וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: סיבוב שני

מור שני

19.6.2006 / 14:16

"מכוניות" של דיסני-פיקסר נשאר במקום הראשון למרות איומים לא-ממומשים מצד וין דיזל וקיאנו ריבס בשבוע מוטורי במיוחד

סרט האנימציה הממחושבת מבית היוצר הטייקוני של דיסני-פיקסר –"מכוניות", נשאר גם השבוע במקום הראשון למרות יציאתם לאקרנים של שלושה סרטים חדשים שהיו אמורים להתחרות על הבכורה. הוא הכניס השבוע 31.2 מיליון דולר, רשם הכנסה כוללת בעשרה ימים של 114.5 מיליון דולר, והאכיל אבק את הסרט השלישי בסדרת האקשן המוטורי "מהיר ועצבני" – “The Fast and the Furious: Tokyo Drift”. האפיזודה הכעוסה האחרונה נכנסה רק למקום השלישי עם הכנסה של 24.1 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון.

למקום השני ברשימה השבוע התברג הסרט “Nacho Libre” בכיכובו של ג'ק בלאק, שרשם הכנסה של כ-27.5 מיליון דולר. הקומדיה, שהופקה באולפני פרמאונט, התחמשה בכל האמצעים הדביקים ביותר כדי לרשום הצלחה אמריקאית, ובכל זאת לא העפילה למקום הראשון. זאת למרות שעלילתה כוללת יתומים רעבים, אגרוף, נצחון, וטבח אחד טוב לב שנכנס לזירה כדי להרוויח כסף בשביל לקנות ליתומים הסובלים ממצוקה קולינרית אוכל טוב יותר.

“The Fast and the Furious: Tokyo Drift” שכאמור התברג למקום השני, הצליח להפליט מכמה מנהלי אולפנים אנחת אכזבה דקה, לאחר שלא עמד בציפיות על סמך הסרטים הקודמים בסדרה. “2Fast 2Futious” משנת 2003 הכניס בשבוע הראשון ליציאתו לאקרנים כ-50.5 מיליון דולר, ואילו הסרט הראשון בסדרה –"מהיר ועצבני"- פתח עם 40.1 מיליון דולר.

עוד תקרית מוטורית שאבד עליה הקלח הם שני סרטי "ספיד". שני כוכביהם, קיאנו ריבס וסנדרה בולוק, ניסו את מזלם השבוע מחוץ לקווי התחבורה הציבורית, עם הדרמה הרומנטית החדשה בכיכובם “The Lake House”. אולם, הם נוכחו שאולי הכי טוב בעצם להיות חבר אגד. הדרמה של אולפני וורנר נכנסה היישר למקום הרביעי עם הכנסות של כ-13.7 מיליון דולר.

גם באגף הילדים לא נרשמה השבוע שמחה גדולה מחוץ לאולפני דיסני-פיקסר, שנהנים בימים האחרונים מההתרחשות התקשורתית סביב פול ניומן, המדבב את אחת הדמויות בסרט ומצליח להישאר בכותרות עם כל מיני אמירות על סיום הקריירה ופרויקטים לילדים חולים. אולפני פוקס, למשל, התמודדו השבוע עם נפילתו לא-על-הרגליים של החתול המפורסם ביותר בהיסטוריה, עת הסרט השני בסדרת "גרפילד" – “Garfield: a Tail of Two Kitties”- נכנס היישר למקום השישי ברשימת שוברי הקופות עם יציאתו לאקרנים. החתול הגי'נג'י, חמוש בקולו של ביל מארי, נדרס על ידי נבחרת המירוץ של "מכוניות" שלא הותירה לו הרבה מקום במגרש הסרטים לכל המשפחה, וגרמה לו ללקק את פצעיו עם הכנסה עלובה של כ-7.2 מיליון דולר בלבד. הוא יעלה לאקרנים בארץ ב-27 בחודש אוגוסט הקרוב.

ולמרות האכזבות הרבות השבוע, דומה כי אין שפל נמוך יותר מזה של הוליווד בשנה שעברה. גם השבוע נרשמה עלייה בהכנסות הכוללות של הקופות בהוליווד, שהכניסו כ-139.1 מיליון דולר בסוף השבוע. מדובר בעלייה של 5 אחוזים מהשבוע המקביל אשתקד, עת יצא לאקרנים הסרט "באטמן מתחיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully