1 באוגוסט גם בנטפליקס ישראל)
מתי עולה: שני, 1 ביולי 2024

המרטש מיורקשייר: המצוד (The Long Shadow)

דרמת פשע עטורת שבחים של ITV המבוססת על סיפור אמיתי, ומתארת ​​את המצוד אחר פיטר סאטקליף, המרטש מיורקשייר. הסדרה בת שבעת הפרקים מתמקדת בחיי הקורבנות שנקרו בדרכו ושל השוטרים בלב החקירה: ארבעת ילדיה הקטנים של ווילמה מקאן מתעוררים ומגלים שהיא נעדרת. לאחר שגופתה נמצאת לא הרחק מביתה, הבלש הבכיר דניס הובאן לוקח את האחריות על החקירה כדי לנסות לתפוס את רוצחה. בינתיים, ברחבי העיר, הנישואים של אמילי וסידני ג'קסון מדשדשים לנוכח מצוקה כלכלית. מככבים דניאל מייס ("במילוי תפקידם"), טובי ג'ונס (סרטי "הארי פוטר") וג'ק דים ("לגדול בלי בושה").

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: הוט
מתי עולה: שלישי, 2 ביולי 2024

הרב עובדיה יוסף: מלך הספרדים

דוקו בן שני חלקים שהוקרן בפסטיבל דוקאביב 2024. סיפורו של הרב הנערץ, חתן פרס ישראל לספרות תורנית, שעלה מבגדד והפך לאגדה עוד בחייו, השפיע על מיליוני אנשים, ועבר תהפוכות רבות בחייו - פוליטיות ומשפחתיות. הבמאי עופר פנחסוב ("התזמורת", "אהובה עוזרי: צלצולי פעמונים") קיבל גישה ייחודית לאנשים שהיו הקרובים לו ביותר, ומביא בסרטו החדש חשיפות בלעדיות, אישיות ופוליטיות, כמו גם ארכיון נדיר שישודר לראשונה. זהו סיפורו של אדם פורץ דרך, שעבר הרבה תהפוכות בחייו - ציבוריות ואישיות; מהפכן שנתן קול לרבים שחשו שקולם לא נשמע. אבל בה בעת היה אדם פרגמטי ומתון. וכך הייתה גם היהדות שלו.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: יס
מתי עולה: רביעי, 3 ביולי 2024

התייר (The Tourist)

סדרת המתח המבדרת של האחים הארי וג'ק וויליאמס, העומדים מאחורי סדרות מתח כמו "הנעדר/ת" ו"שקרן/שקרנית", מגיעה לראשונה גם אל סלקום טי-וי, אחרי שכבר שודרה ביס (ולאחרונה הגיעה לשם גם העונה השנייה שלה). ג'יימי דורנן ("חמישים גוונים של אפור") מככב כגבר שמוצא את עצמו פצוע, אבל אין לו מושג מי הוא. אבוד בספר האוסטרלי, הוא בורח מעבר שהוא לא זוכר - וממישהו שרוצה במותו. גם עם דניאל מקדונלד ("לא ייאמן"). פרק בשבוע.

עונה: 1
ז'אנר: מתח
איפה רואים: סלקום טי-וי
מתי עולה: רביעי, 3 ביולי 2024

עדיין לא מתים (Not Dead Yet)

עונה שנייה ואחרונה - כי היא בוטלה - לקומדיה בכיכובה של ג'ינה רודריגז ("ג'יין הבתולה"), המגלמת רווקה טרייה שעובדת ככותבת מודעות אבל וגילתה שהמתים מתקשרים איתה. גם עם האנה סימון ("בחורה חדשה") ולורן אש ("סופרסטור"). כל הפרקים עולים בבת אחת.

עונה: 2
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 3 ביולי 2023

מפלצות בע"מ בעבודה (Monsters at Work)

שלוש שנים אחרי קודמתה מגיעה העונה השנייה בסדרת הבת של הסרט האהוב, העוקבת אחר בוגר מכללת המפלצות העובד כמכונאי וחולם להפוך למצחיקן ולעבוד עם גיבוריו (וגיבורי הסרט), מייק ווזאבסקי וג'יימס פ. סאליבן.

עונה: 2
ז'אנר: קומדיית אנימציה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 3 ביולי 2024

בלואי קצרצרים (Bluey Minisodes)

סדרת האנימציה האוסטרלית האהובה אמנם סיימה עונה לא מזמן, אבל אולי זה יעזור לשכך את החוסר: סדרה של פרקים קצרים במיוחד הכוללים רגעים מתוקים ומצחיקים בכיכובם של בלואי ובינגו, דמויות חדשות לצד הדמויות האהובות, כולל מאפין שמצלמת וידאו של אנבוקסינג, אבא עושה "קעקוע" ומאחורי הקלעים בבית החלומות של בלואי ובינגו. כל שבעת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: אנימציה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 3 ביולי 2024

אב לאלף (The Man With 1000 Kids)

סדרה תיעודית המגוללת את סיפורו המרתק של נוכל הולנדי מקסים, ג'ונתן מאייר, שהואשם כי טייל ברחבי העולם והונה נשים כדי להביא עמן ילדים בקנה מידה המוני. הדוקו בן שלושת הפרקים חוקר את העולם העכור של תעשיית הפוריות, וחושף כיצד בשל היעדר תקנות גלובליות, חלק ממרפאות הפוריות הבינלאומיות ממשיכות לאפשר תרומות אנונימיות.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 3 ביולי 2024

ראשון בזירה (The Responder)

עונה שנייה לדרמת המתח של ה-BBC בכיכובו של מרטין פרימן, המגלם שוטר מוכה משברים ובעל מוסריות מפוקפקת, שמתמודד עם סדרת משמרות לילה במקוף בליברפול, בעודו מנסה לשמור על הראש מעל המים אישית ומקצועית. כל ששת הפרקים עולים בבת אחת.

עונה: 2
ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: יס
מתי עולה: חמישי, 4 ביולי 2024

רופא ללא גבולות (Transplant)

לראשונה בפרטנר טי-וי, עונה שלישית לדרמת בית החולים הקנדית המצליחה ועטורת הפרסים, על קורותיו של באשיר "באש" חאמד (האמזה האק), רופא סורי מוכשר וכריזמטי שברח מהמלחמה הקשה שבמדינת הולדתו כדי להתחיל חיים חדשים בקנדה.

עונה: 3
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: פרטנר טי-וי
מתי עולה לאוויר: חמישי, 4 ביולי 2024

מקסימה (Maxima)

לראשונה בפרטנר טי-וי, הדרמה ההולנדית הרומנטית שמגוללת את סיפור חייה של מלכת הולנד. העלילה עוקבת אחר חייה של מקסימה זורגייטה (השחקנית הארגנטינית דלפינה צ'אבס) מימי ילדותה בבואנוס איירס, דרך קריירה משגשגת כעיתונאית כלכלית בוול סטריט ועד למפגש מקרי עם נסיך הולנד, שמשנה את חייה לנצח כאשר מציע לה להינשא לו. כבתו של בכיר מהממשל הצבאי בארגנטינה, מקסימה נאלצת לבחור אם להישאר נאמנה למשפחתה או להתמסר לאהובה ולחייה החדשים כמלכת הולנד.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: פרטנר טי-וי
מתי עולה לאוויר: חמישי, 4 ביולי 2024

חתיכה ממני (Desperate Lies)

דרמה ברזילאית חדשה. אישה מגלה שהיא בהיריון עם תאומים, והודות לתופעה נדירה יש להם שני אבות שונים. לאורך הזמן היא מנסה לשמור על אחדות משפחתה - ועל סודותיה.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 5 ביולי 2024

נאקלס (Knuckles)

קומדיית אקשן המתרחשת בעולם סרטי סוניק, בכיכובו של אידריס אלבה, שחוזר לתפקידו מסדרת הסרטים, יחד עם כל הצוות הקריאייטיבי של סדרת הסרטים. אלבה מדבב את נאקלס הקיפודן, לוחם חייזרי חמום-מוח בעל חוזק-על, שהוא השורד האחרון של שבט הקיפודניים. לאחר אירועי הסרט "סוניק 2", בעוד נאקלס מנסה להתרגל לחייו החדשים על כדור הארץ, הוא מסכים לעזור לסגן השריף וויפל (אדם פאלי, "הכל לטובה", שחוזר גם הוא לתפקידו מהסרט) וללמד אותו את דרכי הלחימה של השבט שלו. העניינים מסתבכים כאשר אויבים ותיקים וכוחניים חוזרים לרדוף את נאקלס במטרה לקחת את כוחותיו לעצמם. הסדרה שברה את שיאי הצפייה של שירות הסטרימינג פרמאונט פלוס והפכה להיות הסדרה המקורית הנצפית ביותר בתולדותיו, ואף זכתה לביקורות משבחות. כמתבקש, היא כבר חודשה לעונה שנייה. כל ששת פרקי העונה עולים בבת אחת.

ז'אנר: קומדיית אקשן
איפה רואים: יס
מתי עולה: ראשון, 7 ביולי 2024

13 ימים

סדרה תיעודית ספרדית חדשה. ב-13 בינואר 2019, במהלך טיול עם משפחתו, ז'ולן רוזלו בן השנתיים נפל לבאר בעיירה ספרדית במאלגה. הבור, שנחפר שלא כחוק, היה בקוטר של 25 ס"מ בלבד ובעומק של 71 מטר ולא ניתן היה להחדיר לתוכה אדם בוגר שיחלץ את הילד. הסדרה בת שלושת הפרקים מלווה את מבצע ניסיון החילוץ המורכב, שהשתתפו בו יותר מ-300 בני אדם ומכונות כבדות. תוך כדי שצוות החילוץ מאלתר פתרונות יצירתיים, ואף עושה לא מעט טעויות בדרך, נאלצו הוריו של ז'ולן להתמודד גם עם ספקולציות בנוגע לאחריותם לאירוע, שסוקרו בהרחבה בתקשורת, ומחלוקות פוליטיות בין ממשלות.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: יס
מתי: ראשון, 7 ביולי 2024

מסונוורת (Blinded)

עונה שנייה לדרמת המתח הפיננסית השבדית בכיכובם של ג'וליה רגנארסון ("הגשר"), מתיאס וארלה ("כסף מהיר") וג'וליה דופניוס ("מחפשת את ברגמן"). בעונה השנייה כתבת הפיננסים האמביציוזית בי פרקס מציבה לעצמה מטרה חדשה: לחשוף את פעילותיו הפליליות של תאגיד הענק "איזי". אלא שגם הפעם היא מגלה שיש לה נגיעה אישית למה שמתרחש שם.

עונה: 2
ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: הוט
מתי: ראשון, 7 ביולי 2024

אף בי איי (FBI)

לראשונה בהוט, העונה החמישית בסדרת האקשן ממפעלותיו של דיק וולף, העוקבת אחר צוות סוכני FBI שחוקרים אירועי טרור בעיר ניו יורק. מככבים בין היתר מיסי פרגרים ("רוקי בלו") וג'רמי סיסטו ("עמוק באדמה"). כל הפרקים עולים בבת אחת.

עונה: 5
ז'אנר: פעולה
איפה רואים: הוט
מתי: ראשון, 7 ביולי 2024

מרוששים (Brassic)

הקומדיה הבריטית של רשת סקיי, שכבר שודרו ממנה חמש עונות והשישית בדרך, מגיעה לראשונה לישראל - אל שירות הסטרימינג פרי טי-וי. העלילה מתרחשת בלנקשייר ועוקבת אחר חייהם של ויני ודילן, חברי ילדות העוסקים בפשעים ועבירות קלות כגון עישון סמים, גניבת סוסי פוני והסתבכות בכל צרה אפשרית. הכל משתנה כאשר חברתו של דילן רוצה לעבור למקום אחר בחיפוש אחר חיים טובים יותר עבורה ועבור ילדה. בשלב הזה עולה עונה ראשונה, ובחודשים הבאים יעלו בהדרגה עונות 2-5.

עונה: 1
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: פרי טי-וי
מתי עולה: ראשון, 7 ביולי 2024

עקרות בית אמיתיות: ניו יורק

הסדרה השנייה והוותיקה (מאז 2008) מעולם "עקרות בית אמיתיות" עולה לראשונה בערוץ !E. ימים א'-ד'.

עונה: 1
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: ערוץ !E
מתי עולה: ראשון, 7 ביולי 2024

המלך (Il Re)

עונה שנייה לדרמת המתח האיטלקית, שיתוף פעולה של מפיק "החברה הגאונה" וכותב "גומורה" המביא את סיפורו של ברונו טסטורי, אסיר ששולט בכלא סן מישל ומשמש בעצם כחוק היחיד בו. לאחר אירועי העונה הראשונה וההתפתחויות בכלא, ברונו מחליט לסכן הכל כדי להציל את עצמו ואת אהוביו. שידור שבועי.

עונה: 2
ז'אנר: מתח
איפה רואים: סלקום טי-וי
מתי עולה: שלישי, 9 ביולי 2024

הקללה (The Curse)

אחת הסדרות המדוברות של סוף 2023 ותחילת 2024 מגיעה סוף סוף גם לישראל: שיתוף פעולה בין ניית'ן פילדר ("חזרה גנרלית", "ניית'ן לשירותך") ובני סאפדי (מהאחים סאפדי, במאֵי "יהלומים לא מלוטשים"), בהפקת אולפן האיכות A24 ("עצבים", "הכל בכל מקום כל הזמן") ובכיכובם של אמה סטון ופילדר עצמו. זוג נשוי מנסה להתמודד עם הלחץ של כמה חזיתות במקביל: ניסיון להיכנס להיריון, הנחיית תוכנית הלייפסטייל המשותפת שלהם, ובנוסף גם קללה שלכאורה הוטלה עליהם. כמו תמיד אצל פילדר, התוצאה היא ממש לא לכולם.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: הוט
מתי עולה: רביעי, 10 ביולי 2024

התעלומות הגדולות בהיסטוריה (History's Greatest Mysteries)

עונה חמישית לסדרת התחקירים השופכת אור על כמה מהתעלומות המפורסמות ביותר בהיסטוריה העתיקה והמודרנית כאחד. בין הנושאים בעונה החדשה: מה היו הנסיבות האמיתיות מאחורי טביעת הטיטניק ב-1912? מי הרג את המלך המצרי הקדום תות ענח' אמון? מה גרם לאסון ספינת האוויר הינדנבורג? לאן נעלמה גופת המצביא האגדי אלכסנדר הגדול?

עונה: 5
ז'אנר: ריאליטי, הישרדות
איפה רואים: ערוץ ההיסטוריה
מתי עולה: רביעי, 10 ביולי 2024

בית הספר היסודי אבוט (Abbott Elementary)

חלק שני שחותם את העונה השלישית של הקומדיה, העוקבת אחר קבוצה של מורות מסורות ונלהבות - ומנהלת חסרת טאקט - העובדות בבית ספר ציבורי בפילדלפיה. למרות הסיכויים נגדן, הן נחושות לעזור לתלמידים שלהן להצליח בחיים. כל הפרקים עולים בבת אחת.

עונה: 3 ב'
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 10 ביולי 2024

הפעם הראשונה (Eva Lasting)

עונה שנייה לקומדיית הנעורים הקולומביאנית. בשנות ה-70, אחרי שנערה מסתורית הגיעה לבית ספר לבנים בלבד, נשברו סטריאוטיפים, כללים, וגם כמה לבבות.

עונה: 2
ז'אנר: קומדיית נעורים
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 10 ביולי 2024

סאני (Sunny)

מותחן מדע בדיוני קומי חדש מבית חברת ההפקות האיכותית A24, בכיכובה של ראשידה ג'ונס ("מחלקת גנים ונוף"). סוזי היא אישה אמריקאית המתגוררת בקיוטו, יפן, שחייה נעצרים כאשר בעלה ובנה נעלמים בהתרסקות מטוס מסתורית. כ"נחמה" מוענקת לה סאני, רובוטית ביתית מתוצרת חברת האלקטרוניקה של בעלה. על אף שבתחילה סוזי מתרעמת על ניסיונותיה של סאני למלא את החלל בחייה, בהדרגה הן מפתחות ידידות בלתי צפויה. יחד הן חושפות את האמת האפלה של מה שבאמת קרה למשפחתה ונקלעות אל עולם מסוכן שסוזי לא ידעה על קיומו. שני פרקים ראשונים מתוך עשרה, השאר מדי שבוע.

ז'אנר: מותחן מדע בדיוני קומי
איפה רואים: אפל טי-וי פלוס
מתי עולה: רביעי, 10 ביולי 2024

בלב התביעה

דוקו נוסף שהוקרן בפסטיבל דוקאביב 2024, ומביא לראשונה הצצה לעבודת הפרקליטות הפלילית בירושלים. צוות צילום נכנס למסדרונות ולחדרי החדרים של פרקליטות פלילית ותיעד בזמן אמת את העבודה על תיקים מתנהלים. במרכז הסדרה מספר פרשיות ידועות, ביניהן רצח מיכל סלה והפגיעות המיניות שביצע הפסיכולוג יובל כרמי, והתמודדות התובעים עם דילמות מקצועיות ודרמות אנושיות שנשארות מחוץ לסיקור התקשורתי הקר. בימוי, עריכה וצילום: ראובן ברודסקי. חמישה פרקים.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: יס
מתי עולה: חמישי, 11 ביולי 2024

מבוי סתום: איך אמריקה עיצבה את בית המשפט העליון

סדרת דוקו חדשה העוקבת אחר ההיסטוריה המודרנית של בית המשפט העליון של ארה"ב, כמו גם אחרי השופטים, הקרבות והפסיקות שעיצבו את אמריקה. הסדרה מביאה בארבעת פרקיה סוגיות משפטיות מההיסטוריה המודרנית של ארה"ב, שהשפיעו ומשפיעות עד היום על מערכת החוק האמריקאית, מראה כיצד האיזון האידיאולוגי של בית המשפט העליון השתנה לאורך השנים ובוחן את הקשר בין עתיד בית המשפט לעתיד האומה.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: יס
מתי עולה: חמישי, 11 ביולי 2024

דירת שותפים (The Flatshare)

הדרמה הקומית הרומנטית הבריטית, שעלתה באפריל ביס, מגיעה עתה גם לסלקום טי-וי. ג'סיקה בראון פינדלי ("אחוזת דאונטון") ואנתוני וולש ("בוב מארלי: One Love"), מככבים כטיפני וליאון, שניים שחולקים את אותה דירה בלי שיראו זה את זה - כל אחד מתאכסן בה 12 שעות ביממה, ובמשך הסופ"ש ליאון שוהה אצל חברתו. כמובן, הסידור הזה הולך ומסתבך. עיבוד בינוני מאוד לספרה המקסים של בת' אולירי באותו שם, שראה אור גם בעברית. פרק בשבוע.

ז'אנר: דרמה קומית רומנטית
איפה רואים: סלקום טי-וי
מתי עולה: חמישי, 11 ביולי 2024

הנוכלים (Los artistas: primeros trazos)

דרמה קומית רומנטית מקסיקנית בכיכובם של מקסי איגלסיאס ("ולריה", "עד שניפגש") וחימנה רומו ("יום האלוהים", "תגידי לי מתי"). קטה היא מלצרית חובבת אמנות, שמסייעת ליאגו סוחר העתיקות למכור יצירה חסרת ערך לזוג. ההצלחה מחברת בין השניים, והם מחפשים לקוחות עשירים שיקנו מהם ביוקר זיופים. ביחד הם הופכים לצוות מנצח, אך האם יתפתח ביניהם משהו מעבר לקשר מקצועי? שידור שבועי.

ז'אנר: דרמה קומית רומנטית
איפה רואים: סלקום טי-וי
מתי עולה: חמישי, 11 ביולי 2024

בית קיץ: האי מרתה'ס ויניארד (Summer House: Martha's Vineyard)

עונה שנייה לסדרת הבת של "בית קיץ", העוקבת הפעם אחר קבוצה של 12 אנשי מקצוע ויזמים שחורים צעירים, שנהנים מחופשתם עם מסיבות חוף, ארוחות ערב דשנות וסטוצים לוהטים. את חופשתם הם מעבירים באי מרתה'ס ויניארד, דרומית לקייפ קוד, שהיה אחד מיעדי החוף הראשונים שבהם יכלו אפריקאים אמריקאים לנפוש ולרכוש נכסים.

עונה: 2
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: ערוץ !E
מתי עולה: חמישי, 11 ביולי 2024

ויקינגים: ולהאלה (Vikings: Valhalla)

עונה שלישית ואחרונה לסדרת הבת של "ויקינגים" בנטפליקס. שבע שנים חלפו. הראלד שואף להיות מלך נורבגיה, לייף תר אחר הארץ המוזהבת, ופריידיס מבקשת חיי אושר לבני עמה.

עונה: 3
ז'אנר: הרפתקאות
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 11 ביולי 2024

האני האחרת (Another Self)

עונה שנייה לדרמה הטורקית של נטפליקס, על שלוש חברות בעיירת חוף שבה הן מתחברות לאני הרוחני שלהן ונאלצות להתמודד עם טראומה בלתי פתורה מעברן המשפחתי.

עונה: 2
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 11 ביולי 2024

מסיבת נקניקיות: פודטופיה (Sausage Party: Foodtopia)

קומדיית האנימציה הקולנועית הגסה והמצחיקה מאוד של סת' רוגן מ-2016, זוכה לסדרת המשך שבמסגרתה גיבורי הסרט - שהם כזכור מצרכי מזון - מנסים ליצור אוטופיה משלהם אחרי שחיסלו את האנושות כולה. רוגן, קריסטן וויג, מייקל סרה, דיוויד קרומהולץ ואדוארד נורטון משחזרים את תפקידי הדיבוב שלהם מהסרט המקורי, ואליהם מצטרפים הפעם בין היתר סאם ריצ'רדסון ("ויפ") וויל פורטה ("האיש האחרון בעולם"). כל שמונת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: קומדיית אנימציה למבוגרים
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה: חמישי, 11 ביולי 2024

לבד (Alone)

הסדרה המרשימה, שבספטמבר האחרון הוכתרה על ידי הניו יורקר כ"תוכנית הריאליטי הטובה ביותר שנוצרה אי פעם", חוזרת עם עונה חדשה, שמתרחשת הפעם בנקודה הצפונית ביותר בתולדות הסדרה. עשרה שורדים מיומנים מנסים לשרוד את התנאים הבלתי מתפשרים באינוויק (Inuvik), עמוק בחוג הארקטי של קנדה. באזור, השורץ בדובי גריזלי מסוכנים, קור מקפיא עצמות ומישורי קרח עצומים, עשרת המשתתפים מתעדים את עצמם באתגר הישרדותי קשוח במיוחד המעמיד את יכולותיהם הפיזיות, ובייחוד המנטליות, למבחן קשה ולעתים אף בלתי אפשרי. כשהם מצוידים בעשרה פריטים בלבד לבחירתם ומצלמה בודדת לצורך תיעוד, כל אחד מהמתמודדים צריך לחיות בתנאי בדידות מוחלטים, בתקווה לשרוד כמה שיותר זמן. ללא צוותי צילום, בלי גימיקים של תוכניות ריאליטי אחרות או מניפולציות שמתבצעות בחדרי עריכה ממוזגים.

עונה: 11
ז'אנר: ריאליטי, הישרדות
איפה רואים: ערוץ ההיסטוריה
מתי עולה: שישי, 12 ביולי 2024

חתולים מתפוצצים (Exploding Kittens)

מאז שיצרו ביחד את קומדיית האנימציה "המלך היל", מייק ג'אדג' וגרג דניאלס די כבשו את הקומדיה בטלוויזיה האמריקאית. ג'אדג' יצר את "עמק הסיליקון" ואת תחיית הקלאסיקה הניינטיזית שלו, "ביוויס ובאטהד". דניאלס היה אמון על "המשרד" האמריקאית, יצר את "העלאה" הנהדרת, ובתווך היה שותף ליצירת "מחלקת גנים ונוף". עכשיו השניים האלה חוברים שוב יחדיו לטובת הפקת קומדיית אנימציה נוספת למבוגרים, הפעם כזו המבוססת על משחק הקלפים באותו שם. מאבק בין טוב לרע פורץ כאשר אלוהים ואויבתו המושבעת, צאצאיתו של השטן, נשלחים לחיות לצד בני האדם בכדור הארץ - כחתולים מדברים המשמשים כחיות מחמד של שתי משפחות שכנות, כמובן. קאסט המדבבים כולל את טום אליס, שהיה "לוציפר" וכעת מגלם את אלוהים בדמות חתול, סשיר זמייטה ("סאטרדיי נייט לייב", "תקציב משפחתי") כחתול-שטן, וגם מארק פרוקש ("מה שקורה בצללים") ואלי מקי ("פרס הדלת הגדולה").

ז'אנר: קומדיית אנימציה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 12 ביולי 2024

אני (Me)

דרמת מדע בדיוני לכל המשפחה. בן הוא ילד בן 12 המתמודד עם מצוקות חטיבת הביניים, כולל בריונים, התאהבויות ונשפי בית ספר, בעודו מסתגל להרכב חדש של משפחתו ולהבנה שיש לו כוחות על - הוא מסוגל לשנות צורה.

ז'אנר: דרמת מדע בדיוני
איפה רואים: אפל טי-וי פלוס
מתי עולה: שישי, 12 ביולי 2024

בואו לאכול איתי

עונה שמינית לתוכנית הריאליטי האהובה שבמסגרתה חובבי בישול מארחים זה את זה לארוחות ומנסים להכריע מי מהם הוא הבשלן האולטימטיבי. הפעם: האם המשתתפים יצליחו לזהות סטייק שהוא לא באמת סטייק? מי שומרת נגיעה גם מנשים? בת ים - לא העיר, אלא עם סנפיר- באירוח שכולו חוויה מהאגדות, אזעקה אחת בחדר המדרגות ושבוע מיוחד ומרגש בדרום. שידור בימים א'-ה'.

עונה: 8
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: כאן 11
מתי עולה: ראשון, 14 ביולי 2023

אתגר הנינג'ה (American Ninja Warrior)

כמדי קיץ חוזר ערוץ יס ריל ואיתו שלל עונות חדשות לסדרות ריאליטי אהובות. אחת מהן היא העונה ה-15 לגרסה האמריקאית של תוכנית הבידור התחרותית והספורטיבית, שבמסגרתה מתחרים מנסים להשלים סדרת מכשולים ברמת קושי משתנה.

עונה: 15
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: יס
מתי עולה: ראשון, 14 ביולי 2024

הרווקה (The Bachelorette)

צ'ריטי לוסון, הפסיכולוגית בת ה-27 מג'ורג'יה, שבתה את לב הצופות בעונה ה-27 של "הרווק" באמצעות החמלה, הנתינה וחיוכה הכובש. הפעם היא זוכה לעונה משל עצמה שבמסגרתה היא מחפשת שותף לחיים שיהיה כן, אמפתי ואוהב כלבים.

עונה: 20
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: יס
מתי עולה: ראשון, 14 ביולי 2024

FBoy Island

עונה חדשה לסדרה העוסקת בניסוי החברתי (או "ניסוי חברתי") המציג את השאלה עתיקת היומין: האם בחורים "רעים" יכולים להשתנות או שבחורים "נחמדים" תמיד יפסידו להם ויסיימו אחרונים? שלוש נשים מגיעות לאי טרופי, שם מצטרפים אליהן 24 גברים, מתוכם 12 הם בחורים "נחמדים" שמחפשים אהבה, ו-12 בחורים "רעים" (FBoys) שבעצם מגיעים כדי להתחרות על כסף. הנשים ינווטו יחד בעולם הדייטינג על האי בתקווה למצוא קשר אהבה מחייב וממושך, אבל רק בסוף הכל יתגלה - מי הם הבחורים "הנחמדים" ומי הם רודפי הבצע והשמלות ואת מי מביניהם יבחרו הנשים בסופו של דבר. את התוכנית מנחה הקומיקאית המצליחה ניקי גלייזר, וב-29 בחודש (ע"ע) תגיע גם הגרסה עם היפוך מגדרי.

עונה: 3
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: יס
מתי עולה: ראשון, 14 ביולי 2024

לאהוב את הבית

התאומים הקנדים האהובים ג'ונתן ודרו סקוט, מהסדרה "אחים לנכס", חוזרים עם סדרה חדשה שבמסגרתה הם מלמדים משפחות מתוסכלות איך להפוך את הבית שלהם למקום שכיף לחיות בו. ימים א'-ה'.

ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: בית פלוס
מתי עולה: ראשון, 14 ביולי 2024

פיפ שואו (Peep Show)

הקלאסיקה הקומית הבריטית המהוללת ועטורת הפרסים של דיוויד מיטשל ורוברט ווב, מגיעה לראשונה לסלקום טי-וי. הסדרה עוקבת אחר שני בחורים רווקים ומתוסכלים החולקים דירה בדרום לונדון ומנסים לשרוד יחד את חייהם עלובים. הקטע: כל ההתרחשויות מובאות מעיניהם, פשוטו כמשמעו, והמצלמה משמשת כנקודת המבט שלהם. כל תשע העונות נרכשו, פרק בשבוע.

עונה: 1
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: סלקום טי-וי
מתי עולה: ראשון, 14 ביולי 2024

משטרת פריז 1900 (Paris Police 1905)

עונה שנייה לדרמת המתח הצרפתית התקופתית. בחג המולד של 1904 נמצאת גופת גבר ביער בולון, פריז. החקירה חושפת עולם של סרסורים, סחטנים ורופאים מושחתים ברשת פשע סבוכה.

עונה: 2
ז'אנר: דרמת מתח תקופתית
איפה רואים: פרי טי-וי
מתי עולה: ראשון, 14 ביולי 2024

האמת

סדרת הדרמה של כאן 11 הייתה אמורה לעלות כבר בסתיו האחרון, אבל טבח 7 באוקטובר הוביל לדחייתה לנוכח הנושאים שהיא עוסקת בהם. העלילה נסובה סביב משפט רצח פיקטיבי שנעשה למתוקשר ביותר בישראל, של נערה במתנ"ס בראש העין. ביום שבו אמורה להינתן ההכרעה הסופית בבית המשפט העליון אחרי עשר שנים, מתרחש במתנ"ס השכונתי רצח נוסף - זהה לחלוטין. המדינה, המשטרה והפרקליטות מחפשים אמת אבסולוטית, אשם או זכאי, וגיבורי הסדרה נאלצים להתמודד עם אמיתות מהעבר שמסרבות להרפות. חוקרת הנוער (מור דִמרי), שהייתה נערה כשהרצח הראשון התרחש, נדרשת לחזור לעברה, לאירוע ששינה אותה, כדי לפענח את ההווה - הרצח החדש, ואת חייה. אביה (גולן אזולאי) הוא חוקר משטרה בדימוס שפענח את הרצח הראשון ובטוח באשמתו של האדם שהכניס לכלא (בני אבני). הרצח השני מערער את מרקם החיים בראש העין ומציף עולם של נעורים סוערים, סודות ושקרים ושואל שאלות לגבי יחסי הורים וילדים. את הסדרה כתבו דפנה לוין ("בטיפול", "אופוריה") ואורית זמיר ("האיש שרצה לדעת הכל", "שישו ושמחו"), שגם יצרו עם דרור משעני ועידית אברהמי. הסדרה כבר נמכרה לשידור בשלושה גופי שידור בין-לאומיים - בארצות הברית (שם היא כבר עלתה בחודש שעבר בשירות הסטרימינג AcronTV מבית AMC), צרפת (קאנל פלוס) ובלגיה (BE TV). שמונה פרקים בימים שני ורביעי.

ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: כאן 11
מתי עולה: שני, 15 ביולי 2024

גומורה (Gomorrah)

דרמת הפשע האיטלקית האהובה מגיעה לראשונה לפרטנר טי-וי. העלילה עוקבת אחר סיפורו של ארגון הפשע האכזרי מנאפולי ומתמקדת בצ'ירו, חייל משופשף, יעיל ונאמן מאנשיו של דון פייטרו סבסטנו, אחד הבוסים הגדולים והאימתניים של "קאמורה" בעיר ודמות מפתח נוספת בסדרה, יחד עם אשתו התכליתית אִימה ועם בנם הבוגר והמפונק ג'נרו.

עונה: 1-5
ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: פרטנר טי-וי
מתי עולה: שני, 15 ביולי 2024

הקיסרית סיסי (Sisi)

עונה שלישית ואחרונה לדרמה התקופתית (שאינה "הקיסרית" של נטפליקס) המבוססת על סיפור חייה של קיסרית אוסטריה, "סיסי", שעלילתה מתרחשת על רקע מרד הפועלים האלים בווינה. סיסי, החוששת לשלום בנה הנסיך רודולף בן ה-9, מחליטה לפעול למען בטחונו. בניגוד לרצונו של בעלה הקיסר פרנץ היא מפנה עורף לארמון המלכות ובורחת עם רודולף לאי שקט בדרום צרפת. עם התערערות מעמדה של משפחת המלוכה ברחבי אירופה, סיסי ופרנץ עומדים בפני המבחן הגדול והמכריע ביותר שנאלצו לעבור עד כה.

עונה: 3
ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: הוט
מתי עולה: שני, 15 ביולי 2024

LALIGA: מעבר למגרש (LALIGA: All Access)

סדרה תיעודית המעניקה הצצה בלעדית לליגת הכדורגל המהוללת של ספרד - מהנצחונות במשחקים ועד לדמעות שזולגות מחוץ למגרש.

ז'אנר: תעודה, ספורט
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שני, 15 ביולי 2024

מחלק רצח לוס אנג'לס (Homicide: Los Angeles)

עונה שנייה לסדרת הדוקו-פשע של מפיק העל דיק וולף (סדרות "חוק וסדר", "שיקגו" ו-"FBI"), שבמסגרתה בלשים ותובעים מספרים על מקרי הרצח המאתגרים ביותר שעברו תחת ידיהם. העונה הקודמת עסקה בניו יורק, הנוכחית עוברת ללוס אנג'לס.

עונה: 2
ז'אנר: תעודה, פשע
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שלישי, 16 ביולי 2024

האיש במצודה הרמה (The Man in the High Castle)

עונה שלישית לדרמה הדיסטופית של אמזון פריים וידאו, המתארת מה היה קורה אם גרמניה הנאצית ויפן היו מנצחות במלחמת העולם השנייה. פרק בשבוע.

עונה: 3
ז'אנר: דרמת מדע בדיוני
איפה רואים: סלקום טי-וי
מתי עולה: רביעי, 17 ביולי 2024

הדוב (The Bear)

פחות משנה אחרי קודמתה, למרות שביתות תסריטאים ושחקנים בתווך, הסדרה עטורת השבחים והפרסים (כולל שלל פרסי אמי, בכללן לסדרה הקומית הטובה ביותר) חוזרת בארצות הברית עם עונה שלישית. עונה רביעית כבר בתכנון. כל עשרת הפרקים זמינים בבת אחת.

עונה: 3
ז'אנר: """קומדיה""" עם עוד כמה מרכאות
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 17 ביולי 2024

מה שקורה בצללים (What We Do in the Shadows)

לראשונה בדיסני, אחרי שכבר שודרה ביס בסמוך לארה"ב, העונה החמישית (והטובה משמעותית מקודמתה) של הסדרה המבריקה מבית FX, המבוססת על קומדיית האימה המוקומנטרית באותו השם של הבמאי הניו זילנדי טאיקה ואיטיטי. הסדרה מספרת את סיפורם של שלושה ערפדים שותפים לדירה, כל אחד מהם נולד בעידן אחר והם מנסים להסתגל לעידן המודרני ולשרוד את העולם החדש בעיר ניו יורק. טוויסטים רבים התרחשו בסיום העונה הרביעית וזלגו גם לעונה החדשה (ספוילרים): השינוי הפתאומי שחל בקולין רובינסון שחזר לגודלו המקורי וכבר אינו ילד, ושכח לחלוטין את כל מה שקרה לו בתקופה הקודמת; ננדור בחר באחת מנשותיו הקודמות, מארווה, להיות כלתו, אך לצערו זה לא הסתדר; וגיירמו, שמחכה כבר זמן רב שננדור יהפוך אותו לערפד, גנב כסף מהמועדון השרוף של נדיה ונתן אותו לדרק בתמורה לחיי נצח. הסדרה חודשה לעונה שישית ואחרונה.

עונה: 5
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 17 ביולי 2024

סימון ביילס צומחת מהקרקע (Simone Biles: Rising)

סדרה תיעודית העוקב אחר המתעמלת האמריקאית סימון ביילס, בעודה מנסה לאזן בין חייה האישיים לבין אימונים והתמודדות נפשית, רגע לפני חזרתה המיוחלת לאולימפיאדה. חלק ראשון של העונה הראשונה.

ז'אנר: תעודה, ספורט
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 17 ביולי 2024

התיבה (The Ark)

בצמוד לארה"ב, עונה שנייה לדרמת המד"ב של רשת סייפיי. הסדרה עוקבת אחר ספינת החלל Ark 1, שמשימתה להכין כוכב לכת מרוחק להתיישבות אנושית חדשה מכדור הארץ הגוסס, נתקלה באתגרים הולכים וגוברים. בעקבות אירועי סיום העונה הראשונה, חברי הצוות מוצאים את עצמם ניצבים בפני החלל האינסופי ללא יעד מוגדר. משימתם החדשה תציב אותם בפני אתגרים מורכבים, אויבים חדשים ויריבים ותיקים, ותאלץ אותם להסתמך זה על זה, גם כאשר סודות נוספים שיתגלו יבהירו להם עד כמה הם לא באמת מכירים את האנשים שמסביבם.

עונה: 2
ז'אנר: מדע בדיוני
איפה רואים: יס
מתי עולה: חמישי, 18 ביולי 2024

אבודות בנהר (Riviere Perdue)

דרמת מתח צרפתית בת שישה פרקים, עיבוד לסדרה ספרדית, במקרה הזה בכיכובם של ברברה קבריטה ("הכלוב המוזהב"), ניקולאס גוב ("השרימפס הנוצצים") ואודיל ווילמן ("המפצחת"). בכפר קטן ושלו הממוקם בלב הרי הפירנאים שבצרפת, נעלמו שתי נערות צעירות, אנה ולוסי, לפני חמש שנים - מקרה שהותיר את תושבי הכפר המומים ומפוחדים. לתדהמת כולם, אנה מתגלה בחיים בעקבות תאונת דרכים אקראית שהייתה מעורבת בה. קפטן אליקס ברג, מפקדת משטרת באלתוס, רואה בכך הזדמנות לפענח את התעלומה ולמצוא גם את לוסי. החקירה מסתבכת כאשר אנה מסרבת לשתף פעולה ולעזור למשטרה למצוא את חברתה הנעדרת, ואילו הכפר השלו והפסטורלי מתגלה כאפל ומסתורי.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: הוט
מתי עולה: חמישי, 18 ביולי 2024

הסדרה הצרפתית "אבודות בנהר". יח"צ,
הסדרה הצרפתית "אבודות בנהר"/יח"צ

קוברה קאי (Cobra Kai)

סדרת הלהיט, ספין אוף לקלאסיקת האייטיז "קראטה קיד", חוזרת עם עונה שישית ואחרונה שמחולקת הפעם לשלושה חלקים. היום החלק הראשון, ב-28 בנובמבר (חג ההודיה האמריקאי) החלק השני, ומתישהו ב-2025 החלק השלישי והחותם.

עונה: 6 א'
ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 18 ביולי 2024

אלה שצפויים למות (Those About to Die)

דרמה תקופתית בכיכובו של אנתוני הופקינס, המבוססת על ספר עיון באותו שם ועוקבת אחר תחרויות הגלדיאטורים של רומא העתיקה והטבע המושחת של עסקי בידור ההמונים. בשנת 79 לספירה, האוכלוסייה הרומית מושארת בתלם באמצעות שני דברים: אוכל חינם ובידור מרהיב בדמות מרוצי מרכבות וקרבות גלדיאטורים. על הרקע הזה מציגה העלילה דמויות מכל רחבי האימפריה הרומית, שהאינטרסים שלהן מתנגשים בצומת הנפיץ של ספורט, פוליטיקה ושושלות. הקאסט כולל גם את איוואן רהון (רמזי בולטון ב"משחקי הכס"), שרה מרטינס, דימיטרי ליאונידס ("אדוני האוויר") ואחרים. רולנד אמריך ("היום השלישי", "היום שאחרי מחר", ימים ותאריכים נוספים) ביים ורוברט רודאט (תסריטאי "להציל את טוראי ראיין") יצר את הסדרה וכתב אותה. כל עשרת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: אקשן, תקופתי
איפה רואים: פיקוק (בשלב הזה לא בישראל)
מתי עולה: חמישי, 18 ביולי 2024

חם, לוהט, רותח (Too Hot to Handle)

הקיץ הגיע ואיתו עונה חדשה, שישית במספר, לסדרת הריאליטי הפופולרית, שמציבה בכפר נופש אחד מספר יפים ויפות ואוסרת עליהם להתנשק ולשכב ביחד, אם ירצו לזכות בפרס כספי גדול. מקבץ פרקים חדש מדי שבוע.

עונה: 6
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 19 ביולי 2024

כמו בבית (Sweet Home)

עונה שלישית לסדרת האימה הדרום-קוריאנית, שעלילתה מתרחשת בעולם שבו בני האדם הפכו למפלצות אכזריות שזורעות הרס. במציאות הזו, נער מתוסבך ושכניו מהדירות הסמוכות נאבקים להישאר בחיים - וגם להישאר בני אדם.

עונה: 3
ז'אנר: אימה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 19 ביולי 2024

האישה באגם (Lady in the Lake)

(שם עברי לא רשמי) סדרה שיצרה הישראלית עלמה הראל (זוכת פרס גילדת הבמאים האמריקאית על "האני בוי") בכיכובן של נטלי פורטמן, בתפקידה הראשון בטלוויזיה, ולופיטה ניונגו, על פי ספרה של לורה ליפמן באותו שם. בבולטימור של שנות ה-60, רצח לא פתור גורם לעקרת הבית והאם מאדי שוורץ (פורטמן) לצאת לחקירה עצמאית, ובכך להמציא מחדש את חייה כעיתונאית חוקרת. מעשיה מביאים אותה למסלול התנגשות עם קליאו שרווד (ניונגו), אישה חרוצה שמלהטטת בין אמהות, מספר משרות ומחויבות נלהבת לקידום האג'נדה הפרוגרסיבית השחורה של העיר. הקאסט כולל גם את ברט גלמן, שחקן "דברים מוזרים" ו"פליבג" שהפך לפעיל בולט נגד אנטישמיות מאז 7 באוקטובר.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: אפל טי-וי פלוס
מתי עולה: שישי, 19 ביולי 2024

בטי המכוערת: הסיפור נמשך (Betty La Fea, The Story Continues)

סדרת המשך לסדרה הקולומביאנית, הרשומה בספר השיאים של גינס כטלנובלה המצליחה ביותר אי פעם, וזכתה להצלחה עצומה גם בישראל, לגרסה מקומית מיותרת וגרסה אמריקאית מלבבת (שזמינה בדיסני פלוס, למעוניינים). העלילה חוזרת אל גיבורי הסדרה המקורית עשרים שנים אחרי הסוף הטוב, כשבטי היא אישה מצליחה, אמא ואישה מועצמת וחכמה יותר. בעודה עמלה על בנייה מחדש של מערכת היחסים שלה עם בתה המתבגרת מילה, היחסים בינה לבין ארמנדו מתחילים להידרדר, מה שגורם לה לתהות אם היא קיבלה את ההחלטה הנכונה לפני 20 שנה. קאסט הסדרה המקורית משחזר את תפקידיו, כולל כמובן אנה מריה אורוסקו בתפקיד בטי וחורחה אנריקה אבלו בתפקיד ארמנדו.

ז'אנר: טלנובלה קומית
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה: שישי, 19 ביולי 2024

שאגת ש"ס

סדרה תיעודית בת שלושה פרקים, המביאה את סיפורה של אחת התנועות הפוליטיות הגדולות והמשפיעות ביותר בהיסטוריה הישראלית - ש"ס. באמצעות גלריה רחבה של מרואיינים ותחקיר ארכיוני רחב היקף, כמו גם התבוננות בהווה, תגלה הסדרה מה עשתה ש"ס עם הכוח העצום שצברה, כיצד הועילה למצביעיה בפרט ולאזרחי ישראל המזרחים בכלל, והאם באמת הייתה כאן מהפכה, ואם כן, אז נגד מי. בימוי: קובי פרג' ומוריס בן מיור.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: הוט 8
מתי עולה: ראשון, 21 ביולי 2023

חשודות לא רגילות (The Unusual Suspects)

לראשונה בפרי טי-וי, מיני-סדרת הדרמה הקומית האוסטרלית בכיכובן של מירנדה אוטו ("שר הטבעות", "הומלנד"), טובי לאונרד מור ("מיליארדים", "דרדוויל"), מישל ורגארה ("קונדור") ואיינה דומלאו - שכבר שודרה בעבר בהוט (וגם זמינה בנטפליקס ישראל בלי תרגום לעברית, כלומר בממשק באנגלית בלבד). לאחר ששרשרת בשווי מיליוני דולרים נגנבת מביתה של אשת עסקים בפרברי סידני, נפתחת חקירה משטרתית שמאיימת לחשוף את סודותיהם של תושבי הפרבר השקט. כל דיירי הרחוב חשודים, החל מאושיית הרשת וכלה במטפלת של ילדיה, שמנסה לדאוג לכל העובדים הפיליפינים ברחוב.

ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: פרי טי-וי
מתי עולה: ראשון, 21 ביולי 2024

רכבת הקרח (Snowpiercer)

אחרי שלל עיכובים - שכללו בין היתר ביטול על ידי רשת כבלים אחת והצלה על ידי אחרת * - מגיעה העונה הרביעית והאחרונה של הדרמה העתידנית על הרכבת שנושאת בחובה את שאריות האנושות כשמסביב העולם קפא. ג'ניפר קונלי, דויד דיגס ושון בין מככבים [*בעיקרון עבור הצופים הישראלים מעברי הערוצים לא אמורים לשנות מאחר שלנטפליקס יש את הזכויות הבין-לאומיות].

עונה: 4
ז'אנר: מתח, מדע בדיוני
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שני, 22 ביולי 2023

הבוגדים ארה"ב (Traitors US)

עונה שנייה לגרסה האמריקאית של סדרת הריאליטי שומטת הלסתות, בהנחיית השחקן אלן קאמינג. העונה הזו כוללת 22 מתמודדים, כולם סלבריטאי ריאליטי, אופנה וספורט. מדי פרק המתמודדים משתתפים באתגרים שונים שהשלמתם תוסיף מדי שבוע כסף לקופה עד לפרס הגדול בסך של עד 250,000$. אבל האתגר הגדול ביותר הוא למצוא את הבוגדים שמדי לילה מתכנסים ובוחרים את מי "לרצוח". אם בוגד יגיע לגמר הוא או היא יגרפו את כל הפרס. אם הנאמנים יצליחו לחשוף את כל הבוגדים ולהדיחם לפני הגמר, הם יתחלקו בפרס הגדול. האם גם העונה הבוגדים יצליחו להערים על כולם, או שהנאמנים יגברו על השקרים וההטעיות? סנדרה דיאז-טוויין (ה"מלכה" של "הישרדות" שזכתה פעמיים בפרס הראשון בעונות 7 ו-20); פארווטי שאלואו (זוכת "הישרדות 16: מעריצים נגד פייבוריטים"); פיטר וובר ("הרווקה 15"); תמרה ג'אדג' ("עקרות בית אמיתיות: מחוז אורנג'"); פפרמינט ("המרוץ לדראג של רופול 9"); המתאבק דנוטיי וויילדר; ג'ון ברקואו לשעבר יושב ראש בית הנבחרים הבריטי, בני-הזוג (שכבר הספיקו להיפרד מאז שהסתיימו הצילומים) לארסה פיפן ("עקרות בית אמיתיות: מיאמי", והאקסית של הכדורסלן סקוטי פיפן) ומרקוס ג'ורדן (יזם אופנה שידוע יותר כבנו של מייקל ג'ורדן) ועוד. כל הפרקים עולים בבת אחת.

עונה: 2
ז'אנר: תחרות ריאליטי
איפה רואים: יס
מתי עולה: שני, 22 ביולי 2024

האמת (Fallen)

כן, סדרה שנייה בשם "האמת" באותו חודש. במקרה הזה דרמת מתח שבדית שנוצרה ונכתבה על ידי קמילה אלגרן, שגם נמנית עם יוצרי הסדרה הכבר-איקונית "הגשר", ובכיכובה של השחקנית הראשית מאותה סדרה, סופיה הלין ("הגשר"), המגלמת גם הפעם בלשית. אייריס ברומן היא שוטרת המתמודדת עם מותו המפתיע של בעלה ומחליטה לנסוע לדרום שבדיה, לבית הפרברים הפסטורלי של אחותה. בתוך כך היא ממונה לראש צוות החקירה של תיק רצח ישן שאירע באזור, ומנסה להגיע לחקר האמת תוך שהיא מתמודדת עם אתגרים רבים, טראומה אישית ויחסים מורכבים עם אחותה.

ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: הוט
מתי עולה: שני, 22 ביולי 2024

כל הכסף הזה (The Oil Fund)

דרמה קומית נורבגית שיצר הראלד זווארט ("האדם השנים עשר"), שגם ביים אותה ביחד עם פטר הולמסן ("סתם עוד חג מולד"). זווארט חובר לחברים מאותו "האדם השנים עשר": האקון תורסטנסן נילסן ("האדם השנים עשר") ותומס גולסטאד. העלילה עוקבת אחר קבוצת משקיעים אשר עובדים עבור קרן פנסיה נורבגית, שמטרתה להשקיע כספים מהכנסות של מסי תעשיית הנפט והגז של המדינה למען ביטחון כלכלי לפנסיונרים בגיל פרישה, הקמת מערכת בריאות מסובסדת ותנאים סוציאליים רבים אחרים. הסדרה מספקת לנו הצצה פנימית להתנגשויות וחיכוכים בין שני העולמות, שוקי ההון והשירות הציבורי ועל הקשיים העולים מתוך השקעות כספיות תחת פיקוחה של ועדת האתיקה הקשוחה בנורבגיה.

ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: הוט
מתי עולה: רביעי, 24 ביולי 2024

שודדי הזמן (Time Bandits)

עיבוד טלוויזיוני - של היוצרים הניו זילנדים המבריקים טאיקה וואיטיטי ("כלבי השמורה", "מה שקורה בצללים") וג'מיין קלמנט ("טיסת הקונקורד", "מה שקורה בצללים"), ועמם איאן מוריס (יוצר-שותף של "קרועים") - לסרטו הפרוע של טרי גיליאם מ-1981. הסרט המקורי גולל מסע מטורף בזמן של חבורת שודדים ננסים שנעה במרחבי ההיסטוריה ופוגשת בדמויות מפורסמות מהעבר. בגרסה החדשה, שפונה לכל המשפחה, עומדת במוקד חבורה של שודדים חדשים והמצטרף החדש אליהם: נער חנון וחובב היסטוריה (בגילומו של קאל-אל טאק). ליסה קודרו ("חברים") מככבת. וואיטיטי מגלם את הישות העליונה, וקלמנט את יריבו מהצד האפל - רוע טהור. שני פרקים בשבוע, עשרה בסך הכל.

ז'אנר: קומדיית הרפתקאות ומדע בדיוני
איפה רואים: אפל טי-וי פלוס
מתי עולה: רביעי, 24 ביולי 2024

וויל טרנט (Will Trent)

עונה שנייה לסדרה המבוססת על סדרת רבי מכר באותו שם מאת קארין סלוטר. הסוכן המיוחד וויל טרנט מלשכה החקירות של ג'ורג'יה ננטש בלידתו, ועבר התבגרות קשה במערכת משפחות האומנה העמוסה של אטלנטה. כעת, כבעל שיעור ההרשעות הגבוה ביותר בלשכת ג'ורג'יה, הוא נחוש להשתמש בנקודת המבט הייחודית שלו כדי לוודא שאף אחד לא יינטש כמוהו. עשרה פרקים, שלושה ראשונים עכשיו ואז פרק בשבוע (למרות שבארה"ב העונה הסתיימה כבר במאי).

עונה: 2
ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה לאוויר: רביעי, 24 ביולי 2023

מייקאובר מכוניות (Resurrected Rides)

תוכנית ריאליטי חדשה בהובלת הקומיקאי כריס רד ("סאטרדיי נייט לייב"), שעובד עם צוות של מומחי רכב מקצוענים כדי להפיח חיים חדשים במכוניות חבוטות עם מייקאוברים מרהיבים.

ז'אנר: ריאליטי, מכוניות
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 24 ביולי 2024

פופ מלוכלך: הונאת להקות הבנים (Dirty Pop: The Boy Band Scam)

מיני-סדרה תיעודית המתחקה אחר עלייתו ונפילתו של לו פרלמן, איל המוזיקה שיצר וניצל כמה מלהקות הבנים הגדולות של שנות ה-90 כולל בקסטריט בויז, אן-סינק ואו-טאון. במקביל להקמת להקות הבנים הפופולריות ביותר של העשור, פרלמן גם ניצח על אחת מהונאות הפונזי הגדולות בהיסטוריה.

ז'אנר: תעודה, מוזיקה, פשע
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 24 ביולי 2024

פיט רוז: מורחק לכל החיים (Charlie Hustle & The Matter of Pete Rose)

בצמוד לארה"ב, סדרת דוקו חדשה של HBO על פיט רוז, מי שהיה היה מלך החבטות של ליגת הבייסבול בכל הזמנים, אבל ב-24 באוגוסט 1989 נאלץ להרים ידיים במאבק שלו נגד ליגת הבייסבול, והסכים לחתום על הסכם לפיו הוא מורחק לכל החיים מכל פעילות הקשורה לליגת הבייסבול. הסיבה: תוצאותיה של חקירה ממושכת שהוביל נגדו הקומישינר של ליגת הבייסבול באותם ימים באשמת הימור על משחקי הליגה, כולל אלה של הקבוצה שבה רוז כיכב ואימן, סינסינטי רדס. ארבעה פרקים בשידור שבועי.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טי-וי
מתי עולה: חמישי, 25 ביולי 2024

דקמרון (The Decameron)

הקלאסיקה האיטלקית מהמאה ה-14, שכמובן כבר זכתה לכמה וכמה עיבודים לאורך השנים, מקבלת עכשיו גם סדרה של נטפליקס בהשראתה. כשמגפת הדבר השחור מתפשטת באיטליה, קבוצה של אצילים ומשרתים נסוגה לווילה, שם המפלט המפואר שלהם מסתחרר במהירות לתוהו ובוהו. הקאסט כולל בין היתר את טוני הייל ("ויפ", "משפחה בהפרעה"), זושה מאמט ("בנות"), סרשה-מוניקה ג'קסון ("נערות דרי") וטניה ריינולדס ("חינוך מיני"). את הסדרה יצרה קת'לין ג'ורדן, שכבר יצרה עבור נטפליקס את הסדרה המקסימה וקצרת הימים "נותנות בראש" ("Teenage Bounty Hunters"), ומפיקה ג'נג'י כהן, שהפיקה את אותה סדרה (וגם את "גלואו", "העשב של השכן" ועוד).

ז'אנר: קומדיה תקופתית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 25 ביולי 2024

קליאו (Kleo)

עונה שנייה למותחן האקשן הקומי הגרמני על הסוכנת המזרח-גרמנית הנבגדת שיוצאת למסע נקמה.

עונה: 2
ז'אנר: קומדיה תקופתית
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 25 ביולי 2024

הנוכלים מטוקיו (Tokyo Swindlers)

סדרת מתח יפנית חדשה. חבורת נוכלים מתוודעת לנכס מובחר בשווי 10 מיליארד ין - ועושה הכל כדי להוציא לפועל את התרמית השאפתנית ביותר שלה עד כה.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 25 ביולי 2024

אליטה (Elite)

עונה אחרונה לדרמת הנעורים הספרדית. תלמידי לאס אנסינאס עומדים לסיים את הלימודים. עומאר ונדיה מתאחדים, ותעלומה אחת אחרונה דוחפת חברויות - וגם אויבים - אל הקצה.

עונה: 8
ז'אנר: דרמת נעורים
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 26 ביולי 2024

הנסיך הדרקון (The Dragon Prince)

עונה שישית לסדרת האנימה של נטפליקס, על אודות שני הנסיכים ושדון המצויים במסע מסוכן בניסיון להשכין שלום בין הממלכות היריבות שלהם. הסדרה כבר חודשה לעונה שביעית ואחרונה.

עונה: 6
ז'אנר: אנימה, אקשן, פנטזיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 26 ביולי 2024

המלחמה הגדולה (The Great War)

לרגל ציון 110 שנים לפרוץ מלחמת העולם הראשונה ב-28 ביולי 1914, סדרת דוקו-דרמה בשני חלקים (בשידור שבועי) המתמקדת במעורבות האמריקאית במלחמה הגדולה הראשונה של המאה ה-20, שנמשכה עד 1918 וגבתה את חייהם של למעלה מ-16 מיליון אזרחים וחיילים. לאחר ארבע שנות לחימה אכזריות ועקובות מדם בשוחות של צרפת ובלגיה, "בעלות הברית" (בראשות בריטניה, צרפת, בלגיה והאימפריה הרוסית), ניצבו על סף תבוסה מול "מעצמות המרכז" (בראשות הקיסרות הגרמנית, האימפריה האוסטרו-הונגרית והאימפריה העות'מנית. בנקודה הקריטית הזו במלחמה נאלצה ארה"ב לגייס, לאמן ולחמש מיליוני צעירים במהירות שיא, ולשלוח אותם לזירת המערכה באירופה, לראשונה בתולדותיה, כדי להילחם לצד צבאות בעלות הברית מול התוקפנות הגרמנית. הדוקו מתמקד בשנים הקריטיות 1917-1918 ומגולל את סיפור המעורבות של ארה"ב במלחמת העולם הראשונה באמצעות שלוש נקודות מבט שונות.

ז'אנר: תעודה, היסטוריה
איפה רואים: ערוץ ההיסטוריה
מתי עולה: שבת, 27 ביולי 2024

FGirl Island

ספין אוף חדש לריאליטי Fboy Island, שהופך את הניסוי החברתי (או "ניסוי חברתי") ומציג את השאלה: האם בחורות "רעות" יכולות להשתנות, או שהבחורות ה"נחמדות" תמיד יפסידו להן במרוץ על לבו של הרווק הנחשק? שלושה גברים מגיעים לאי טרופי, שם מצטרפות אליהן 24 נשים, מתוכן 12 הן נשים "נחמדות" שמחפשות אהבה, ו-12 נשים "רעות" (Fgirls) שמגיעות כדי להתחרות על כסף. הגברים ינווטו יחד בעולם הדייטינג על האי, בתקווה למצוא קשר אהבה מחייב וממושך, אבל רק בסוף הכל יתגלה - מי הן הנשים "הנחמדות" ומי הן רודפות הבצע שמעוניינות יותר בפרס הכספי, ואת מי מביניהן יבחרו הגברים בסופו של דבר. כל פרקי העונה עולים בבת אחת.

ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: יס
מתי עולה: ראשון, 28 ביולי 2024

הרווק בגן עדן (Bachelor in Paradise)

עונה תשיעית לספין-אוף של "הרווק/ה", שכוללת כמה מהכוכבים הכי גדולים שיצאו מעונות הרווק חוזרים. כולם עזבו את הרווק והרווקה שבורי לב, אבל עכשיו הם כבר באמת יודעים במה כרוך החיפוש אחר האהבה. בתוכנית הזו הם מקבלים הזדמנות נוספת למצוא את הנפש התאומה שלהם. המתחרים יגורו ביחד בגן עדן רומנטי מבודד ובמהלך ששה פרקים נעקוב אחריהם כשיבחנו מערכות יחסים חדשות, יתאהבו או יעברו שוב משברים. לעונה החדשה מצטרפים שניים מ"הרווקה 20", ויוצאות "הרווק 27" קתרין איצו וברוקלין ווילי, וה"רווקה" של עונה 19, רייצ'ל רחיה. כל הפרקים עולים בבת אחת.

עונה: 9
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: יס
מתי עולה: ראשון, 28 ביולי 2024

המרוץ לדראג של רופול: אולסטארס (RuPaul's Drag Race All Stars)

עונה תשיעית לגרסת כל הכוכבות של תוכנית הריאליטי, ואיתה גם התוכנית הנלווית, "הכל בחוץ". מקבץ פרקים חדש מדי שבוע.

עונה: 9
ז'אנר: תחרות ריאליטי
איפה רואים: יס
מתי עולה: שני, 29 יולי 2024

פיוצ'רמה (Futurama)

בצמוד לארה"ב, עונה שנייה לתחייה השנייה של קומדיית האנימציה שהייתה-פעם-נפלאה, על פריי, בן האנוש הלוזר שהקפיא את עצמו בטעות לאלף שנים והתעורר בעולם שונה בתכלית.

עונה: 12 בספירה הכללית
ז'אנר: קומדיית אנימציה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: שני, 29 ביולי 2024

הייתי מתה

תוכנית תיעודית חדשה בהובלת עדי אשכנזי, החוזרת לחוויית סף מוות ששינתה את חייה ומחפשת תשובות לשאלות קיומיות על החיים ועל המוות. הקומיקאית יוצאת למסע מחקר מעמיק להבנת משמעות החיים, בעקבות חוויית סף מוות שעברה בטיול בהודו בשנת 2008. במהלך הסדרה היא עוזבת הכל - הבית, הילדים ושגרת חייה - ועוברת למקום מנותק ומבודד שמאפשר לה לחקור את מה שחוותה. היא נפגשת עם מדענים, פילוסופים, אנשי דת, מיסטיקנים ואנשים שחוו גם הם חוויית סף מוות, ויחד איתם מנסה להבין: האם יש חיים אחרי המוות? מה משמעות האור הגדול שראתה? האם זה אלוהים? האם יש לו דת ספציפית? האם ניתן לאורה של חווית מוות להגדיר את המשמעות של חיינו?

ז'אנר: תעודה, קומדיה
איפה רואים: כאן 11
מתי עולה: שלישי, 30 ביולי 2024

המסע הגדול (Grand Tour)

לראשונה בסלקום טי-וי, העונה השלישית לתוכנית של אמזון פריים וידאו שגנבה אליה את מגישי "טופ גיר" הבריטים המיתולוגיים - ג'רמי קלארקסון, ג'יימס מיי וריצ'ארד האמונד - בתוכנית על רכבים, חברות וכיף. לכאורה מדובר בתכנית רכב, אבל בפועל זו סדרה שעוסקת בחברות בין גברים, בהשפעות הגיל ובחיים עצמם - תוך השקעת מיליוני דולרים בכל פרק במכוניות משוכללות, מירוצים מרהיבים ושטויות של גברים. שידור שבועי.

עונה: 3
ז'אנר: רכב
איפה רואים: סלקום טיוי
מתי עולה: רביעי, 31 ביולי 2024

תעלומות בלתי פתורות (Unsolved Mysteries)

כרך רביעי של התוכנית של נטפליקס המציגה מקרים אמיתיים של היעלמויות בלתי מוסברות, רציחות מזעזעות ומפגשים מצמררים.

עונה: 4
ז'אנר: תעודה, פשע
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 31 ביולי 2024

נשים בכחול (Women in Blue/Las Azules)

דרמת פשע מקסיקנית חדשה בכיכובה של ברברה מורי (שגילמה את גיבורת טלנובלת הלהיט "רובי") ובהשראת אירועים אמיתיים. בשנת 1970, ארבע נשים שמתריסות נגד הנורמות האולטרה-שמרניות של התקופה, מצטרפות למשטרת הנשים הראשונה במקסיקו, רק כדי לגלות שהחוליה שלהן היא תעלול פרסומי שנועד להסיח את דעת התקשורת מרוצח סדרתי אכזרי. ככל שמספר הגופות גדל, ארבע הנשים מנהלות חקירה סודית בניסיון להביא את הרוצח לדין. עשרה פרקים, שני ראשונים היום והשאר מדי שבוע.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: אפל טי-וי פלוס
מתי עולה: רביעי, 31 ביולי 2024

רוצות עוד? כאן תוכלו למצוא גם את הסדרות המומלצות של חודש יוני 2024, כולל עונות חדשות של "הבנים" ו"בית הדרקון", סדרה חדשה ביקום "מלחמת הכוכבים", "אינדל" ו"ספין" הישראליות, סוף ל"נער עם קרניים" ו"פני הרוע", החלק השני לעונה של "ברידג'רטון" ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully