וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבמאי הישראלי אופיר ראול גרייצר נבחר לפרויקט בפסטיבל קאן

3.12.2014 / 21:14

גרייצר, במאי ישראלי צעיר, נבחר יחד עם שלושה במאים נוספים לפרויקט "צ'ילה פקטורי" במסגרת "שבועיים של במאים" בפסטיבל הסרטים קאן 2015 שבמהלכו יצולמו ארבעה סרטים קצרים

אופיר ראול גרייצר. Rainer Elstermann,
לביים לפני הפיצ'ר. אופיר ראול גרייצר/Rainer Elstermann

אופיר ראול גרייצר, במאי ישראלי צעיר, נבחר יחד עם עוד שלושה במאים צעירים מכל העולם להשתתף בפרוייקט היוקרתי "צ'ילה פקטורי", שבמהלכו יצולמו ארבעה סרטים קצרים שישולבו לכדי אחד. הסרט יוקרן בערב הפתיחה של מסגרת "שבועיים של במאים", המסגרת היוקרתית של פסטיבל קאן 2015. זוהי השנה השלישית של הפרוייקט, שצולם בשנים קודמות בתאילנד וסקדינביה, והפעם הראשונה שבה במאי ישראלי התקבל לפרוייקט.

גרייצר הוא בוגר החוג לקולנוע במכללת ספיר. סרטו הקצר "תפילה בינואר" הוקרן במעל 20 פסטיבלים בינלאומיים ונמכר להפצה ושידור בעולם. סרט הגמר שלו "דור" זכה בפרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל קאטוביץ', פרס הצילום בפסטיבל קולנוע דרום, והשתתף בפסטיבלים רבים אחרים. כיום הוא עובד על סרטו "האופה מברלין" יחד עם המפיק איתי תמיר מ"לילה סרטים". הסרט המגולל סיפור אהבה לא שגרתי במאפייה קטנה בירושלים, זכה במענק פיתוח מתוכנית ניפקו הגרמנית ומענק פיתוח מהמיזם לקולנוע וטלוויזיה בירושלים, שבחר גם להעניק לסרט מענק הפקה. התסריט התקבל לשוק הפרויקטים של פסטיבל ברלין, ואף לשוק הסרטים של פסטיבל סלוניקי, ומתוכנן להצטלם במהלך 2015.

"אני שמח מאוד להשתתף בפרוייקט "צ'ילה פקטורי" אומר גרייצר. "מעבר לגאווה בתור ישראלי זה משמעותי מבחינה מקצועית, כיוון שמאז פרוייקט הגמר שלי לא ביימתי שום דבר ארוך והייתי עסוק בעבודה על התסריט, זה ייתן לי הזדמנות מבורכת לביים משהו בדרך לפיצ'ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully