וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרות מומלצות לחודש אפריל 2024: כל מה ששווה לראות בטלוויזיה

עודכן לאחרונה: 28.3.2024 / 14:15

משחק הווידאו האהוב שזוכה לעיבוד בהפקת יוצרי "ווסטוורלד", יחידה 8200 במרכז דרמה חדשה של הוט, החדשה של יוצרי "עספור" בנטפליקס, "הבוגדים" סוף סוף בישראל, קולין פארל בלש פרטי, "ריפלי" ועוד המון סדרות ועונות חדשות. זה מה שקורה בטלוויזיה באפריל 2024

טיזר לסדרה "באש ובמים" של חנן סביון וגיא עמיר/נטפליקס

מחפשים את הסדרות המומלצות של מרץ 2024? הנה הן כאן.

הסדרות החדשות שאנחנו הכי מצפים להן ב-2024
סדרות מומלצות בנטפליקס: המדריך הגדול
עשרת הסרטים הכי טובים בנטפליקס עכשיו

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

נל העריקה (Renegade Nell)

סדרת הרפתקאות-פנטזיה תקופתית שיצרה סאלי וויינרייט ("עמק האושר", "ג'נטלמן ג'ק") בכיכובה של לואיזה הארלנד (אורלה מ"נערות דרי"). נל ג'קסון, צעירה שמופללת ברצח, נאלצת להפוך לשודדת דרכים יחד עם שתי אחיותיה היתומות. עד מהרה היא מבינה שלגורל יש עבורה תוכניות גדולות אף יותר. גם עם ג'ואלי ריצ'רדסון ("ניפ/טאק"), אדריאן לסטר ("הנוכלים") וניק מוחמד ("טד לאסו"). כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: הרפתקאות-פנטזיה תקופתית
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי: שישי, 29 במרץ 2024

עוגה או לא עוגה? (?Is It Cake)

עונה שלישית לתחרות האפייה שבמסגרתה מעצבי עוגות מוכשרים יוצרים העתקים מעוררי תיאבון של תיקי יד, מכונות תפירה ועוד. מייקי דיי מ"סאטרדיי נייט לייב" מנחה.

עונה: 3
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה לאוויר: שישי, 29 במרץ 2024

ג'רוד (Jerrod Carmichael Reality Show)

בצמוד לשידור השבועי בארה"ב, סדרת תיעודית קומית חדשה של HBO, העוקבת אחר חייו של הקומיקאי ג'רוד קרמייקל - שגם מפיק את הסדרה - כשהוא פוגש חברים, בני משפחה ואנשים זרים, במסגרת חיפושיו אחר אהבה, סקס וקשרים חברתיים.

ז'אנר: תעודה-קומדיה
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טיוי
מתי עולה לאוויר: שבת, 30 במרץ 2024

השורדות (The Castaways)

דרמת מתח בריטית חדשה של פרמאונט פלוס, המבוססת על ספר באותו שם שכתבה לוסי קלארק, ומגיעה עתה גם לישראל. האחיות לורי (שרידן סמית', "גאווין וסטייסי") וארין (סלין באקנס, "הלוחם", "אשתו לשעבר") יצאו לחופשה של פעם בחיים בפיג'י, אבל אחרי מריבה קשה, ארין לא מגיעה לטיסה הביתה, ומגלה באיחור שהטיסה שלורי עלתה עליה לא הגיעה מעולם ליעדה. מספר חודשים עברו והמטוס וכל מי שהיה עליו נעלמו ללא זכר. עד עכשיו. כשאות חיים מוזר מגיע אליה, ארין יוצאת בעצמה לחפש את אחותה האבודה.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: יס
מתי: שני, 1 באפריל 2024

עוד בוואלה!

מתלבטים לגבי הסדרה החדשה של יוצרי "משחקי הכס"? הפרק החמישי ירסק לכם את הספקות

לכתבה המלאה

בוגרת כזה (Grown-ish)

בסמוך לשידור השבועי בארצות הברית, חלקה השני של העונה השישית והאחרונה של סדרת-הבת של "שחור-כזה", העוקבת אחר קורותיו בקולג' של ג'וניור (מרכוס שרייבנר). עכשיו זו ההזדמנות שלו להפוך מ"האח הקטן של זואי (יארה שהידי), לאדם וגבר העומד בזכות עצמו. הוא יתמודד בפרקים אלו גם עם השלכות פרידתו מזוגתו אניקה וינסה לנווט את חייו בין מבחנים, מסיבות, משפחה, חברים וזוגיות.

עונה: 6 ב'
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: יס
מתי: שני, 1 באפריל 2024

דיסקו: פסקול של מהפכה (Disco: Soundtrack of A Revolution)

סדרה תיעודית בת שלושה פרקים של ה-BBC, הבוחנת את עלייתו ונפילתו של הדיסקו, וחוגגת את מורשתו המוזיקלית והתרבותית המתמשכת. המוזיקאים, היזמים והחלוצים המקוריים של הז'אנר מספרים את הסיפור בעצמם, ולצדם אייקונים מוזיקליים מודרניים. בנוסף מתענגת הסדרה על כמה מקלאסיקות הדיסקו הגדולות ומגובה בקטעי ארכיון יוצאי דופן, תוך שהיא מנתחת וחוקרת את השירים והסאונד ההמנוני שכוננו, ואת מקומה של המוזיקה ביחס לפוליטיקה ולשחרור הגובר של להט"בים ושחורים בשנות ה-70.

ז'אנר: תעודה, מוזיקה
איפה רואים: יס
מתי: שני, 1 באפריל 2024

וילה ונדרפאמפ (Vanderpump Villa)

אשת העסקים ליסה ונדרפאמפ, בוגרת "עקרות בית אמיתיות: בוורלי הילס" ו"חוקי ונדרפאמפ", משיקה סדרת ריאליטי נוספת בכיכובה, הפעם כזו שעוקבת אחרי העובדים שוונדרפאמפ בחרה בקפידה כדי לשרת את האורחים בשאטו רוזבל, אחוזה יוקרתית בדרום צרפת. הסדרה עוקבת אחר העבודה, החיים וההוללות של חברי הצוות הצעירים. שלושה פרקים ראשונים ולאחר מכן פרק חדש כל שבוע.

ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: דיסני פלוס (בצמוד להולו בארה"ב)
מתי: שני, 1 באפריל 2024

הרמון (Harem)

הדרמה מ-2018 של רשת 13, בהשראת גואל רצון, מגיעה אף היא לנטפליקס, בכיכובם של אלון אבוטבול, חן אמסלם זגורי, נועם לוגסי, אסי לוי ויורם טולדנו. שבתאי צדיק הוא ראש כת, בה הוא חי עם כעשרים נשים שרואות בו בעל, אב, ומורה רוחני. כשמאיה מצליחה לגרור את אחותה הצעירה הגר לכת, הורי הבנות נותרים חסרי אונים: הם מגלים שזרועות התמנון של ראש הכת מגיעות לא רק אל תוך המשפחה שלהם, אלא גם לתוך המוסדות שאמורים לעזור להם. גם עם גילת אנקורי, שירה האס, שני קליין, רומי אבולעפיה, ענת ברזילי, הדר גלרון, נטע שפיגלמן, דוד שאול, טל טלמון, אפרת אביב ועוד. יצרו את הסדרה ענת ברזילי, הדר גלרון וגדי טאוב.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי: שני, 1 באפריל 2024

קטמנדו (Kathmandu)

הסדרה של רשת 13, ששודרה במשך עונה אחת ב-2012 וכיכבו בה מיכאל מושונוב, ניצן לברטובסקי, גל גדות ולירון לבו, מגיעה עתה גם לנטפליקס. שורת אירועים לא צפויים מובילה זוג חב"דניקי צעיר, שמוליק ומושקי להקים בית חב"ד בקטמנדו, נפאל. מקום בו שום דבר לא מתקיים לפי התוכניות. את הסדרה יצרו אסתר ונדר ויאיר רוה.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי: שני, 1 באפריל 2024

המורדים (Rebelde Way)

לכבוד ההופעה של כוכבי "המורדים" בישראל, כל פרקי הסדרה חוזרים לסלקום טיוי. ארבעה צעירים שלומדים בתיכון לאמנויות בארגנטינה מקימים להקה ונקלעים לצרות.

ז'אנר: טלנובלת נעורים
איפה רואים: סלקום טיוי
מתי: שני, 1 באפריל 2024

התיקון של סיננון (The Synanon Fix)

סדרה חדשה בת ארבעה פרקים בוחנת את סיפור עלייתו ונפילתו של ארגון "סיננון", דרך עיניהם של החברים שהיו שותפים בו. מימיו הראשונים כתוכנית פורצת דרך לגמילה מסמים ועד להפיכתו בהמשך אל מה שרבים מחשיבים ככת.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טיוי
מתי עולה: שלישי, 2 באפריל 2024

מוקד 911 (9-1-1)

רשת פוקס אמנם ביטלה את דרמת האקשן של ריאן מרפי, אבל ABC, ששייכת לדיסני המפיקה את הסדרה, לקחה אותה אליה ואף זכתה להצלחה יפה ברייטינג. עכשיו היא מגיעה עם העונה השביעית, שנפתחת עם האירוע המרכזי של העונה: בובי ואת'נה (פיטר קראוזה ואנג'לה באסט) יוצאים להפלגה כדי לחגוג את ירח הדבש שלהם, אך מוצאים עצמם במהרה במרכז אסון. חברי הצוות מיד נחלצים לעזרתם, וסיפור הקרוז שיוצא משליטה ילווה את העונה גם בפרקים הבאים. לצד סיפורי ההצלה, העונה תמשיך להתמקד בחיי הגיבורים, בהם אדי שנעזר בחברו באק כדי לגדל את בנו כריסטופר לאחר מות אמו, ומאדי וצ'ימני שמנסים להתגבר על קשיי הזוגיות.

עונה: 7
ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 3 באפריל 2024

כללי המשחק (Tracker)

הסדרה החדשה הכי מצליחה בארצות הברית - שזכתה למינוף יפה מאחר שהבכורה שלה שובצה על ידי CBS אחרי הסופרבול, אבל ממשיכה לעבוד יפה גם מאז - מגיעה עתה גם לדיסני פלוס ברחבי העולם, כולל בישראל, אם כי עם השם הכי גנרי שניתן להעלות על הדעת ובלי קשר למקור. העלילה מבוססת - בקווים כלליים מאוד, כך נדמה - על ספרו של ג'פרי דיבר "כללי המשחק", שראה אור גם בעברית. קולטר שו הוא שרדן בודד שמשוטט ברחבי ארצות הברית ומתפרנס מפרסים כספיים. בזכות כישורי האיתור שלו הוא עוזר לאזרחים פרטיים ולרשויות החוק לפתור תעלומות, תוך התמודדות עם משפחתו המפורקת. ג'סטין הארטלי (קווין מ"החיים עצמם") מככב בתפקיד הראשי. שני פרקים ראשונים היום, השאר מדי שבוע.

ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 3 באפריל 2024

שלל (Loot)

(שם עברי לא רשמי) עונה שנייה לקומדיה של אפל טיוי פלוס, שמבזבזת את הכשרונות של מאיה רודולף הנפלאה ("פה גדול", "סאטרדיי נייט לייב") והיוצר אלן יאנג ("מומחה לכלום"), על מיליארדרית נבגדת שנעזרת בקרן הצדקה שברשותה כדי לגלות את עצמה מחדש - להעניק לאחרים כדי להעניק גם לעצמה. אפשר לקוות לעלייה באיכות ביחס לעונה הראשונה, אבל הטריילר לא ממש מבטיח.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: רביעי, 3 באפריל 2024

יחד: הטרבל של מנצ'סטר סיטי (Together: Treble Winners)

סדרת דוקו הסוקרת את עונת 2022-2023 של מנצ'סטר סיטי. ששת הפרקים עוקבים אחר הקבוצה במהלך קדם העונה, הגעת שחקנים חדשים והמסע שלהם לטרבל היסטורי.

ז'אנר: תעודה-ספורט
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 3 באפריל 2024

אבות המזון של אמריקה

עונה חדשה לדוקו-דרמה המצליחה, המגוללת את הסיפור ההיסטורי של מותגי מזון מצליחים והתחרות הקשה ביניהם על כיבוש נתחי שוק. הפעם: סיפור הקרב בין שתי ענקיות דגני בוקר, שמתלהט כשרעיון של אחת מהחברות נגנב על ידי השנייה; סיפור הקרב בין רשת חדשה שהפכה את שתיית הקפה לאופנתית שוב, לבין אימפריית קפה ודונאטס ותיקה; קרב איתנים על כריכי עוף בענף המזון המהיר מתפתח בין יזם מג'ורג'יה שמפתח כריך עם נתחי פילה עוף מטוגנים, מול יזם מניו-אורלינס שמפתח עוף מטוגן חריף בסגנון קייג'ון. שידור שבועי.

עונה: 5
ז'אנר: דוקו-דרמה
איפה רואים: ערוץ ההיסטוריה
מתי: חמישי, 4 באפריל 2024

אמיר פרישר גוטמן: חייו ומותו של כוכב פופ

ימים ספורים לפני מופע האיחוד המצופה של היי-פייב, להקת הבנים הראשונה והמצליחה של ישראל שנוסדה 20 שנה קודם לכן, נודע כי אמיר פרישר גוטמן אובחן עם סרטן מסוג לימפומה, והמופע בוטל. זו הייתה תחילתה של רכבת הרים אישית וציבורית, שבסופה - שנה וחצי לאחר מכן - ימצא פרישר גוטמן את מותו הטראגי. אך בסדרה החדשה של הבמאית ציפי ביידר ("אמהות אבודות"), שגם תיעדה בזמן אמת את פרישר גוטמן אחרי שהתבשר כי אינו חולה בסרטן - מתברר שהדרמות של חייו התחילו הרבה קודם. באמצעות חומרי ארכיון נדירים שחלקם ייחשף לראשונה, יומנים אישיים שכתב בתקופות שונות בחייו ושיחות אינטימיות עם הקרובים לו ביותר, משרטטת הסדרה את דמותו המורכבת ואת חייו המטלטלים של אמן שתמיד רצה להשאיר חותם. בהשתתפות הוריו ואחיו, ינאי פרישר גוטמן, מיכל אמדורסקי, מייקל הרפז, יעל בר-זוהר, אייל דסאו, עידן יסקין, ערן סויסה, סיון יאנג ועוד.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: יס
מתי עולה: חמישי, 4 באפריל 2024

אמיר פרישר גוטמן. רפי דלויה
אמיר פרישר גוטמן/רפי דלויה

טעות אנוש (Human Error)

דרמת משטרה אוסטרלית חדשה בהשראת אירועים אקטואליים, מהיוצרים של "הבטן הרכה" ו"החוף הצפוני". הסדרה עוקבת אחרי הבלשית הולי או'רורק (ליאנה ולסמן) מפקדת מחלק הרצח, שיחד עם הצוות שלה מתחילה לחקור מקרה רצח שבתחילה נראה פשוט, אבל במהרה מאיים להרוס את הקריירה שלה, את משפחתה ואת אמונתה בצדק. כשהיא מנסה להציל את המוניטין האישי והמקצועי שלה, הולי נאלצת לתקן שרשרת טעויות שנעשו על ידה ועל ידי אחרים, בזמן שיחד עם הצוות שלה היא חושפת קונספירציה פלילית שתשנה את חייהם לעד.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: יס
מתי עולה: חמישי, 4 באפריל 2024

נקודת רתיחה (Boiling Point)

הסרט "נקודת רתיחה" מ-2021, שעקב בשוט אחד אחרי ערב עמוס אחד במסעדה יוקרתית, קיבל ספין-אוף בן ארבעה פרקים של ה-BBC, שמגיע עכשיו להוט. העלילה מתרחשת שישה חודשים לאחר אירועי הסרט, כשהמסעדה החדשה פוינט נורת' מתמודדת עם משקיעים גדולים, השפית הראשית קרלי נלחמת בשדים אישיים, בעוד כאוס במטבח דוחף את הצוות שלה לנקודת רתיחה. בזמן שהמטבח מתדרדר לכדי הכאוס המחושב של הסרביס, שף חדש בשם ג'וני מגיע למשמרת ניסיון, ובמהרה מתברר שכישוריו אינם מעודנים במיוחד. סטיבן גרהם ("אימפריית הטיילת", "האירי") חוזר לככב לצד שאר הקאסט מהסרט, כולל וינט רובינסון ("סוג א'"), איזוקה הויל ("השפעה") והאנה וולטרס (שכיכבה לצד גרהם בעונה הראשונה של "כלואים"/"מאסר").

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: הוט
מתי עולה: חמישי, 4 באפריל 2024

הזהב (The Gold)

דרמת פשע חדשה של ה-BBC בהשראת הסיפור האמיתי של שוד הזהב של ברינק'ס-מאט ב-1983, מנקודת מבטם של המשטרה והפושעים כאחד. כאשר זהב בשווי 26 מיליון ליש"ט נגנב ממחסן האבטחה של ברינק'ס-מאט ליד נמל התעופה הית'רו, הבלש המפקח הוותיק בריאן בויס מקים כוח משימה כדי לחקור. בינתיים, מנהיג השוד מיקי מקאבוי מנסה להיפטר ממטילי הזהב. מככבים יו בונוויל ("אחוזת דאונטון"), דומיניק קופר ("פריצ'ר"), שרלוט ספנסר ("סנדיטון") וג'ק לאודן ("סוסים איטיים").

ז'אנר: פשע
איפה רואים: סלקום טיוי
מתי עולה: חמישי, 4 באפריל 2024

ריפלי (RIPLEY)

גיבורה הספרותי הנתעב והמרתק של פטרישה הייסמית' כבר זכה לעיבוד קולנועי מצוין ב-1999, בכיכובו של מאט דיימון. עכשיו נכנס לנעליו אנדרו סקוט האהוב ("פליבג", "שרלוק") במותחן פסיכולוגי בן שמונה פרקים של נטפליקס. טום ריפלי הוא נוכל שחי מהיד לפה בניו יורק של תחילת שנות ה-60. הוא נשכר על ידי תעשיין עשיר לנסוע לאיטליה כדי לנסות לשכנע את בנו החף מדאגות של האיש, דיקי גרינליף (ג'וני פלין, "חולה אהבה", "אמה"), לחזור הביתה. ריפלי נשאב לעולם של עושר ופריבילגיה, וכדי לממש את חלום החיים הטובים הוא ייאלץ לטוות רשת של שקרים. גם עם דקוטה פאנינג. זו הסדרה השנייה שיצר התסריטאי זוכה האוסקר סטיב זייליאן ("רשימת שינדלר", "האירי"), אחרי "ליל האירוע" המאכזבת.

ז'אנר: מתח פסיכולוגי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 4 באפריל 2024

נוכלים (Crooks)

דרמת אקשן גרמנית. מטבע יקר-ערך גורם לעימות בין כנופיות יריבות מרחבי אירופה, ומאלץ פורץ כספות לשעבר לאחד כוחות עם מאפיונר זוטר כדי להוציא לפועל שוד אחד אחרון.

ז'אנר: פעולה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 4 באפריל 2024

נדמה לי שאני ערפדית (I Woke Up A Vampire)

פרקים חדשים לקומדיית הנעורים והפנטזיה לכל המשפחה, העוסקת בכרמי, שביום הולדתה ה-13 גילתה שהיא בעצם חצי אנושית וחצי ערפדית - ושכוחות אגדיים הופכים את החיים בחטיבת הביניים למסובכים במיוחד.

עונה: 1 ב'
ז'אנר: קומדיית נעורים/פנטזיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 4 באפריל 2024

Star Trek: Discovery

נטפליקס כבר לא מזרימה את דרמת המד"ב מיקום "מסע בין כוכבים", אז אוהדיה יצטרכו למצוא דרכים אחרות כדי להשלים את העונה האחרונה. שני פרקים ראשונים היום, השאר מדי שבוע.

עונה: 5
ז'אנר: מדע בדיוני
איפה רואים: פרמאונט פלוס (בשלב הזה לא בישראל)
מתי עולה: חמישי, 4 באפריל 2024

שוגר (Sugar)

קולין פארל מככב בסדרה חדשה שניטשה סביבה מלחמת מחירים לפני כשלוש שנים, כולל ממתחרות כמו נטפליקס, לפני שאפל טיוי פלוס זכתה. הסדרה מוגדרת כפרשנות עכשווית וייחודית לז'אנר הבלש הפרטי. ג'ון שוגר מתחקה אחר היעלמותה המסתורית של אוליביה זיגל, הנכדה האהובה של המפיק ההוליוודי האגדי ג'ונתן זיגל. בעוד שוגר מנסה להבין מה קרה לאוליביה, הוא גם יחשוף את סודותיה משפחת זיגל; חלקם חדשים מאוד, ואחרים קבורים זה זמן רב. הקאסט כולל גם את בסדרה קירבי ("סנדמן"), איימי ריאן ("הסמויה"), ג'יימס קרומוול ("יורשים"), נייט קורדרי ("עבור כל האנושות") ואחרים, וגם שניים מעולמות "שובר שורות" ו"סמוך על סול" - אנה גאן (היא סקיילר ווייט) ודניס בוטסיקאריס (הוא עורך הדין ריק שווייאקרט). שני פרקים ראשונים, השאר מדי שבוע, שמונה בסך הכל.

ז'אנר: דרמת מסתורין
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה: שישי, 5 באפריל 2024

טפיל: האפורים (Parasyte: The Grey)

מותחן מדע בדיוני קוריאני של היוצר עטור השבחים יואן שאנג-הו, במאי סרט הזומבים "רכבת לבוסאן". טפילים בלתי מזוהים משתלטים באלימות על פונדקאים אנושיים. האיום הולך וגובר ככל שכוחם גדל, והאנושות חייבת להשיב מלחמה.

ז'אנר: מדע בדיוני
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 5 באפריל 2024

מרי וג'ורג' (Mary & George)

דרמה תקופתית בהשראת אירועים אמיתיים, בכיכובם של ג'וליאן מור וניקולס גליצין ("אדום לבן וכחול מלכותי"). סיפורה של הרוזנת מבקינגהאם, מארי ויליירז, שבמאה ה-17 הצליחה בכוח שאפתנותה העזה בלבד להרים את עצמה מאלמנה חסרת כל לתואר הדוכסית מבאקינגהם. לאחר מות בעלה הראשון, מארי נחרדת לגלות שהוא השאיר אותה ענייה מרודה. נחושה להשיג לעצמה את החיים הטובים ביותר שניתן, מארי תשתמש בכל נכס שעומד לרשותה - בראש ובראשונה בנה ג'ורג', אותו היא רוצה לנסות להשיא לאישה ממשפחה טובה, בין אם ירצה בכך ובין אם לא. תוכניותיה משתנות כשהיא שומעת על חיבתו של המלך ג'יימס הראשון לבחורים צעירים ונאים כמו ג'ורג', והיא רוקחת מזימה להפגיש ביניהם בתקווה שבנה יצוד את עינו של המלך ויסלול עבורה את הדרך לחצר המלוכה. כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמה תקופתית
איפה רואים: הוט ויס
מתי עולה: ראשון, 7 באפריל 2024

שקט על הסט: הצד האפל של סדרות ילדים (Quiet on Set: The Dark Side of Kids TV)

סדרת הדוקו המדוברת החדשה, שהיכתה גלים בארה"ב ומסעירה את תעשיית הטלוויזיה, מגיעה עתה גם לישראל. הסדרה מתעדת את סביבה העבודה הרעילה מאחורי הקלעים של עולם סדרות הילדים מסוף שנות ה-90 ועד תחילת ה-2010 בארצות הברית, כאשר דן שניידר שימש כמפיק של ערוץ ניקלודיאון האמריקאי. בארבעה פרקים מתארת הסדרה את עלייתו של שניידר ואיך עודד וטיפח סביבת עבודה עוינת. שחקנים ואנשי צוות מספרים על ההתנהגות של שניידר על הסט, על פרקטיקות סקסיסטיות ומשפילות, כמו שתי כותבות שהגיעו יחד ושולמה להן משכורת אחת משותפת. כמו כן חושף באומץ השחקן דרייק בל, כוכב הסדרה "דרייק וג'וש", שהיה קורבן להתעללות מינית בידי מאמן הדיאלוג בריאן פק. הסדרה גם הצליחה להסיר את החיסיון מהודעות התמיכה בפק, וחושפת שורה של כוכבים שהתייצבו לכתוב פרק מכתבי המלצה לשניידר, כמו ג'יימס מרסדן, כוכבי "ילד פוגש עולם" ועוד. כל הפרקים עולים בבת אחת, ובדיוק היום בארצות הברית עולה פרק חמישי שיתאר את ההשלכות של שידור הסדרה וכולל ריאיון עם בל.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: דיסקברי פלוס ביס
מתי עולה: ראשון, 7 באפריל 2024

שושבינות עם סודות (Secret Bridesmaids' Business)

דרמת מתח אוסטרלית בת שישה פרקים מ-2019, שנוחתת עכשיו בישראל. אוליביה היא מאורסת טרייה שמתכננת את חתונתה המושלמת לצד שתי חברותיה הטובות והשושבינות הנבחרות - ססקיה ומלאני. אך החתונה המושלמת הופכת במהרה לאסון כאשר סודות אפלים נחשפים, וכעת החברות הכי טובות צריכות אחת את השנייה יותר מתמיד. מככבות קייטי מקגראת' ("הקונטיננטל", "מרלין"), אבי קורניש ("ג'ק ריאן") וג'ורג'ינה הייג ("עד עצם היום הזה"). כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: הוט
מתי עולה: שלישי, 9 באפריל 2024

אימה אמריקאית: רגישות גבוהה (American Horror Story: Delicate)

שבוע אחרי ארצות הברית, החלק השני בעונה 12 של סדרת האנתולוגיה בהפקת ריאן מרפי, המתוארת כעיבוד פמיניסטי מעודכן ל"תינוקה של רוזמרי". קים קרדשיאן מככבת ולצדה קארה דלווין ("יחידת המתאבדים", "רק רוצחים בבניין") ותיקת הסדרה אמה רוברטס, וכן זאכרי קווינטו ("סטאר טרק"), מאט זוקרי ("המתמחה", "האישה הטובה") ואנאבל דקסטר ג'ונס ("יורשים"). ארבעה פרקים בשידור שבועי.

עונה: 12 ב'
ז'אנר: אימה
איפה רואים: יס (ב-3/4 ב-FX)
מתי עולה: רביעי, 10 באפריל 2024

המסע הגדול (Grand Tour)

כחלק מחוזה הרכש החדש של סלקום טיוי עם אמזון פריים וידאו, מגיעה עכשיו העונה השנייה של "המסע הגדול", שגנבה אליה את מגישי "טופ גיר" הבריטים המיתולוגיים - ג'רמי קלארקסון, ג'יימס מיי וריצ'ארד האמונד - בתוכנית על רכבים, חברות וכיף. לכאורה מדובר בתכנית רכב, אבל בפועל זו סדרה שעוסקת בחברות בין גברים, בהשפעות הגיל ובחיים עצמם - תוך השקעת מיליוני דולרים בכל פרק במכוניות משוכללות, מירוצים מרהיבים ושטויות של גברים. שידור שבועי.

עונה: 2
ז'אנר: רכב
איפה רואים: סלקום טיוי
מתי עולה: רביעי, 10 באפריל 2024

אנתרציט (Anthracite)

דרמת מסתורין צרפתית חדשה של פאני רוברט (מיוצרי "המפצחת") ומקסים ברתמי (תסריטאי באותה סדרה). היעלמותו של עיתונאי פותחת מחדש תיק ישן, ומובילה את בתו, בלשית רשת, לעיירה הררית קטנה שנתונה במערבולת של כת, סודיות ומוות. נעמי שמידט ("מוטי וולקנברוך מתעורר לחיים") וקמי לו ("הלוחמות") מככבות.

ז'אנר: מסתורין
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 10 באפריל 2024

החטיפה של טיסה 601 (The Hijacking of Flight 601)

דרמת מתח קולומביאנית המבוססת על אירועים אמיתיים. בעקבות חטיפת מטוס, שתי דיילות מנסות להערים על התוקפים בעיצומו של משא ומתן אינטנסיבי באוויר וביבשה.

ז'אנר: מתח
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 10 באפריל 2024

חופשיים: ניסוי בבית סוהר (Unlocked: A Jail Experiment)

סדרת ריאליטי העוקבת אחר מתקן כליאה בארקנסו, שבו השריף מוציא לפועל ניסוי חברתי רדיקלי ומעניק לאסירים יותר יכולת פעולה עצמאית.

ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 10 באפריל 2024

NCIS

עונה 21 לדרמת החקירות המאוד-פופולרית. שישה פרקים ראשונים שמיישרים קו עם השידור בארצות הברית, ואז פרק בשבוע בסמוך. הצוות בהובלת אלדן פרקר (גארי קול) חוזר לחקור פרשות פליליות בצי, ולצדן יעזור גם לסוכן טורס (ווילמר ולדרמה) שנעצר בחשד לרצח האדם שהתעלל במשפחתו במשך שנים. כמו כן יתמודדו החברים עם פרידה מחבר אהוב, דאקי, עקב מותו של השחקן דיוויד מקאלום, שהלך לעולמו מוקדם יותר השנה.

ז'אנר: בלשי
איפה רואים: יס
מתי עולה: חמישי, 11 באפריל 2024

פולאאוט (Fallout)

ג'ונתן נולן וליסה ג'וי ("ווסטוורלד") חוזרים עם סדרה חדשה ומסקרנת מאוד בהפקתם, המבוססת על סדרת משחקי הווידאו הפופולרי באותו שם. העלילה מתרחשת 200 שנים אחרי שאפוקליפסה גרעינית החריבה את העולם, בזמן שתושבי לוס אנג'לס גרים במקלטים תת קרקעיים כדי להימנע מבוזזים, מוטנטים וקרינה. אלא שאז הם נאלצים לחזור אל האדמה ולעולם המוזר והאלים שמצפה להם על פני השטח. אלה פרנל ("הצהובות") מככבת בתפקיד הראשי ולצדה בין היתר וולטון גוגינס ("משפחת ג'מסטון", "צדק פרטי"), קייל מקלכלן ("טווין פיקס") ומייקל אמרסון ("אבודים"). היוצרים ומנהלי הסדרה בפועל הם ג'נבה רוברטסון-דוורט ("קפטן מארוול", "טומב ריידר") וגרהם וורנר, שבאמתחתו בעיקר קומדיות כמו "המשרד" האמריקאית ו"עמק הסיליקון", מה שעולה בקנה אחד עם ההומור של חומר המקור.

ז'אנר: מדע בדיוני
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי: חמישי, 11 באפריל 2024

אייל קטן (Baby Reindeer)

ריצ'רד גד מביא את מחזהו עטור השבחים אל המסך הקטן - דרמה קומית שחורה שהוא גם מככב בה לצד ג'סיקה גאנינג ("פורעי חוק"). קומיקאי כושל עושה מעשה טוב למען אישה פגיעה, והיא מפתחת כלפיו אובססיה חונקת שמאיימת להרוס לשניהם את החיים.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי: חמישי, 11 באפריל 2024

תיכון הלבבות השבורים (Heartbreak High)

עונה שנייה לעיבוד המחודש של קלאסיקת הנעורים האוסטרלית.

ז'אנר: נעורים
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 11 באפריל 2024

ליל אמצע הקיץ (Midsummer Night)

דרמה נורבגית חדשה. קרינה מארגנת מפגש משפחתי כדי לחגוג יחד את אמצע הקיץ בסגנון שוודי מסורתי, אבל האירוע המשמח משתבש כשסודות שהוסתרו זמן רב מתחילים לצאת לאור. עם פרנילה אוגוסט ("דרך המלך") ודניס סטויהיי ("חבר לחג").

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 11 באפריל 2024

לא רואה בעיניים (As the Crow Flies)

עונה שלישית לדרמת המתח הטורקית על מעריצה צעירה שפילסה את דרכה לחדר של מנחת חדשות מנוסה, אבל הצדדים האפלים של שאפתנות, קנאה ורצון להיראות טפחו עד מהרה על פניה.

עונה: 3
ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 11 באפריל 2024

פרנקלין (Franklin)

מיני-סדרה עלילתית של אפל טיוי פלוס בכיכובו של מייקל דגלאס, על אחד מהאבות המייסדים הגדולים של ארצות הברית - בנג'מין פרנקלין. הסדרה מתמקדת בשמונה השנים שבהן היה בשליחות בצרפת. בזמן שמלחמת העצמאות עוד ניטשת וכשהוא עצמו כבר מעל גיל 70, פרנקלין עזר לנסח את הברית האמריקאית-צרפתית נגד האנגלים, ומספר שנים אחרי כן היה אחד מחותמי חוזה פריז, שסיים רשמית את מלחמת העצמאות. לאורך כל הזמן הזה הוא חמק ושיטה במרגלים ושאר בוגדניים - גם מחוץ וגם מבית. גם עם השחקנים הבריטיים דניאל מייז ("בשירות החוק", "ידיד הדייגים") ואדי מרסן ("שרלוק הולמס"), והצרפתים לודיווין סנייה ("בריכת שחייה"), אסד בוואב וטיבו דה מונטלמבה (שניהם מהסדרה הצרפתית הנהדרת "עשרה אחוז").

ז'אנר: דרמה תקופתית
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי: שישי, 12 באפריל 2024

זמנים טובים (Good Times)

הסיטקום הקלאסי בהפקת נורמן ליר היה סדרת-נכדה, אם אפשר לקרוא לזה כך, ל"הכל נשאר במשפחה" - הוא נולד מתוך "מוד" שנולדה מתוך מעללי ארצ'י בנקר. "זמנים טובים" המקורית שודרה בין 1974 ל-1979 והייתה הראשונה בטלוויזיה האמריקאית שהציגה במרכזה משפחה שחורה שגרה בשיכונים העניים של עיר גדולה, שיקגו. בני משפחת אוונס היו אנשים טובים קשי יום שרק מנסים להשיג חיים טובים יותר, ואחד המרכיבים הכי בולטים בה, שגם הובילו לבסוף לביקורת כלפיה גם מצד השחקנים, הייתה המשקל שנתנה לדמותו של הבן ג'יי ג'יי, נער נבער עם ביטוי קבוע שהפך במהרה לאחד האהובים בתולדות הטלוויזיה האמריקאית: "דיי-נו-מייט". נטפליקס - שכבר חידשה סדרה קלאסית של ליר, "כל יום מחדש" - עושה זאת שוב, הפעם כקומדיית אנימציה, בין היתר עם קולותיהם של ג'יי פרעה ("סאטרדיי נייט לייב"), מרסאי מרטין (הילדה דיאן מ"שחור כזה", כיום כבר בת 19), איווט ניקול בראון ("קומיוניטי") וג'יי בי סמוב ("תרגיע").

ז'אנר: קומדיית אנימציה
איפה רואים: נטפליקס
מתי: שישי, 12 באפריל 2024

דם וכסף (Of Money And Blood)

דרמת פשע מסקרנת שהפכה לסדרה הפופולרית ביותר בצרפת בשנה האחרונה, בהשראת סיפור אמיתי על מקרה "הונאת הפחמן", שנחשבה להונאת המאה בצרפת, והובילה את גיבוריה היהודים, בהם ארנו מימרן ואדי אביטן, לברוח מהחוק ברחבי העולם. כמה מגדולי השחקנים הצרפתים מככבים בסדרה, בהם ונסן לינדון ("ערכו של אדם"), איוואן אטאל ("התייר"), רמזי בדיה ("טקסי בהילוך גבוה 5") ונילס שניידר ("הרגתי את אמא שלי"), שהחליף ברגע האחרון את השחקן גספר אוליאל, שמת בתאונת סקי בזמן שהיה בחופשה מצילומי הסדרה. את הסדרה יצר קסבייה ג'יאנולי ("אשליות אבודות"). צילומי הסדרה נערכו ברחבי העולם והגיעו בין היתר גם לפיליפינים, קפריסין וישראל. כל 12 הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: הוט ויס
מתי: ראשון, 14 באפריל 2024

האיש ששיחק באש (The Man Who Played With Fire)

סדרה תיעודית העוסקת בפרשת ההתנקשות בראש הממשלה השבדי אולוף פלמה ב-1986 בסטוקהולם. יותר משלושה עשורים אחרי הרצח, כשהרוצח עדיין לא נתפס, מתגלגלות לידיו של העיתונאי החוקר יאן סטוקלאסה 20 קופסאות של הסופר סטיג לרסון ("נערה עם קעקוע דרקון"), שנפטר במפתיע ב-2004. הקופסאות הכילו מסמכים מעשר שנים של חקירה שניהל לרסון באופן עצמאי כדי לגלות את זהות המתנקש. הסדרה עוקבת אחר סטוקלאסה בעודו מבקש להוכיח שלרסון היה על סף פריצת דרך לגבי מי רצח את פלמה - ולמה.

ז'אנר: תעודה
איפה רואים: יס
מתי: ראשון, 14 באפריל 2024

בלואי (Bluey)

פרק מיוחד של סדרת האנימציה האוסטרלית לילדים שגם הורים נשבעים בשמה. הוא נקרא "הסימן" ואורכו 28 דקות, כלומר פי ארבעה מפרק רגיל. משום מה, למרות שהשקת הפרק מתרחשת במקביל ברחבי העולם, אל ישראל הוא לא מגיע כרגע אלא רק בהמשך.

ז'אנר: אנימציה
איפה רואים: דיסני פלוס (בהמשך גם בישראל)
מתי: ראשון, 14 באפריל 2024

נאמנות כפולה (The Sympathizer)

"האוהד", ספרו זוכה הפוליצר היפה-אך-מייגע של וייט תאן נוון, שראה אור גם בעברית בהוצאת בבל ומשכל, מגיע אל המסך הקטן כמיני-סדרה עם שם עברי שנשמע פחות כמו סרט ספורט. גיבור הסדרה נקרא פשוט "הקפטן" (בגילומו של האוסטרלי ממוצא וייטנאמי, הואה שואנדה, "קאובוי ביפופ"), מרגל מטעם צפון וייטנאם בקרב הצבא של הדרום בזמן המלחמה מול ארצות הברית. כשהמלחמה מסתיימת ב-1975, הקפטן נאלץ לברוח לאמריקה, שם הוא ממשיך לרגל אחרי פליטים דרום וייטנאמים ולדווח בחזרה לווייט קונג. אבל כמה זמן הוא יכול להמשיך בהעמדת הפנים? הזוכה הטרי באוסקר רוברט דאוני ג'וניור, שגם מפיק את הסדרה, מגלם מספר תפקידים של יריבים הצצים בדרכו של הקפטן, כולם מייצגים זרועות שונות במוסדות האמריקאים. סנדרה או ("להרוג את איב") כאן אף היא. את הסדרה יצר עבור HBO לא אחר מאשר הבמאי הדרום קוריאני הגדול פארק צ'אן-ווק ("שבעה צעדים", "החלטה לעזוב"), יחד עם דון מקלאר הקנדי.

ז'אנר: דרמה סאטירית
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טיוי
מתי: שני, 15 באפריל 2024

משפחת קרדשיאן (Keeping Up with the Kardashians)

לראשונה בנטפליקס, העונה ה-14 של סדרת הריאליטי.

עונה: 14
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי: שני, 15 באפריל 2024

עקרות בית אמיתיות: בוורלי הילס (The Real Housewives of Beverly Hills)

לראשונה בנטפליקס, העונה התשיעית של סדרת הריאליטי.

עונה: 9
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי: שני, 15 באפריל 2024

לואן וסוניה עושות סדר

לואן דה לספס וסוניה מורגן, כוכבות "עקרות בית אמיתיות ניו יורק", החליטו להיענות לבקשת ראש עיריית בנטון, אילינוי, ולעזוב את הדירות המפנקות שלהן בניו יורק לטובת משימה מרגשת ומאתגרת. העיירה הקטנה נפגעה קשות במהלך מגפת הקורונה וכעת זקוקה לרוח חדשה ומרעננת. הסדרה מתעדת את מסען של ליאן וסוניה במשימות כמו בניית מגרש משחקים חדש, שדרוג מקלט לחיות ואירוח ערב התרמה מפואר, בעוד השתיים מתמודדות עם אתגרים חדשים ומגלות את הקסם שבחיים מחוץ למנהטן המוכרת. ימים א'-ה'.

ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: ערוץ !E
מתי: שני, 15 באפריל 2024

רוח צפונית

דרמת מתח חדשה של הוט המתרחשת על רקע השירות הצבאי של הגיבורים ביחידת המודיעין 8200, הכוללת מערכת בינה מלאכותית שספק אם היא שולטת בהם או הם שולטים בה. הסדרה כוללת אנסמבל נרחב של דמויות, ובראשן קצין מודיעין (אלישע בנאי) שמנסה לעצור אסון בטחוני המאיים לגלוש למלחמה כוללת; אחיו, הייטקיסט מסתורי (מיכאל אלוני), שחוזר לישראל אחרי שנים של היעדרות; וקצינה מבריקה (לוסי איוב) שמובילה את מכונת המודיעין האימתנית, אך צריכה להתמודד עם טעות קטלנית שעשתה. השלושה מנהלים מערכת יחסים מורכבת, יצרית ורעילה. ההסלמה הצבאית מעצבת ומגדירה מחדש את היחסים בין הדמויות, ומחברת בין האישי לבין הבטחוני. גם עם יניב ביטון, נבו קטן, עדן סבן, ידין גלמן ועוד. את הסדרה יצרו עמית כהן, אסף ברנשטיין ודניאל שנער. הבכורה היום ושאר הפרקים מדי יום חמישי, שמונה בסך הכל.

ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: הוט
מתי עולה: שלישי, 16 באפריל 2024

הסדרה "רוח צפונית". HOT,
הסדרה "רוח צפונית"/HOT

בריטניה גוט טאלנט (Britain's Got Talent)

בסמוך לשידור בבריטניה, עונה חדשה של תוכנית הכשרונות של סיימון קאוול, ואיתו על כס השיפוט גם אמנדה הולדן, אלישה דיקסון וברונו טוניולי.

עונה: 17
ז'אנר: תחרות ריאליטי
איפה רואים: סלקום טיוי (13/4 ב-ITV)
מתי עולה: שלישי, 16 באפריל 2024

זהות במבחן (Allegiance)

דרמת משטרה קנדית חדשה העוקבת אחרי סברינה סוהל (סופינדר ראץ', "סוג של"), שוטרת צעירה ומבטיחה שנאלצת להיאבק בגבולות מערכת המשפט כשהיא נלחמת להביא לזיכויו של אביה הפוליטיקאי. סוהל משרתת במשטרת סארי, עיר הולדתה המעורבת, יחד עם המדריך שלה וינס ברמבילה (אנריקו קולנטוני, "ורוניקה מארס", "תהרוג אותי וזהו"), שוטר ותיק שרואה ומכיר את הפוטנציאל שלה, אבל לא תמיד מסכים עם השיטות המתקדמות בהן היא נוקטת.

ז'אנר: דרמת משטרה
איפה רואים: יס
מתי עולה: רביעי, 17 באפריל 2024

The Circle ארה"ב

סדרת הריאליטי הפופולרית של נטפליקס חוזרת בעונה חמישית: תחרות שהיא גם ניסוי שמתרחש ברשת חברתית. השחקנים מפלרטטים, יוצרים קשרים ומתחזים לאחרים כדי לזכות ב-100 אלף דולר. גם הפעם, מקבץ פרקים ישוחרר מדי שבוע לאורך מספר שבועות.

עונה: 6
ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 17 באפריל 2024

מתחת לגשר (Under the Bridge)

דרמת פשע המבוססת על הספר באותו שם מאת רבקה גודפרי, שבעצמו מגולל סיפור אמיתי על רצח רינה וירק, תלמידה בת 14 מקולומביה הבריטית, שזעזעה את קנדה בסוף שנות ה-90. וירק יצאה מביתה לפגוש חברים ולא שבה הביתה. שבע נערות ונער אחד הואשמו ברציחתה. הסיפור מובא מבעד לעיניהן של גודפרי עצמה ושל שוטרת מקומית, בגילומן של ריילי קיאו ("דייזי ג'ונס והסיקס") ולילי גלדסטון ("רוצחי פרח הירח", "כלבי שמורה").

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: הולו (בהמשך גם בדיסני פלוס ישראל)
מתי עולה: רביעי, 17 באפריל 2024

הבוגדים (The Traitors)

הגרסה האמריקאית של מותג הריאליטי המדובר כל כך, שזוכה להצלחה בעיבודים שונים ברחבי העולם (וגם בישראל צפוי לעלות בקשת מתישהו), מגיעה סוף סוף גם לישראל. את המהדורה האמריקאית מנחה השחקן (הסקוטי) אלן קאמינג ("האישה הטובה"), והיא מאגדת בתוכה 20 מתמודדים שמגיעים לטירה סקוטית עתיקה כדי להתחרות על פרס כספי של רבע מיליון דולר. על מנת לזכות בפרס הם צריכים לבצע משימות שונות ומגוונות, אלא שבדרך לשם הם יצטרכו למצוא מי מהם הבוגדים. עם הגעתם, קאמינג בוחר בחשאי מספר מתמודדים שישמשו בתפקיד "הבוגדים". מאותו הרגע התפקידים נחלקים לשניים. הבוגדים אמורים לא להתגלות. הם יצילו את עצמם ויעשו הכל כדי "לרצוח" או להעיף את המתחרים האחרים, המכונים "הנאמנים", ויצביעו עליהם כבוגדים שיש להדיחם תוך כדי הסטת החשדות מעצמם.

בכל ערב מתכנסים כל המתחרים לדון מי מהם הוא בוגד ומי מהם נאמן. זה שנבחר על ידי הרוב כחשוד בבגידה יודח מהמשחק, ואז יחשוף אם הוא אכן בוגד או אם הדיחו אחד משלהם, נאמן. אבל זה לא נגמר שם, לאחר ההדחה, כשכולם ישנים במיטתם, יתכנסו בנפרד ובחשאי "הבוגדים" כדי "לרצוח" את אחד המתמודדים הנותרים ולהדיחו מהמשחק (בנוסף למודח היומי). בבוקר מגיעים המתמודדים - נאמנים ובוגדים כאחד - בנפרד לארוחת הבוקר ובה מתגלה מי שרד את הלילה, וכל מתמודד שמגיע מעלה את הספקולציות מי "נרצח" בלילה, תוצאה שגוררת מיד כמובן שלל האשמות והפתעות חדשות. מטרת המשחק היא להדיח את כל "הבוגדים" עד הגמר (ואפשר גם לגייס בוגדים חדשים במידה ועלו עליהם) ואז הנאמן או נאמנים שהגיעו לגמר זוכים ומתחלקים בפרס הגדול. אבל, אם אפילו בוגד אחד יגיע לגמר מבלי שיעלו על זהותו, הוא יגרוף הכל לכיסו והנאמנים ישובו הביתה בידיים ריקות.

הסדרה זכתה להצלחה גדולה בשירות הסטרימינג פיקוק, והעונה השנייה צפויה להגיע ליס בהמשך.

עונה: 1
ז'אנר: תחרות ריאליטי
איפה רואים: יס
מתי עולה: חמישי, 18 באפריל 2024

באש ובמים (Bros)

הסדרה הקומית שיצרו חנן סביון וגיא עמיר עבור נטפליקס העולמית הייתה אמורה לעלות בנובמבר האחרון (ואך שכלה בלחימה את ליאור ויצמן, סאונדמן הסדרה ושלל סדרות נוספות), אבל נדחתה בגלל מאורעות אוקטובר ומה שבא אחריהם. עכשיו, חמישה חודשים אחרי כן, היא מגיעה סוף סוף. העלילה עוקבת אחר פיני וניסו, חברי ילדות בלתי נפרדים, הבעלים של בר שכונתי בירושלים ואוהדי כדורגל שרופים, שחברותם עומדת למבחן כאשר הבר שבבעלותם נמצא בסכנת סגירה בשל קשיים כלכליים, והם נאלצים להתמודד עם מכשולים המאיימים להפריד ביניהם. גם במקרה הזה סביון ועמיר מככבים בסדרה, ולצדם אפרת בוימולד, יניב סוויסה, שלומי אברהם, יעל שטולמן, עומר חזן, שיר אברמוב, סוול אריאל אור ונוספים. הסדרה צולמה בישראל, פולין וגיאורגיה, ומפיקים אותה דנה שטרן, אדר שפרן, רוני אברמובסקי ומשה אדרי.

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 18 באפריל 2024

חנן סביון, גיא עמיר, "באש ובמים". פירמה קריאייטיב והפקות, נטפליקס, צילום מסך
חנן סביון, גיא עמיר, "באש ובמים"/צילום מסך, פירמה קריאייטיב והפקות, נטפליקס

איך עושים את זה (The Upshaws)

עונה חמישית לסיטקום של נטפליקס בכיכובם של וונדה סייקס ומייק אפס, על משפחה שחורה ממעמד הפועלים באינדיאנה, שמנסה לבנות חיים טובים ומאושרים יותר בינות לאתגרים שהחיים מזמנים לה.

עונה: 5
ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 18 באפריל 2024

Conan O'Brien Must Go

קונאן אובריאן מטייל ברחבי העולם במסגרת תוכניות הקומדיה שלו כבר מאז שיצא לטיול שורשים קורע באירלנד ב-1999, דרך גיחתו לפינלנד ב-2006 לפגישה עם ה"כפילה" שלו, נשיאת פינלנד טריה הלונן, וב-2017 הגיע גם לישראל במסגרת "קונאן ללא גבולות". עכשיו הוא חוזר עם תוכנית טיולים קומית חדשה בשירות הסטרימינג מקס, עם ארבעה פרקים שבהם הוא מבקר שוב באירלנד, וגם נורבגיה, תאילנד וארגנטינה.

ז'אנר: טיולים קומי
איפה רואים: מקס (בשלב הזה לא בישראל)
מתי עולה: חמישי, 18 באפריל 2024

מקסימה (Maxima)

בצמוד לשידור בחו"ל, דרמה הולנדית רומנטית חדשה המגוללת את סיפור חייה של מלכת הולנד, וכבר הוזמנה ממנה עונה שנייה. העלילה עוקבת אחר חייה של מקסימה זורגייטה (השחקנית הארגנטינית דלפינה צ'אבס) מימי ילדותה בבואנוס איירס, דרך קריירה משגשגת כעיתונאית כלכלית בוול סטריט ועד למפגש מקרי עם נסיך הולנד, שמשנה את חייה לנצח כאשר מציע לה להינשא לו. כבתו של בכיר מהממשל הצבאי בארגנטינה, מקסימה נאלצת לבחור אם להישאר נאמנה למשפחתה או להתמסר לאהובה ולחייה החדשים כמלכת הולנד. שני פרקים ראשונים ואז פרק בשבוע.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: הוט ויס
מתי עולה: ראשון, 21 באפריל 2024

דירת שותפים (The Flatshare)

דרמה קומית רומנטית בריטית של פרמאונט פלוס בכיכובם של ג'סיקה בראון פינדלי ("אחוזת דאונטון") ואנתוני וולש ("בוב מארלי: One Love"), שמגיעה עכשיו לישראל. טיפני היא כתבת מרוששת במגזין אינטרנטי כושל, שנאלצת להיכנס להסדר שותפים יוצא דופן - היא חולקת דירת חדר עם שותף שמעולם לא פגשה. ליאון, עובד סיעודי שעושה משמרות לילה, מקבל את הדירה בין השעות 8 בבוקר ל-8 בערב, וטיפני מקבלת אותה בין השעות 8 בערב ל-8 בבוקר ובסופי שבוע. למרות שהם אף פעם לא נמצאים בדירה באותו זמן, הם איכשהו מצליחים מהר מאוד לעלות זה לזו על העצבים ומוציאים את תסכולם אחד כלפי השנייה באמצעי התקשורת היחיד שיש להם - פתקיות דביקות שהם משאירים זה לזו בדירה. אבל לאט לאט הפתקים נהיים פחות כועסים ויותר פלירטוטיים, והצמד הזה, שמעולם לא ראה זה את זו, מתחיל לפתח רגשות מפתיעים אחת כלפי השני. הסדרה מבוססת על ספרה המקסים של בת' אולירי באותו שם, שראה אור גם בעברית. כל ששת הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: קומדיה רומנטית
איפה רואים: יס
מתי עולה: ראשון, 21 באפריל 2024

הג'ינקס: חייו ומותו של רוברט דרסט (The Jinx)

יותר מתשע שנים אחרי שהדהימה את העולם והובילה את רנסנס ז'אנר הדוקו-פשע, הובילה להסגרת רוברט דרסט, הרשעתו ואז גם למותו בכלא, חוזרת הסדרה של HBO לעונה שנייה, ובצמוד גם בישראל. העונה הראשונה חקרה חשדות שלפיהם יורש הנדל"ן הניו יורקי רוברט דרסט רצח את חברתו, סוזן ברמן. כזכור, דרסט נעצר בסופו של דבר על ביצוע הרצח יום לפני שידור פרק סיום הסדרה, לאחר שצוות ההפקה חשף ראיות מפלילות חדשות ולאחר מכן הקליט הודאה מקרית של דרסט. בעונה השנייה, גם היא בת שישה פרקים בשידור שבועי, ממשיך הבמאי אנדרו ג'ארקי לעקוב אחר דרסט בשמונה השנים האחרונות עד מותו ב-2022, וחושף ראיות נוספות שהוסתרו בעבר, כולל שיחות הטלפון של דרסט מהכלא וראיונות עם אנשים שלא נחשפו עד היום.

עונה: 2
ז'אנר: תעודה
איפה רואים: יס, הוט וסלקום טיוי
מתי עולה: שני, 22 באפריל 2024

בעקבות האוצר הדרומי (Brigands: The Quest for Gold)

דרמת מתח והרפתקאות איטלקית חדשה. במאה ה‑19 עוזבת פילומנה את חייה האמידים אך העצובים לטובת ציד אוצרות מסוכן בדרום איטליה, אזור ששודדים מסתובבים בו באין מפריע. מיקאלה דה רוסי ("הקדושים של ניוארק") מככבת.

ז'אנר: מתח והרפתקאות תקופתי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שלישי, 23 באפריל 2024

פרס הדלת הגדולה (The Big Door Prize)

(שם עברי לא רשמי) עונה שנייה לדרמה הקומית בכיכובו של כריס אודאוד ("צוות איי טי"), הממשיכה את הסיפור על עיירה קטנה שתושביה נאלצו לבחון מחדש את חייהם כאשר מכונה מסתורית הופיעה וחשפה את הפוטנציאל האמיתי של כל אחד מהם. באופן אירוני, העונה הראשונה לא באמת מימשה את הפוטנציאל של הסדרה. אולי הפעם. שלושה פרקים ראשונים היום, השאר מדי שבוע, עשרה בסך הכל.

עונה: 2
ז'אנר: דרמה קומית
איפה רואים: אפל טיוי פלוס
מתי עולה: רביעי, 24 באפריל 2024

בידיים שלכם (Deliver Me)

מיני סדרה שבדית חדשה. הנערים בילי ודוגה מגויסים לכנופיה מקומית ומוצאים את עצמם בעולם שהם צעירים מכדי להתגונן מפניו.

ז'אנר: דרמת פשע
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: רביעי, 24 באפריל 2024

לחיות עם רוצח (Until I Kill You)

דרמת מתח בריטית מצמררת המבוססת על סיפור אמיתי. כאשר דיליה (אנה מקסוול מרטין, "מרגל בין חברים") פוגשת את ג'ון (שון אוונס, "חקירה במצולות") היא מיד נופלת ברשתו ומתאהבת. אך ככל שמערכת היחסים ביניהם מעמיקה, דיליה נחשפת לצד האפל והאלים שלו, וסיפור האהבה שחשבה שמצאה הופך לסרט אימה. בעוד אחד מלילות השכרות והאלימות שלו, דיליה נחרדת לשמוע את ג'ון מתוודה בפניה שרצח את זוגתו לשעבר ומפחדת שהיא הבאה בתור. דיליה אוזרת את כל כוחותיה ומסגירה את ג'ון למשטרה, אבל כשבית המשפט משחרר אותו בערבות, הוא תוקף אותה באכזריות ונעלם. שנים לאחר מכן, כשדיליה עדיין מנסה לאסוף את השברים של חייה מאז האירועים הדרמטיים שכמעט והביאו למותה, היא נגררת בחזרה למסלולו של ג'ון, שהספיק כבר לבצע רצח נוסף, ומפחדת שהפעם לא תוכל להשתחרר ממנו.

ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: יס
מתי עולה: חמישי, 25 באפריל 2024

אנה מקסוול מרטין, שון אוונס, הסדרה "לחיות עם רוצח" (Until I Kill You). ITV,
אנה מקסוול מרטין, שון אוונס, הסדרה "לחיות עם רוצח" (Until I Kill You)/ITV

ויוי יקרה (Dear Vivi)

דרמת מתח גרמנית המבוססת על סיפור רצח אמיתי. משפחת קלטמנס - פטר, האנה ושלושת ילדיהם ויויאן, דניאל ואמי, חיים באושר ובנחת בפרברי מינכן. אך התמונה המשפחתית המושלמת אינה משקפת את המציאות כאשר פטר רוצח את אשתו בדם קר ביום הולדתה. בעוד נסיבות הרצח אינן ידועות ונשארות בגדר תעלומה, פטר נלקח לחקירה בבית המעצר ואילו ויוי מחליטה לקחת את המושכות לידיה, להיאבק על חזקת אחיה ולנסות להגיע לחקר האמת בכוחות עצמה. כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: דרמת מתח
איפה רואים: הוט
מתי עולה: חמישי, 25 באפריל 2024

בלשי הרפאים (Dead Boy Detectives)

סדרת מתח ועל טבעי חדשה של נטפליקס, המבוססת על סדרת הקומיקס של ניל גיימן ב-DC כחלק מיקום "סנדמן", ולמעשה במקור הייתה ספין אוף ל"דום פטרול", ואף כוללת שיבה לדמותה של אחות הלילה. שני נערי רפאים חוברים לנערה בעלת יכולות על‑חושיות כדי לפענח תעלומות בשביל קהל לקוחות על‑טבעי - עד שמכשפה רבת‑עוצמה מסבכת להם את התוכניות.

ז'אנר: על טבעי
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: חמישי, 25 באפריל 2024

הם (Them)

עונה שנייה לאנתולוגיית האימה שבה כל עונה מוקדשת לסיפור חדש. עלילת העונה הראשונה התרחשה בלוס אנג'לס בשנות החמישים, ואילו החדשה קופצת עשורים קדימה, אל שנות התשעים. ב-1991 בלשית של משטרת לוס אנג'לס חוקרת רצח נורא של אם בית אומנה. ככל שהיא מתקרבת לאמת, ישות מרושעת ומאיימת אוחזת בה ובמשפחתה". דברה איורינדה חוזרת לככב בתפקיד חדש, ולצדה בין היתר פאם גריר האיקונית ("פוקסי בראון", "ג'קי בראון") ו-וויין נייט, לנצח ניומן מ"סיינפלד".

עונה: 2
ז'אנר: אימה
איפה רואים: אמזון פריים וידאו
מתי עולה: חמישי, 25 באפריל 2024

תודה רבה ולילה טוב: הסיפור של בון ג'ובי (Thank You, Goodnight: The Bon Jovi Story)

מיני-סדרת תעודה מוזיקלית הסוקרת את העבר האפי והעתיד הלא ברור של הלהקה האיקונית בון ג'ובי. מסע בן 40 שנה של אלילי רוקנרול, בתקופה שבה פציעה בקול מאיימת לעצור את הכל. כל הפרקים עולים בבת אחת.

ז'אנר: תעודה, מוזיקה
איפה רואים: דיסני פלוס
מתי עולה: שישי, 26 באפריל 2024

אסונטה (The Asunta Case)

דרמה ספרדית המבוסס על מקרה אמיתי. בני זוג שמדווחים על בתם כנעדרת, הופכים לחשודים העיקריים בהיעלמה.

ז'אנר: דרמה
איפה רואים: נטפליקס
מתי עולה: שישי, 26 באפריל 2024

אנחנו כאן (We're Here)

בצמוד לשידור בארצות הברית, עונה חדשה לסדרה של HBO שבה מלכות דראג יוצאות לעיירות קטנות בארצות הברית כדי לעזור לאנשים להשתחרר מהעכבות, וגם מהדעות הקדומות שלהם. את שלוש המלכות מהעונות הקודמות מחליפות 4 מלכות חדשות: סאשה ואלור, לאטריס רויאל, ג'יידה אסנס הול ו-פריאנקה.

עונה: 4
ז'אנר: דרמה
איפה רואים: יס הוט וסלקום טיוי
מתי עולה: שבת, 27 באפריל 2024

מגנום בלש פרטי (Magnum P.I)

חלקה השני של העונה החמישית והאחרונה. כל הפרקים עולים בבת אחת.

עונה: 5 ב'
ז'אנר: בלשי
איפה רואים: הוט
מתי: שלישי, 30 באפריל 2024

NCIS: הוואי (NCIS: Hawaiʻi)

עונה חדשה לדרמת החקירות שעוקבת אחרי יחידת החקירה הפלילית של חיל הים שמוצבת בהוואי. שידור שבועי.

עונה: 3
ז'אנר: בלשי
איפה רואים: סלקום טיוי
מתי: שלישי, 30 באפריל 2024

פיאסקו (Fiasco)

קומדיה צרפתית חדשה של איגור גוטסמן, העומד גם מאחורי הסדרה "עסק משפחתי", ופייר ניניי ("פרנץ"), שגם מככב בתפקיד הראשי. קולנוען צעיר שמתכונן לביים את סרטו הראשון נתקל באסון על הסט. הבעיה הגדולה עוד יותר היא שצוות המתעד את אחורי הקלעים נחשף לכל התקלות, הסחיטה והחבלה. גם עם לואיז קולדפי ("עסק משפחתי"), ז'רלדין נקש ("אלך לאן שתלכי") ופסקל דמולון ("בקצב התוף").

ז'אנר: קומדיה
איפה רואים: נטפליקס
מתי: שלישי, 30 באפריל 2024

אירוח דרומי

סדרה חדשה העוקבת אחרי לווה בונפרטה, המסעדנית והבוסית הגדולה מהסדרה "קסם דרומי", וקבוצת חבריה שעובדים עמה בצ'רלסטון. לווה ובעלה למאר הם בעלים גאים של ארבע מסעדות מצליחות, מתוכם המועדון-מסעדה "ריפאבליק גארדן אנד לאונג'" נחשב ליהלום שבכתר באימפריה הקולינרית שלהם, ולמועדון הלילה הלוהט והמבוקש ביותר בעיר. חברי צוות העובדים של המועדון הם גם החברים הכי טובים, ומונעים מתשוקה ומוטיבציה להציע חוויה בלתי נשכחת לכל מי שנכנס בדלתות המועדון. ימים א'-ד'.

ז'אנר: ריאליטי
איפה רואים: ערוץ E!
מתי: שלישי, 30 באפריל 2024

הכיסוי (The Veil)

מותחן ריגול של סטיבן נייט ("כנופיית ברמינגהם") עבור FX, בכיכובה של אליזבת מוס ("סיפורה של שפחה"). העלילה, שמשתרעת על פני איסטנבול, פריז ולונדון, עוקבת אחר שתי נשים שמשחקות משחקי אמת ושקר מסוכנים - לאחת מהן יש סוד ואילו האחרת צריכה לחשוף אותו לפני שאלפי חיים יאבדו. השחקנית הלבנונית יומנה מרואן מככבת לצד מוס, כמו גם ג'וש צ'ארלס ("האישה הטובה").

ז'אנר: מותחן ריגול
איפה רואים: FX בהולו (בהמשך גם בדיסני פלוס ישראל)
מתי: שלישי, 30 באפריל 2024

seperator

רוצות עוד? כאן תוכלו למצוא גם את הסדרות המומלצות של חודש מרץ 2024, כולל "אלזבת'" טסיוני האהובה מ"האישה הטובה" מגיעה עם סדרה חדשה, "בעיית שלושת הגופים" מאת יוצרי "משחקי הכס", "בנות לנצח" שבה לעונה שלישית, "הג'נטלמנים" של גאי ריצ'י, סדרה נוספת על הקיסרית סיסי ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully