וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירים בכיכר: עומר אדם יבצע אביב גפן

רוני אפרת

15.4.2012 / 8:00

כמידי שנה, מספר קאברים ושיתופי פעולה מפתיעים באירוע המרכזי של ערב יום הזיכרון: אדם יבצע את "לבכות לך" ולצדו יופיעו מוש בן ארי, נתן גושן, רונה קינן ועוד

כמידי שנה יתקיים ערב "שירים בכיכר" בכיכר רבין, בהפקת המחלקה למופעים של עיריית תל?אביב-יפו. את האירוע, שייערך ב-24 באפריל ינחה יאיר לפיד, למרות שהצהיר כי הוא צפוי להתמודד בבחירות הבאות בכנסת, וכי האירוע שומר על חזות ממלכתית וא-פוליטית, כפי שנכתב בוואלה! תרבות.

האמנים שישתתפו בטקס הם מוש בן ארי, שיבצע את "שיר למעלות" ולאחר מכן יארח את נתן גושן לביצוע של "שער הרחמים". גושן לבדו יבצע את "הקיץ האחרון", עומר אדם יבצע את "לבכות לך", רונה קינן תבצע את "שחקי שחקי" וכן את "לפנות ערב" עם יוני רכטר, שיבצע את "חייל" שכתב עלי מוהר. נורית גלרון תבצע שני שירים – "אתה פה חסר לי" ו"להתראות מתוק", אמיר דדון יבצע את "שיר הרעות", דודו טסה את "ערב מול הגלעד" וזהבה בן את "געגועים וחיבוקים". לסיום, יבצעו אלון אולארצ'יק, אפרים שמיר, שלמה יידוב ושם טוב לוי את "ימים לבנים" ואת "שיר של אחרי מלחמה".

בנוסף לשירים שישירו האמנים, יתקיימו דואטים בין האמנים המשתתפים, וביניהם בין ישולבו קטעי וידאו עם סיפורי הנופלים המסופרים מפיהם של בני משפחה וחברים, בעוד לפיד יקריא קטעים שנכתבו על הנופלים. האירוע יועבר בשידור חי בערוץ 10, ברדיו תל?אביב וברדיו חיפה. בנוסף, ישודר יום למחרת ביום הזיכרון בשעה 12:00 בגלי צה"ל ורשת ג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully