וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל סרטי עובדים יתקיים בסינמטק חיפה

אייל דץ

16.4.2010 / 8:02

הפסטיבל, המתקיים זו השנה השלישית ברציפות, ייפתח ב-1 במאי כמובן ויכלול סדרה של סרטים, הרצאות ופאנלים שידונו במצבם של עובדים בישראל ובעולם

הפסטיבל הבינלאומי של סרטי פועלים יתקיים השנה זו הפעם השלישית ברציפות. הפסטיבל, הפקה משותפת של המכללה הכלכלית חברתית וסינמטק חיפה, יפתח במוצאי שבת של ה-1במאי ויתמקד השנה במאבקי עובדים בישראל ובעולם.

הפסטיבל יכלול סדרה של סרטים, הרצאות ופאנלים שידונו במצבם של עובדים בישראל ובעולם במציאות של שוק עבודה גלובלי בנוסף, יתקיימו מפגשים מיוחדים ליוצרים ויוצרות המכוונים ליצירת אמנות מחוללת שינוי חברתי.

הפסטיבל יתקיים במשך שמונה ימים וייפתח עם הקרנה ראשונה בקולנוע של הסרט הדוקומנטרי "ויסקונסין" (ישראל, 2010) ופאנל בו ישתתפו יוצרי הסרט ונציגי ארגונים המעורבים במאבק נגד הרחבת תוכנית ויסקונסין.

בנוסף, יוקרנו בפסטיבל לראשונה בישראל שלושה סרטים דוקומנטריים זרים: "פוטו-מיטאן: עמודי התווך של הכלכלה הגלובלית" (ארה"ב, 2009); "טנקה סאן לא יעשה התעמלות" (אוסטרליה, 2008), ו- "הקרב על ברוקמן" (גרמניה, 2003). הקרנת הסרט האחרון תכלול מפגש עם במאי הסרט מרקוס ווטר מגרמניה שיתארח בפסטיבל. ווטר הוא מהיוזמים והמקימים של סינמטק ג'נין המוקם בימים אלו.

במהלך הפסטיבל יתקיים גם ערב סרטים ישראליים קצרים העוסקים בעבודה זרה בהשתתפות יוצרי הסרטים. כמו כן, יתקיים ערב של הקראת שירה נשית מעמדית עם משוררות מובילות, בעריכת ובהנחיית המשוררת יודית שחר, תחת הכותרת "זו אני מדברת - שירה נשית מעמדית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully