וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האדונית והזוחל

28.10.2004 / 9:47

רינת ברקוביץ' מברכת את דנה מודן, כוהנת הדייטים הדאחקנית על שזיהתה את קיצו של טרנד הסאדו מאזו


יש מילים שמשפילות יותר מסטירה, יש דיבורים שמכאיבים יותר מעקבים מחודדים שמנקבים באיברים אינטימיים, ויש התעללות במצולמים חסרי ישע, שמתמודדים עם הדייטים מהגיהנום שסידרה להם דנה מודן. בגלל זה, ובגלל ההזדהות שלי עם אנשים שלא נראים טוב בטלוויזיה, מאז ומעולם צפיתי ב"דאבל דייט" בלב חצוי. משחקי הכוח שלה הם השוטים והאזיקונים של עולם הסאדו מאזו. מאידך, כנראה שיש משהו חינני בעריכה שדואגת להפוך את תכונותיהם השוליות של המשתתפים למאפיינים העיקריים והמגוחכים באישיותם. ליהוק חכם ועריכה טובה יוצרים דרמה. ערוצים שלמים מבוססים בימים אלה על העניין הזה.

אין ספק שבספיישל סאדו שישודר הערב (22:00 בערוץ ביפ) לא נדרשה עריכה רבה, הדמויות האקסצנטריות בהחלט מדברות בעד עצמן: סאקרית סיליקון בעלת נשיות מודגשת כבושם שנשפך בנדיבות ומורגש ברדיוס של קילומטרים, פוגשת גבר שמת להתעלל בשדיים אמיתיים של אישה. הבחור דווקא ניסה ליצור אווירת סאדו והציע לקבוע באמצעות הטלת מטבע מי ישלוט בדייט (וזכה), אבל נתקל בסירובה הדומיננטי של הגברת (שאותה תיארה דנה כ"אחת שפעם היתה אשה").

מסתבר שלא כל בהמה שקוראת למלצר בטייטס "סמרטטת" היא מלכת סאדו. עם זאת, מבחינה אנתרופולוגית היה מרתק לגלות שחשפנים מקפידים להתערטל גם מחוץ לעבודה. היא הגיעה לארוחת ערב בדאנג'ן בביקיני, והוא דפק מונינג ותפח קלות על ישבנו. איכסה.

יו האב בין א נוטי נוטי בוי


עד לפני כשנתיים, עדיין נחשבו תנוחות מסויימות לביזאר. פתיחתו של מועדון הסאדו דאנג'ן בתל אביב, הביאה למהפך רציני בצריכת המין החובבני. לפתע למדו כולן לדקלם "יו האב בין א נוטי נוטי בוי", לאכסן ליד הקונדומים בטעמים גם אזיקונים וכל מי שנשרט בידי פרטנרית מזדמנת הרגיש שהוא חלק מהחוויה. (התופעה, אגב, היא עולמית, ועל כך יעידו תמונותיהם של החיילים האמריקאים שהתעללו בשבוייהם העיראקים, המוצגות כיום במוזיאונים לאמנות גבוהה).

אלא שכמו שהבאר התל אביבי הענק "לנסקי" קבר את תרבות הפיק-אפ, ככה הדנג'ן קבר את הסאדו. מרגע שהעניין הפך להמוני, התמלאה הסצנה באנשים שמחליפים תשוקה מינית בתחפושות של בטמן. ביקור חד פעמי במקום הבהיר כי לא מדובר בחיילי מחסומים שבאו להתפרק, אלא בנערי בועת הייטק משועממים שבאו לאכול סטייק מדמם, והביאו עימם סקס אפיל של שוקו ולחמניה. במציאות, כמו בטלוויזיה, זה אף פעם לא אסתטי כמו אסיאתיות קשורות באינטרנט.

אם הדנג'ן קבר את הסאדו, תכניתה של דנה דפקה את המסמר האחרון בארונו של הטרנד. השילוב של המראות הקשים עם ההתעקשות לקרוא לכל דבר אקסצנטרי "סאדו", עשתה למילה יחסי ציבור גרועים מאד. בעוד שבדרך כלל מסתפקת כוהנת הדייטים, שיודעת הכל, בדאחקות בלתי מזיקות, הפעם התעוות פרצופה ללא פרופורציה שעה שחיפשה את דלת היציאה מן האולפן ושיתפה את הצופים ברצונה העז להקיא. הסאדו מעולם לא נראה רע יותר. וטוב שכך.

דנה, נשמה טובה, התגלתה כמובילה חברתית שיודעת לזהות את קיצו של טרנד הרבה לפני כולם. כולי תקווה כי המסר נקלט. נשבעתי כי בפעם הבאה שמישהו יציע לי שימוש חורג בעניבה, אמרוט את שערות ערוותו אחת אחת בפינצטה. וזה לא יגרה אותי בכלל בכלל.

* "דאבל דייט - ספיישל סאדו מאזו", יום ה' 22:00, ביפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully