וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל סקעת חוזר להקליט

עינב שיף

9.2.2009 / 13:12

בדיון בין סקעת להד ארצי בבית המשפט המחוזי הגיעו הצדדים להסכמה כי הזמר יוכל לחזור לעבוד על אלבומו החדש. "אני מאושר", אמר סקעת, "אלו היו חודשים מאד קשים"

התפתחות במשפט בין הראל סקעת ל"הד ארצי". במהלך הדיון בבית המשפט המחוזי בתל אביב, הפתיע השופט עמירם בנימיני כשהציע מתווה ביניים בין הצדדים, במסגרתו יוכל סקעת לחזור ולהקליט תחת פיקוחה של הד ארצי. עד כה נמנע סקעת מלהיכנס לאולפן בשל צו הביניים שהוצא על ידי בית המשפט.

במהלך הדיון חזרו בהם עורכי הדין של הד ארצי מהאיסור על סקעת להיכנס לאולפן ההקלטות, ובלבד שלא ייעשה שימוש מסחרי בהקלטות אלו ללא אישור של חברת הד ארצי. עורכי הדין של סקעת הסכימו לתנאי הד ארצי. משמעות ההחלטה היא שלאחר עשרה חודשים, יחזור סקעת לעבודה על חומרים חודשים, עד אשר יינתן פסק הדין בנושא.

זהות החברה שתפיץ את אלבומו של סקעת עדיין נותרה פתוחה. בסוף הדיון הועלתה הצעת פשרה בין הצדדים, במסגרתה הד ארצי תחזור בה מאמירותיה הקשות כנגד סקעת ומנהלו, אלון שמעון, ואילו הד ארצי תזכה בזכות הסירוב הראשונית להפצת האלבום, כפי שסיכם מנהלו של סקעת, אלון שמעון, עם המנכ"ל הקודם של הד ארצי, רוני קליינפלד. אם הד ארצי תפיץ לבסוף את האלבום, אחוזי העמלה על הפצת האלבום יסוכמו בנפרד בין הצדדים. עורכי הדין של הד ארצי ביקשו להביא את ההסכם המתגבש לידי מנהלי החברה, בטרם ישיבו להצעה.

"אני מאושר", אמר סקעת לוואלה! תרבות. "אני מתחיל לעבוד על האלבום, עד כמה שאני מבין קרה דבר מדהים היום ומה שחשוב זה שאני מתחיל לעבוד על האלבום. אלו היו חודשים מאד מאד קשים. זו חוויה לא נעימה שגם עכשיו שאני מאושר הייתי מוותר על זה, אבל בסדר, הכל משמיים. אני באמת מאמין שאלוהים מדריך הכל למעלה, זה מה שנתן לי כוח כל התקופה הזו".

מנהלו של סקעת, אלון שמעון מסר: "אני מאד שמח שהראל יכול לחזור להקליט ולעבוד על אלבומו השני ואני מקווה שהד ארצי תיענה להמלצת השופט להגיע לפשרה".

תדהר צור, עורך דינה של הד ארצי מסר בתגובה: "השופט אמר בסופו של דבר שכל חומר שסקעת יקליט שייך להד ארצי, כך שאין אפשרות לעשות שימוש בחומרים באופן פומבי בלי רשות הד ארצי. אני אעביר את הצעת הפשרה בתיק לבעלים של הד ארצי. אמרתי ואני אומר כל הזמן, אשמח אם הצדדים בתיק יסיימו אותו בפשרה ולא באמצעות בית משפט, כי גם אם אתה מאמין שהדברים לטובתך, אתה לא יכול לדעת מה יחליט בית המשפט. מדובר כאן ביחסים ארוכי טווח, כך שאם הצדדים ימשיכו לעבוד ביחד – שני הצדדים ייצאו נשכרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully