וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארס פון טרייר: "כולנו נאצים"

7.9.2011 / 14:33

דווקא בברלין, החליט הבמאי הדני להמשיך לשחק באש, וניצל מחווה לסרטיו כדי להוסיף שמן למדורה שהדליק בפסטיבל קאן

הבמאי לארס פון טרייר ממשיך לסבך את עצמו עם אמירות פרובוקטיביות לגבי מלחמת העולם השנייה, והפעם עושה זאת במקום רגיש במיוחד - ברלין.

הוליווד ריפורטר מפרסם היום (רביעי) כי הבמאי, שכבר התבטא בנושא במהלך פסטיבל קאן האחרון ומיד חזר בו, שב לדוש בסוגיה במהלך פאנל שהתקיים ביום שבת האחרון במסגרת מחווה לסרטיו בקינו בביליון שבבירת גרמניה. "ההיסטוריה מלמדת שכולנו נאצים באיזשהו מקום", אמר פון-טרייר בפני חסידיו הגרמניים. הוא נימק זאת, למשל, בעובדה שהממשל הצרפתי בימינו מגרש משטחי המדינה צועניים, ולפיכך הוא בעצמו נאצי עוד יותר מהגרמניים בזמנו.

פון טרייר המשיך בדבריו ואמר - "בסיכומו של דבר, כולנו יכולים להפוך לנאצים. יש בנו דברים חבויים שיכולים להשתחרר. אסור שהדבר הזה יהיה טאבו, כי זה משהו שצריך לחקור ולדבר עליו".

פון טרייר התייחס גם לעובדה שפסטיבל קאן הכריז עליו כאישיות לא רצויה בעקבות אמירותיו השנה. הוא גילה כי לא קיבל כל איתות לכך שהחרם עליו אי פעם יוסר, אך הביע תקווה שהדבר יקרה ושיוכל לחזור לשם. אחד מן הנוכחים בקהל אמר בתגובה כי הוא תמיד יוכל להגיע עם סרטיו לפסטיבל ברלין, ופון טרייר, לפי הדיווחים, הסכים עם כך בהתלהבות.

מעוצבנים על פון טרייר? ממשיכים לדבר על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully