וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החמישייה הקאמרית בהפגנת המחאה: "תמיד יש חשק לעוד"

שני גורקביץ'

29.10.2011 / 22:49

באווירה מחויכת ונרגשת הגיעו חברי החמישייה הקאמרית להופעת האיחוד שלהם בהפגנת המחאה. צפו במערכון המלא

יח"צ - חד פעמי

התרגשות גדולה אפפה את אחורי הקלעים של הפגנת המחאה הערב (שבת) בכיכר רבין בתל אביב, עת הגיעו חברי "החמישייה הקאמרית" - דב נבון, קרן מור, שי אביבי, רמי הויברגר ומנשה נוי לביצוע המערכון המיוחד שחובר לאירוע על ידי אתגר קרת. נוי ומור הנשואים הביאו עם ילדיהם, כמו גם דב נבון וכולם נהנו מבקבוקון הוויסקי שנוי הביא עמו.

"מאוד מרגש להתאחד למטרה כזו", אמר נוי בשיחה עם וואלה! תרבות. כשנשאל לאיזו מטרה בדיוק, ענה בצחוק "כסף". אביבי ציין כי בעיניו המערכון "מצחיק ומדויק" והוסיף כי "מה שבטוח, למערכון הזה יהיה יותר רייטינג מכל המערכונים של החמישייה ביחד". "העבודה על המערכון הזה היתה הכי קלה שהיתה לי בחיים", הוסיף אתגר קרת. "כשאתה משהו למען דבר שאתה מאמין בו, הכל פתאום קל ונטול חיכוך".

לדברי אביבי, דווקא האירוע הזה לא שינה את הרצון של חברי החמישייה להתאחד. אביבי טוען, כי רצון זה היה קיים שם תמיד: "מאז שהתוכנית הפסיקה היה בנו רצון לעוד", אמר אביבי.

אז מה צריך כדי שזה יקרה?

"אם כל חמשת הכותבים יתאחדו, העשירייה הקאמרית, אז אנחנו באים".

שלום חנוך במחאה: צפו בביצוע המלא ל"מחכים למשיח"
הפגנת המחאה בכיכר רבין: כל הפרטים והדיווחים
נהניתם מההופעה של החמישייה הקאמרית? ספרו לנו בפייסבוק

החמישייה הקאמרית בעצרת המחאה בכיכר רבין, יוקר המחייה, אוקטובר 2011. דרור עינב
אז איזה ריח יש לכל זה? "החמישייה הקאמרית" על הבמה בכיכר רבין/דרור עינב

לאחר ביצוע המערכון, אותו ניתן לסכם במילים "העם לא רוצה זין, הוא כבר קיבל", אמר דב נבון כי טרם יצא לו להופיע בסיטואציה דומה: "אני לא מורגל לזה, אני לא ברוקנרול", אמר נבון. "זו היתה חוויה יוצאת דופן. הרגשתי הרבה חום ואהבה. דיברנו לאנשים בשפה שלהם ונראה שלכולם יש את אותו הדבר בראש והעיקר - התקווה חזרה".

לצד החמישייה הקאמרית הגיעו להפגנה זו, כמו לכל הפגנה, גם מוזיקאים. הבכיר שבהם הוא שלום חנוך, שכצפוי סירב לראיונות ואף סירב שיכוונו אליו מצלמות. "הוא היה מאוד נחמד לכולם", סיפרה לוואלה! תרבות שיר נוסצקי, ממארגנות המחאה. על הבמה עצמה ביצע חנוך אל "מחכים למשיח" בביצוע אקוסטי, כשלקראת סופו עלתה לבמה קרן מור עם בנה. "סוף סוף הגיע תורי להופיע", התבדח חנוך על הסאגה שקדמה להסכמתו להגיע לאירוע. "המסע הזה ארוך, אבל אני מתחיל לראות את האור בקצה המחאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שלום חנוך בעצרת המחאה בכיכר רבין, יוקר המחייה, אוקטובר 2011. דרור עינב
מפגש פסגה, בערך. שלום חנוך, קרן מור ובנה על הבמה/דרור עינב

מי שכן הסכים לומר כמה מילים היה אלי לוזון, שביצע את "איזו מדינה" המפורסם, משירי המחאה הבודדים במוזיקה המזרחית לדורותיה, וכן שיר חדש שעוסק בילדים רעבים, כפי שציין: "אני לא יודע מה תפקיד המוזיקה המזרחית, אני יודע מה התפקיד שלי", אמר לוזון. "התפקיד שלי הוא לשיר את מה שאני מרגיש ולנסות ולעזור כמה שאפשר. אני שמח גם ששלום חנוך בא, וביחד אני מקווה שנצליח לגרום לאנשים למעלה לחשוב על מה שהם עושים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully