וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: אבישי כהן - "הלאה"

3.2.2011 / 7:00

שלוש שנים אחרי ההצלחה הגדולה של ”שעות רגישות”, הג’אזיסט הישראלי חוזר לשיר באלבומו החדש ”Seven Seas”. האזינו לסינגל הראשון מתוכו

יח"צ - חד פעמי

שלוש שנים אחרי "שעות רגישות", אלבומו המצליח למדי, אבישי כהן חוזר לשיר. הג'אזיסט הישראלי המצליח בעולם הוציא מאז אלבום נוסף ויפה, "Aurora", ועתה הוא חזור עם אלבום חדש בשם "Seven Seas" ומתוכו יוצא היום (חמישי) הסינגל החדש "הלאה" שכתב והלחין כהן בעצמו. באלבום החדש של כהן יהיו עשרה שירים, כשלצד אלה נמצאים הנעימה האינסטרומנטלית "Seven Seas" וגרסאות של כהן לשירים כמו "שני שושנים" שכתב מרדכי זעירא ושיר היידיש המסורתי "על העץ". כמובן שבאלבום יהיו קומפוזיציות ושירים מקוריים של כהן. האלבום ייצא בלייבל היוקרתי "בלו נוט" מבית EMI.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזר לשיר ובגדול. אבישי כהן על עטיפת "הלאה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

כהן ממשיך להופיע בימים אלו בעולם עם להקתו המצליחה. בשנתיים האחרונות ניהל כהן אמנותית את פסטיבל ג'אז בים האדום המתקיים באילת כבר למעלה מ-20 שנה. כהן, המנהל האמנותי הראשון של הפסטיבל מאז פרישתו של מייסדו, דני גוטפריד, סחף את הפסטיבל לכיוון צעיר ועדכני יותר, המשלב אמנים ישראלים ובינלאומיים. כהן גם עומד מאחורי הצלחתה של הזמרת קרן מלכה, המלווה אותו יחד עם נגד העוד והגיטרה עמוס הופמן, הפרקשניסט איתמר דוארי והפסנתרן שי מאסטרו. בישראל, ייצא אלבומו החדש של כהן בחברת הליקון.

  • עוד באותו נושא:
  • אבישי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully