וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמי רודנר חוזר לשיר הערש האהוב עליו. צפו

18.12.2012 / 0:25

רודנר מעניק פרשנות חדשה ל"הסוסים החמודים" שבוצע במקור על ידי נחמה הנדל, כחלק מפרויקט שירי ערש מיוחד של בית אבי חי, בו משתתפים גם קרן פלס, תומר שרון ועוד רבים

צילום ועריכה: בית אבי חי

בית אבי חי מיסודה של קרן אבי חי, מרכז תרבות שמטרתו לעסוק בנושאים המרכזיים של תחומי המחשבה והיצירה בחברה היהודית והישראלית, משיק אתר תוכן חדש בשם המוסף, ועורך לרגל המאורע פרויקט מיוחד של קטעי וידאו בהם אמנים חוזרים לשירי הילדות שלהם. מתוך הפרויקט הייחודי הזה אנחנו מביאים לכם את הביצוע המיוחד והנוגע ללב של חמי רודנר ל"הסוסים החמודים", שיר עם אמריקאי שגרסתו העברית בוצעה במקור על ידי נחמה הנדל, וזוכה כאן לפרשנות מפתיעה.

"שירי הערש שליוו אותנו בילדותינו הולכים ונכחדים עם כל דור חדש שנולד", נמסר מבית אבי חי. "שירי הערש מחזיקים בתוכם את הדי.אן.איי שלנו כתרבות, בהם טמון גם העבר האישי והתרבותי. במטרה 'להעיר' את שירי הערש ולהחזירם לחיים, לתעד אותם עבור הדורות הבאים, אתר המוסף של בית אבי חי צילם בחודשים האחרונים את מיטב האמנים שרים שירי ערש ונזכרים בסיפורי ילדותם. החודש הפרויקט המיוחד יקרום עור וגידים ויעלה באתר המחודש, לצד תכנים אקדמיים ותרבותיים, אנשי תרבות המספרים על זיכרונותיהם, תחרויות גולשים נושאות פרסים ועוד". בין המשתתפים בפרויקט שירי הערש: משפחת אלייב, קרן פלס, דרור קרן, חמי רודנר, קורין אלאל, אוהד קנולר, המשוררת אגי משעול, אסתי זקהיים, חוקר התרבות אריאל הירשפלד, בן ארצי, גדעון רייכר, דנה ברגר, חנה מרון, יאיר דלאל, יונתן ורמי בר גיורא, מסקי שיברו, נתן סלור, רבקה מרים, רננה רז, שאול פרידמן, שולה חן, שלמה בר, דניאל זמיר, יסמין לוי, תומר שרון, חכם דוד מנחם, טל גורדון ועוד.

מה חשבתם על הביצוע? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully