וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסקים של יוצרים עצמאיים למכירה בפיצוציות

2.6.2005 / 14:16

מיזם חדש מאפשר לאמנים לחשוף את המוזיקה שלהם לקהל הרחב, ללא תיווך של חברות תקליטים. הדיסקים נמכרים במחיר מינימלי, וכולם נהנים

פרוייקט "אינדי IL" הוא מיזם חדשני ששם לעצמו מטרה לחשוף ולמכור מוזיקה של יוצרים עצמאיים, בצורה ישירה מהאמן לצרכן, ללא התערבות חברות התקליטים. שלושת מנהלי הפרוייקט יזמו הצבת סטנדים מיוחדים למכירת דיסקים בחנויות רשת "הפיצוציה", שם הם מוכרים דיסקים במחיר מינימלי – 39.90 שקלים, מחיר נמוך מקניית תקליטים באתרים חוקיים להורדות שירים.

דני קוגלוביץ', מאבות הפרוייקט ומנכ"ל רשת "הפיצוציה", מספר כי הרעיון עלה כששגיא מנצור, יוצר ומוזיקאי, ביקש מקוגלוביץ', גם הוא מוזיקאי, לסייע לו למכור בחנויות הרשת אלבום שיצר, הנמכר כבר בארצות הברית. לאחר שהמבצע נחל הצלחה, החליטו השניים לתת במה דומה לעוד אמנים עצמאיים, אשר המוזיקה שלהם לא מגיעה לאוזן הציבורית. מנצור וקוגלוביץ' חברו ליוצר שלישי – שוקי פרי, ויחד עימו גיבשו את קבוצת "אינדי IL”.

"האמן מגיע עם דיסק מוכן, ואנחנו מעמידים לרשותו את נקודות המכירה", אומר קוגלוביץ', "כל דיסק שנכנס לפרוייקט נבחן בצורה יסודית, אנחנו משתדלים שכל אלבום שאנו מוכרים יהיה מצוין. פנו אלינו כבר עשרות מוזיקאים אנונימיים, ומכרנו כבר עשרות דיסקים, שלא היו מגיעים לציבור בדרך אחרת". כל חודשיים מתחלפת קולקציית הדיסקים, והתכנון הוא שכל חצי שנה ייצא דיסק אוסף של האמנים, ותתקיים הופעת רחוב של האמנים בתל אביב.

"המטרה היא שכאשר קונה נכנס לחנות, אפילו רק בשביל לקנות סיגריות, הוא לא יכול להתעלם מהסטנד. המוזיקה מושמעת ברקע, והדיסקים מוצבים מולו". המיזם פועל, כפיילוט, כבר שלושה חודשים – ברשת "הפיצוציה" בתל אביב בלבד. בהמשך מתכננים חברי הפרוייקט לפזר את הסטנדים בנקודות מכירה ברחבי הארץ, כשהקונספט המיוחד יישמר – הסטנדים יוצבו במקומות בהם לא נמכרת מוזיקה בדרך כלל: מספרות, בתי קפה, חומוסיות וכו'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully