וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזיז אנסרי מגיב להאשמות בתקיפה מינית: "הופתעתי ודאגתי"

15.1.2018 / 12:10

אחרי שהואשם אתמול בכפיית יחסי מין על צעירה מניו יורק, הגיב הקומיקאי בהצהרה מטעמו: "על פי כל הסימנים הייתה הסכמה מוחלטת. כשהבנתי שזה לא היה כך עבורה, הגבתי בפרטיות"

עזיז אנסרי. GettyImages
"על פי כל הסימנים הייתה הסכמה מוחלטת". עזיז אנסרי/GettyImages

הקומיקאי עזיז אנסרי הגיב הבוקר (שני) בהצהרה רשמית להאשמות שהעלתה אתמול צלמת מברוקלין, שטענה כי ניצל אותה מינית כנגד רצונה. "בספטמבר האחרון פגשתי אישה אחרי מסיבה. החלפנו מספרים. התכתבנו שוב ושוב ולבסוף יצאנו לדייט", כתב אנסרי. "יצאנו יחד לארוחת ערב שאחריה היינו מעורבים בפעילות מינית, שעל פי כל הסימנים הייתה בהסכמה מוחלטת. למחרת קיבלתי הודעה ממנה, שאומרת שעל אף שהדברים נראו בסדר, אחרי מחשבה נוספת, היא חשה שלא בנוח. זה נכון שהכל נראה בסדר מבחינתי, ולכן כששמעתי שזה לא היה כך עבורה, הופתעתי ודאגתי. לקחתי את דבריה ללבי והגבתי בפרטיות, אחרי שלקחתי זמן לעבד את מה שהיא אמרה". את דבריו סיים אנסרי בתמיכה בתנועה למען נשים בתעשייה.

כזכור, הצעירה שכונתה "גרייס" בכתבה במגזין Babe, בו נחשף הסיפור לראשונה, טענה כי אנסרי נהג בתקיפות על אף שלל סימנים ורבאליים ובשפת גוף שסימנו על היסוס מצדה. "הוא אמר משהו בסגנון 'למה לא תשבי לרגע', ושניות לאחר מכן הוא התחיל לנשק אותי. היד שלו הייתה על החזה שלי. הוא התחיל להפשיט אותי ואז התפשט בעצמו. אני זוכרת כמה לא בנוח הרגשתי לגבי המהירות שבה הדברים התקדמו". כשאנסרי אמר לה שהוא הולך להביא קונדום, עצרה אותו גרייס במילים 'בוא נירגע לשנייה. בוא רק נירגע". אנסרי לא התייחס להססנותה והמשיך להתקדם בתקיפות עם מין אוראלי. "הכל קרה מאוד מהר. הכל נגמר תוך עשר דקות, מלבד סקס של ממש".

עזיז אנסרי. GettyImages
אנסרי עם כוכבת "מומחה לכלום", לינה ווית'/GettyImages

גרייס תיארה בפירוט כיצד הקומיקאי ניסה לדחוף אצבעות לגרונה, והפעיל כוח בניסיון לכפות עליה מין אוראלי. לאחר שנענתה לו בפעם הראשונה, הוא ניסה שוב לכופף אותה בחדר אחר בביתו, והיא החליטה לעזוב, לא לפני שלטענתה נכפתה עליה "נשיקת פרידה" אגרסיבית נגד רצונה. "בכיתי כל הדרך הביתה. הרגשתי מחוללת. השעה האחרונה הייתה לגמרי מחוץ לשליטתי". ביום שלאחר המקרה שלחה גרייס לקומיקאי הודעת טקסט בה סיפרה על תחושותיה. הוא התנצל וטען כי "כשל בלקרוא דברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully