וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם שלישית גלידה: ראיון עם מאלין אקרמן כוכבת "אישה לראווה"

כאשר שמעה איך קוראים לסדרה, סירבה להגיע לאודישן. אבל לאחר שהבינה שמדובר בסיפור על אהבה אחרת ומיוחדת, אקרמן נשבתה בקסם האישה היפה והצעירה שמתאהבת בגבר מבוגר

סדרות טלוויזיה תמיד נטו לבחוש במערכות יחסים משפחתיות, ולו רק כדי לקלוע למכנה המשותף הרחב ביותר. אם בשנות ה-80 הגיע השיא עם שלל סדרות מצליחות כמו "משפחת קוסבי", "קשרי משפחה" ואפילו "רוזאן" שהציגה את האנטיתזה הלא ממש זוהרת של מעמד הביניים, הרי שבמאה ה-21 אנחנו עדים לרנסנס משפחתי, במתכונת לא בהכרח קונבנציונלית. הסיבה היא ההצלחה של "משפחה מודרנית", המציגה ערבוביה פרועה עם זוג הומוסקסואלי, הורים שלומיאלים עם ילדים לא יוצלחים וכמובן אב המשפחה שתפס לו צעירונת.

הסדרה החדשה "אישה לראווה", שעולה הערב ביס, מתמקדת בתופעה החברתית האחרונה ובמרכזה משפחתו של פיט הריסון, הנשוי לצעירה יפהפיה בשם קייט, כאשר סביבם שתי נשותיו הקודמות והילדים המשותפים. שמה באנגלית של הסדרה הוא "Trophy Wife", כלומר רעיה צעירה המקשטת את זרועו של הגבר המבוגר ממנה כפרס שרכש לעצמו. את נערת הפרס מגלמת מאלין אקרמן, שבזכות הלוק הבלונדיני – כל הדרך משבדיה – כבר בוודאי תפסה את תשומת לבכם בסרטים כמו "27 שמלות", "ההצעה" ו"את, אני והשאר".

בראיון לקידום הסדרה במלון הילטון בבוורלי הילס מספרת אקרמן כי בתחילה כלל לא רצתה להיות מעורבת בסדרה, רק על בסיס השם ששמעה בטלפון. "אם להיות כנה, כשהסוכן שלי אמר לי בשיחה שלסדרה קוראים "Trophy Wife" אמרתי ישר שאני מוותרת ואין לי עניין אפילו לקרוא במה מדובר", היא מודה, "אני חושבת שקל ללהק אותי לדמות שכזו של בחורה יפה ותו לא. אבל בסוף השתכנעתי לקרוא וגיליתי שזה סיפור מציאותי וכתוב נפלא על משפחה קצת שונה, ובעיקר שיש אהבה בין קייט לבעלה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"פשוט בחורה קולית שמאוהבת בבעלה". מאלין אקרמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לא גדלתי בבית אמיד בלשון המעטה, אבא שלי היה אוסף אותי מהגן רכוב בחליפה על אופניים. אבל אני זוכרת את התקופה הזאת כנהדרת, אפילו שקפאנו בטורונטו. ההורים שלי תמיד עודדו אותי לשאוף הכי גבוה ולהיות עצמאית ואני מודה להם על כך. אני חושבת שקייט נמצאת במקום דומה ואולי היא לא אישה לראווה, אלא פשוט בחורה קולית שלצופים יהיה מאוד קל להתחבר אליה. מעל להכל היא מאוהבת בבעלה".

- מה מייחד את הבעל שכבר הפיל ברשתו שלוש רעיות?

"הוא כנראה מעולה במיטה. וחוץ מזה, מגלם אותו בראדלי וויטפורד שכיכב בסדרה "הבית הלבן", איך אפשר לעמוד בקסמו. לקייט ולפיט יש מערכת יחסים חמודה להפליא, עם הרבה הומור ואהבה. אני חושבת שהיא היתה זקוקה למישהו יותר בוגר ואחראי מאשר בני הזוג המעופפים שהיו לה בעבר. לאורך הפרקים יהיה יותר קל להבין אותם ולהתחבר לזוגיות שלהם".

- מה הביא אותך לחפש תפקיד קבוע בסדרת טלוויזיה?

"חד וחלק רציתי להכיר טוב יותר את בעלי, כי כשעברתי מסרט אחד לשני כמעט ולא הייתי בבית והגיע הזמן לשנות את קצב החיים. יש כתיבה מצוינת בטלוויזיה כיום ורציתי לנסות להיות עם דמות אחת לאורך זמן, כך שבאמת היו לי די והותר סיבות ללכת על זה הפעם".

המפגש עם אקרמן (35) מתקיים שבועות אחדים בלבד לפני שנודע כי נפרדה מבעלה ב-6 השנים האחרונות, רוברטו זיקון, מתופף איטלקי, בו התאהבה כשהצטרפה כסולנית ללהקה שלו, לאחר שהכירו בצילומי סרט בשם "The Utopian Society" מ-2003. הפרידה הגיעה כהפתעה היות והזוג תמיד נראה צמוד באירועים בהוליווד, היא עצמה נהגה לדבר על בעלה ומשפחתו בראיונות ורק באפריל האחרון נולד להם בן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני מגיעה ממשפחה מורכבת". מאלין אקרמן מתוך "אישה לראווה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אקרמן עצמה היא בת להורים גרושים, נולדה בשטוקהולם, גדלה בטורונטו והחלה לדגמן ולהופיע בפרסומות כבר במהלך הלימודים בבית ספר יסודי. הילדות המיוחדת הזו לדבריה היא זאת שמהווה עבורה השראה בסדרה החדשה. "אני מגיעה ממשפחה מורכבת, יש לי שני אבות חורגים, אמא חורגת, חצאי אחים ואחיות וכן הלאה", היא אומרת "מה שאני אוהבת זה שהכל מוצג בסדרה באופן חיובי. כי אני יודעת שלא הייתי מי שאני אלמלא האנשים הללו בחיי. כל אחד מוסיף משהו לתערובת".

-איך התוספת של בנך הצעיר שינתה את התערובת שלך?

"ילד משנה הכל, נכנסת לעולם לפתע האהבה הכי גדולה בחייך וכל הזמן אתה מגלה דברים חדשים, על עצמך ועל בן הזוג. אחרי השבוע הראשון של התינוק בבית פתאום עולות לך מחשבות 'רגע, מתי ההורים האמיתיים באים לאסוף אותו כבר?' או 'הוא בוכה, למי צריך לצלצל?', וכל הזמן אני צריכה להצטיין במולטיטסקינג כשיש לי ילד צמוד לחזה. התחלנו בצילומי הסדרה כשמלאו לו ארבעה חודשים, אז היה לי זמן איכות איתו לבד, אבל את הפיילוט צילמתי כשהייתי בהריון. עכשיו הוא צמוד אליי בצילומים, והוא כל כך קטן שאני ממש שמה אותו בכיס".

- לדעתך יכולה להיות לדמות של קייט מקבילה גברית?

"בטח, בעלה השלישי של אמא שלי. הוא היה צעיר ממנה ב-23 שנים, בחור לטיני עם שיער ארוך אסוף בקוקו שפשוט כבש אותה על רחבת הריקודים. כשהם הכירו במועדון היא ביקשה ממנו תעודת זהות כדי לוודא שהוא לא קטין. היא כל הזמן אמרה לנו 'נכון שהוא חמוד, אפילו שאני לא מבינה מילה ממה שהוא אומר', הבחור לא הבין מילה באנגלית ולבסוף זה לא שרד. אבל יש גם בעלים לראווה שם בחוץ".

מחכים ל"אישה לראווה"? ספרו לנו בפייסבוק

סדרה חדשה - ימי שני ב- 21:30 החל מה-23/12, בערוץ yes Drama HD וב– yes VOD

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully