וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז טל: "החל מהלילה בחצות, 'האח הגדול' לא מעניין אותי יותר"

יעקב אילון

28.3.2017 / 16:12

לקראת גמר "האח הגדול" שיתקיים הערב, התראיין ארז טל למהדורת החדשות של וואלה! NEWS עם יעקב איילון, ואמר בין השאר: "אפשר לעשות את 'האח הגדול' הרבה יותר גרוע ממה שעשינו". בנוסף, התייחס לפיצול הצפוי של ערוץ 2: "דוהרים ב-120 קמ"ש לתוך הקיר". צפו

עריכה: ניר חן.

"הבעיה היא לא הפורמט של 'האח הגדול', הבעיה היא עם האנשים. אתה יכול להחליף את העם, או להגיד - זה העם" - כך אומר ארז טל בריאיון למהדורת החדשות המרכזית של וואלה! NEWS עם יעקב אילון. הריאיון התקיים לקראת גמר העונה האחרונה בקשת של "האח הגדול" שיתקיים הערב.

מה תעשה אחרי "האח הגדול"?

"קודם כל יש 'מועדון לילה' תכף. מסתבר שכנראה יהיו 7 ימים, הדבר הזה באמת קורה".

"האח הגדול" כל כך מושמץ, ולא סתם. אמרו שזה השחית את הפריים טיים.

"תשמע, 'האח הגדול' זה משהו שהולך ביחד עם תרבות שלמה. הטלוויזיה זה מדיום יחסית ישן. עכשיו 'האח הגדול' - ואני לא בא לסנגר על הפורמט כי החל מהלילה בחצות הוא לא מעניין אותי יותר - זה פורמט שלקח את הטלוויזיה וחיבר אותה לטכנולוגיה ולתרבות של סלפי, של תראו אותי ושל תעקבו אחרי. אין מה לעשות, זה הכל חלק מאותו דבר. מי שמסתכל על זה רק דרך 'האח הגדול' לא רואה את התמונה המלאה. אז אתה יכול לקונן על אבדן הפרטיות ואבדן המה שאתה רוצה, כמה שאתה רוצה, אבל בוא נראה את הקונטקסט המלא".

ארז טל, קורין גדעון. לירון מולדובן
ארז טל על פיצול ערוץ 2: "דוהרים ב-120 קמ"ש לתוך הקיר". טל וקורין גדעון מנחים את התוכנית "האח הגדול"/לירון מולדובן

ואובדן התרבותיות? אתה יודע, הפריים טיים של הטלוויזיה בישראל.

"תשמע, הבעיה היא לא עם הפורמט, זו פעם אחרונה שאני מגן עליו. אם תושיב בבית 'האח הגדול' משוררים, את עדה יונת ועוד כמה אנשים, לא תהיה לך בעיה. הבעיה היא לא הפורמט, הבעיה היא עם האנשים. אז אם יש לך בעיה, יש לך בעיה עם האנשים. אז אתה יכול להחליף את העם, או להגיד זה העם. ואנחנו לא מדברים יותר על הפורמט, הוא לא מעניין!".

אני לא יודע אם כל הצופים מודעים לכך שפורמט "האח הגדול" עובר מקשת לזכיינית השניה, רשת. משם מזמזמים ואומרים "אצלנו זה יהיה אחרת".

"כמו שהישרדות היתה אחרת".

אז "האח הגדול" מנומס לא יכול להיות?

"שמע, 'האח הגדול' יכול להיות בכל מיני ורסיות. מי שרואה תוכניות של 'האח הגדול' בעולם יש מקומות שזה מאוד מאוד קיצוני. אני חושב שבישראל, בפריים טיים של ערוץ 2, עשינו אותו יחסית בסדר".

הבלוג שגם ארז טל לא החמיץ

האח הגדול: לאף אחד לא מגיע להיות מודח בטרנינג

לכתבה המלאה

יכול להיות יותר גרוע, אתה אומר.

"הרבה יותר גרוע. ב-95 אחוז מהמקרים אני עומד מאחורי כל מה שעשינו. כשאתה עושה משהו שהוא בזמן אמת, בשידור חי, אז כן, לפעמים יש דברים שהם פחות נעימים. אבל אתה יודע, זה חלק מהעניין".

עוד מעט, בנובמבר, ערוץ 2 מתפצל לשניים. זה יקרה, אתה חושב?

"כדי שזה לא יקרה צריך לשנות את החוק. אז כנראה שזה יקרה כי למי יש כוח להתעסק עם זה עכשיו? אתה יודע, חוץ ממישהו מסויים, כולם נגד זה, זאת אומרת כולם פוחדים מזה, אבל כולם דוהרים ב-120 קמ"ש לתוך הקיר. אז זה מה שיקרה".

צפו בריאיון המלא עם ארז טל, מתוך מהדורת החדשות המרכזית עם יעקב אילון מהאולפן השקוף של וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully