וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: מי הרג את פלה?

1.4.2014 / 10:23

לינה דנהאם מגלה שלא כולם אוהבים אותה, ג'ואן ריברס מפגיזה בעוד בדיחת שואה שחורה, דרו ברימור בסרט אימה חדש והכדורגלן הברזילאי מגלה שמישהו הרג אותו. מיכל רשף מסכמת את השבוע בטלוויזיה בארה"ב

מי העז להסתבך עם פרנק אנדרווד?

הפקת הסדרה "בית הקלפים" נמצאת בימים האחרונים במאבק מול מדינת מרילנד בנוגע להטבות המס שההפקה אמורה לקבל על הצילומים במדינה. חברת ההפקה כתבה השבוע מכתב למושל המקומי בו טענה כי בשלב זה הוקפאו צילומי העונה השלישית והבהירה כי אם לא תקבל את המימון הממשלתי להטבות להן היא ראויה, תעבור ההפקה למדינה אחרת. מנגד, הודיע הנציג הדמוקרטי במדינה וויליאם פריק, כי במידה וההפקה אכן תממש את איומה, תוכל המדינה להחרים את כל רכוש ההפקה. האם זה כולל גם את צלעות החזיר של פרנק אנדרווד?

ומי דחה את יוצרת "בנות"?

דמותה של לינה דנהאם ב"בנות", האנה הורבת', אמנם החליטה שהיא הולכת ללמוד בסדנת הכותבים של אוניברסיטת איווה, אבל לא בטוח שהצד השני מסכים להחלטה. הפקת הסדרה ביקשה לצלם באוניברסיטה חלק מעלילת העונה הבאה של "בנות", בהתאם לקו העלילה עליו הוכרז בסוף העונה האחרונה, אולם נתקלה בסירוב. הסיבה: חשש של האוניברסיטה כי העלילה הצפויה תציג את המוסד האקדמי באור שלילי, דבר שיכול לרמוז על העתיד להתרחש. "לאחר בחינת התסריט, הרגשתי שקו העלילה שם את העיר והאוניברסיטה באור לא מחמיא, ובהתחשב בפוטנציאל להפרעה לציבור, קיבלתי את ההחלטה לדחות את הבקשה", אמר נציג האוניברסיטה לעיתון מקומי. "לא אחלוק פרטים כיוון שאני חושב שזה לא הוגן לחשוף את העלילה מבעוד מועד. אני מבין כי מדובר בתכנית פופולרית, אולם זה התפקיד שלי להגן על המוניטין של האוניברסיטה".

הדואט המשעשע של כוכבי "איך פגשתי את אמא"

רגע לפני פרק הסיום ששודר הלילה, נפגשו כוכבי "איך פגשתי את אמא" למה שבטח תיזכר כהופעה האחרונה שלהם יחד בסדרה "סטודיו למשחק". בסוף הראיון, ביקש סטודנט מהקהל מג'ייסון סיגל וניל פטריק האריס לשחזר את הדואט "עימות" מהמחזה "עלובי החיים", אותו, כך סיפרו בריאיון ב-2006, הם אוהבים לשיר להנאתם. השניים נענו לאתגר, התוצאה לפניכם.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

אחרי חרם בן 25 שנים: ג'ואן ריברס חוזרת ל"טונייט שואו"

השבוע החליט ג'ימי פאלון לעשות סולחה והזמין לתכניתו את מנחת "משטרת האופנה" והקומיקאית המוערכת ג'ואן ריברס, שבמשך 25 שנים לא הופיעה בתכנית האירוח הלילית לאחר שהוחרמה על ידי ג'וני קרסון בשנות ה-80, כיוון שקיבלה תכנית משלה בערוץ המתחרה. ריברס הגיעה לראיון באיחור וטענה כי המרצדס שלה נתקעה בדרך. מיד לאחר מכן הגיעה בדיחת שואה ("הגרמנים הרגו שישה מיליון יהודים - הם לא יכולים לתקן קרבורטור מזוין??") שגרמה לפאלון להתכווץ בכסאו ממבוכה ולתהות האם רעיון הסולחה היה נכון. כנראה שריברס תמיד תישאר אותו פה חסר מעצורים שהיא תמיד היתה, וזה באמת לא משנה באיזה רשת היא מופיעה.

הדיווח השקרי על מותו של אגדת הכדורגל

טעות, טועים, טעינו: תכנית הבוקר של רשת "CNN" צייצה השבוע בטוויטר מבזק חדשות מסעיר במיוחד: אגדת הכדורגל הברזילאי, פלה, מת בגיל 74. הציוץ לא היה נכון, והרשת מיהרה לתקן את הטעות ולהבהיר כי דוברו מסר שהוא בריא ושלם. זה כמובן לא הפריע לכמה נשמות טובות לעשות צילום מסך ולנעוץ סכינים בתכנית של הרשת המוערכת.

סרט האימה המצמרר של דרו ברימור

צעירים מוצאת את עצמם במקום לא מוכר כשהם נאלצים לברוח מחיה מסתורית שרודפת אחריהם ותופסת את מי שהיא מצליחה לשים עליו את כפותיה – זה התסריט של סרט האימה החדש "Animal" בהפקתה של דרו בארימור שיעלה בקרוב ברשת chiller. צפו בטיזר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully