וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: דרור שוסטק - "שומר השער"

מערכת וואלה!

25.11.2009 / 7:36

דרור שוסטק חוזר עם אלבום סולו וסינגל חדש, "שומר השער" ומספר לוואלה! תרבות על המסע הרוחני שעבר

יח"צ - חד פעמי

אין זמן מתאים מסוף חודש נובמבר כדי לשמוע שוב את הקול של דרור שוסטק, סולן להקת האנשים, שחוזר עכשיו באלבום סולו חדש. מתוך האלבום יוצא היום הסינגל "שומר השער", בו שוסטק לא מפחד לחלוק את המסע הרוחני שעבר עליו בשנים האחרונות.

"השיר נכתב לפני כמה שנים וזו פעם ראשונה שהוא יוצא החוצה", מספר שוסטק לוואלה! תרבות. "בסך הכל הוא מספר סיפור של מסע רוחני פסיכולוגי שעברתי ואני עובר כדי למצוא תשובות דרך מדיטציות, יוגות, יהדות וכיוצא בזה. בין כל השיטות האלו, הגיע אליי פתאום ההכרה שיש שערים שאנחנו צריכים לעבור אחד אחרי השני עד שאנחנו מגיעים לתשובה והשיר הזה השער הראשון ואחריו נמצא שער עבה יותר שצריך לעבור".

ומה בסוף?

"בסוף אנחנו מגלים שהדרך אל האושר ארוכה וקשה, בעצם מה שידענו כל הזמן".

דרור שוסטק. נעם לבקוביץ',
מסע רוחני וכל זה. דרור שוסטק/נעם לבקוביץ'

למה בעצם היית צריך לצאת למסע הזה?

"מצבי רוח שהיו לי ועוד כל מיני דברים. החיים קשים, לא? כסף, אהבה, אמנות – כל מה שאנשים רגישים בעולם סבלו ממנו עברו גם עליי".

האלבום החדש, שייצא בתחילת 2010 הוא תוצר עבודה של שוסטק עם המוזיקאי אביב שטיין שמלווה אותו שנים רבות, לצד נגנים כמו יואב בונצל המתופף והכנר גיל פדידה, שהיה חבר בגלגול המצליח של אלג'יר בתחילת העשור. ומה עם האנשים? אחרי שני אלבומים החליטו שוסטק והחבורה לצאת להקפאה, עם פתח הפשרה אפשרי. "החבר'ה מתעסקים עם משפחות וילדים ופחות במוזיקה", הוא אומר. "אבל זה הקפאה ולא פירוק כי אנחנו כן עובדים על אלבום שלישי. פשוט בינתיים עשיתי הפסקת סולו ונהניתי נורא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully