וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף שיר גנוז של שוקולד מנטה מסטיק. האזינו

19.5.2013 / 9:00

"שלום עירי נוחמה" הוא שיר ישן ירדנה ארזי, לאה לופטין ורותי הולצמן שלא הושמע מעולם. כעת הוא רואה אור לקראת אלבום אוסף חדש של ירדנה ארזי, שיכלול שירי ארץ ישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

40 שנה לאחר שהוקמה שלישיית הבנות המצליחה ביותר בישראל, שיר חדש של שוקולד מנטה מסטיק רואה אור. מדובר בהקלטה מחודשת שביצעה השלישייה לשירו של אברהם שלונסקי "שלום עירי נוחמה" מאת אברהם שלונסקי, שיר שנכתב בראשית שנות ה-40 למופע "המטפחת הכחולה" בתיאטרון המטאטא ומבוסס על שיר רוסי שבוצע במקור על-ידי מקהלת הצבא האדום. ההקלטה נגנזה ולא הושמעה מעולם. לאחרונה, במהלך איסוף חומרים לאלבום אוסף של הזמרת ירדנה ארזי, היא נמצאה, הועברה למיקס על-ידי המוזיקאי ישי רזיאל וכעת, הגיע זמנה לצאת לאור. השיר הגנוז יופיע באלבום האוסף החדש של ירדנה ארזי, "געגועים לנחל", ובו שירי ארץ ישראל שהקליטה לאורך השנים.

שלישיית שוקולד מנטה מסטיק, בה היו חברות ארזי, לאה לופטין ורותי הולצמן, פעלה בשנים 1973-1978 וזכתה להצלחה גדולה בישראל ומחוצה לה. הן לקחו חלק בפסטיבלי זמר רבים, הוציאו ארבעה אלבומים, הובילו קמפיינים פרסומיים והרבו לככב בתוכניות הטלוויזיה השונות. בשנת 1976 נבחרה השלישייה לייצג את ישראל באירוויזיון עם השיר "אמור שלום" שהגיע למקום ה-6.

מה חשבתם על השיר? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully