וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט: "אני מכורה לגיוונים". צפו

נועה רוזין

3.4.2013 / 18:03

רגע לפני מופע ואלבום בעברית, נינט טייב מספרת לוואלה! תרבות על השינויים הקיצוניים בקריירה שלה, החלום לכבוש פסטיבלים בינלאומיים והיחסים המתחממים עם הגיטרה החשמלית

קרדיט: צילום דייב שחר, עריכה אמיר קוטיגרו

ב-2 במאי תשיק נינט טייב, אולי הזמרת הישראלית הכי מדוברת של השנים האחרונות, אלבום חדש בעברית בשם "כל החיות ידעו". האלבום יושק בהופעה חגיגית במועדון הבארבי בתל אביב, שהחזרות אליה נערכות בימים אלה. פגשנו את טייב וחבריה ללהקה כשהם מתכוננים למאורע, שיחשוף את הגלגול החדש של הזמרת שעברה תהפוכות סגנוניות רבות.

"אני חושבת ששינוי זה דבר מבורך, בהכל" היא אומרת. "אני, כפי שאת שמה לב, די מכורה לגיוונים. האלבום הזה, יש לו סאונד מאוד שונה מכל מה שעשיתי עד היום". באשר לעובדה שבהופעות הקרובות תתפקד נינט לראשונה גם כגיטריסטית ראשית, טייב מצטנעת ומכריזה ש"אני ממש לא זוקפת את זה לזכותי. אני זוקפת לזכות יוסי (מזרחי – חבר להקת הקולקטיב שהפיק את האלבום החדש ביחד עם עידן רבינוביץ'. נ.ר), שהוא המורה היקר שלי לגיטרה, ופשוט ישבנו שיר שיר, על כל סאונד של כל שיר בהופעה הזאת".

ומה לגבי הקריירה הבינלאומית? טייב עדיין רואה את עצמה עולה על במות בפסטיבלים בינלאומיים: "אני רואה את עצמי בחלום, את יודעת. כל קשר בין חלום למציאות הינו מקרי בהחלט. אני מאוד מקווה שיהיה קשר הדוק ואמיתי. זה אחד החלומות הגדולים".

מה דעתכם על השירים החדשים של נינט? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • נינט טייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully