וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירה כצנלבוגן יוצאת נגד ערוץ 10

16.9.2013 / 14:33

הפרומואים לתכנית המתיחות החדשה של ערוץ 10 לא הצחיקו את השחקנית: "לא רק עוברת את גבול הטעם הטוב אלא רומסת אותו בגסות", כתבה בעמוד הפייסבוק שלה

השחקנית שירה כצנלבוגן יוצאת נגד הפקת תכנית המתיחות "אמבוש" שתעלה למסך בקרוב בערוץ 10, בהנחייתו של עפר שכטר ובעריכתו של יגאל שילון (במאי ומנחה תכנית המתיחות המיתולוגית "פיספוסים" ששודרה במשך 9 שנים). התכנית, שתעלה בסוף החודש בערוץ, אמורה להוות מעין גרסה ישראלית לתכנית "פאנק'ד" אותה יצר והנחה אשטון קוצ'ר לפני מספר שנים.

הפרומואים ל"אמבוש" מבטיחים אקשן ובין קטעים ממתיחות, נראה בהם שכטר שעומד בחליפה מהודרת ואומר למצלמה במבט מלא רצינות וטון דרמטי: "רציתם תהילה? לתהילה יש מחיר. ועכשיו, אתם מתחילים לשלם".

בין יתר, טום קשתי נראה מבוהל עקב איש שמכוון אליו אקדח, ופליטי ריאליטי כמו תמיר ורדי ווליהיא גרינר נראים צווחים באימה.

עם זאת, נראה כי כצנלבוגן פחות התחברה לסטייל הצחוקים של שכטר ובסטטוס זועם שפירסמה אמש (ראשון) בעמוד הפייסבוק שלה היא כותבת "אני בדרך כלל נמנעת מלומר בפומבי דברים רעים על תוכניות טלויזיה ישראליות. מכל תכנית כזאת מתפרנסים אנשים שאני מכירה וגם לי יצא לטמון ידי בתכניות שהיום בדיעבד אני לא עומדת מאחוריהן... אבל הפעם אני לא יכולה להתאפק - אני מזועזעת עמוקות מהפרומואים של התכנית 'אמבוש' שעומדת לעלות בערוץ 10. תכנית מתיחות שבעיני לא רק עוברת את גבול הטעם הטוב אלא רומסת אותו בגסות".

עד כה הסטטוס של השחקנית זכה לכ-300 לייקים ובהמשך לדברים האלה היא כתבה "להצמיד למישהו אקדח לראש ולעבוד עליו שהוא נלקח כבן ערובה... לראות את חברך הטוב נורה ומחוסל לנגד עינייך... what the fuck??? מה מצחיק בזה?".

מה יהיה בפרקים הבאים? יפשיטו מישהי ויעבדו עליה שהולכים לאנוס אותה?", המשיכה כצנלבוגן. "יספרו למישהו שהוא עומד למות מסרטן? אני באמת לא רואה את ההבדל. מעבר לסכנה לבריאותם הפיזית והנפשית של הנמתחים זה פשוט פורנו. אם היו עושים לי משהו מהדברים האיומים שבפרומואים אני לא הייתי מתאוששת מזה בקלות".

‫מעורץ 10 נמסר בתגובה לדברים: "'אמבוש' היא תכנית מתיחות אקסטרים שנופלת על המפורסמים ומביאה אותם אל הקצה".‬‎

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully