וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר "איך פגשתי את אמא" מתייחס לסוף הבעייתי: "לפעמים דברים לא קורים כפי שאנו חושבים"

1.4.2014 / 17:32

לאחר שמעריצי "איך פגשתי את אמא" זעמו על הסוף הבעייתי, התפנה יוצר הסדרה להבהיר בטוויטר מה עמד מאחורי הסיום. זהירות - ספוילרים

יח"צ - חד פעמי

מיליוני מעריצים נדהמו לגלות לפנות בוקר כיצד הסתיימה "איך פגשתי את אמא" לאחר תשע שנים. כידוע, ההפתעה שהתגלתה בפרק האחרון היתה שהאמא המדוברת איננה בין החיים, דבר שהוביל לאיחוד הרומנטי של טד ורובין.

"היינו סיטקום שקיבל אהבה ותמיכה במשך תשע שנים. תודה לכם. כתבנו קומדיה עם אלמנטים דרמטיים עד הרגע האחרון. כתבנו סיום על נפתולי החיים ולפעמים דברים לא קורים כפי שאנו חושבים. ברצינות, לא משנה מה חשבתם על הפרק, תודה לכם. הייתם איתנו ואנו אוהבים אתכם", צייץ בטוויטר קרייג תומאס, מיוצרי הסדרה.

"איך פגשתי את אמא" סיימה תשע עונות, ופתרה את התעלומה שהדירה שינה מעינינו – כיצד יסתיים סיפור האהבה שמגולל טד (ג'וש רדנור) לילדיו, לוק ופני, בעתיד הרחוק. תוך כדי סיפורים על עלילות טד וחבריו (אותם גילמו שחקנים כמו ג'ייסון סיגל, אליסון האניגן וניל פאטריק האריס), הצופים ניסו לתור אחר עוד ועוד רמזים בניסיון לפצח את החידה - מי היא אותה אמא מסתורית. הסדרה משכה לא רק גיקים של סיטקומים כי אם גם את מיטב כוכבי הוליווד שהתייצבו לתפקידי אורח, ביניהם קים קרדשיאן, בריטני ספירס, היידי קלום, ג'ניפר לופז, קייטי פרי ועוד.

הסדרה שודרה לראשונה בשנת 2005 בארה"ב וזכתה גם להצלחה בינלאומית, בעקבותיה פורסם כי רשת "CBS" החלה לעבוד על סדרת ספין אוף בשם "איך פגשתי את אבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully