וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסך הקטן מרים: מבחר המלצות צפייה לשבוע הגאווה

12.6.2015 / 0:11

לא רק הרחובות יתמלאו השבוע בחגיגות צבעוניות, גם מסכי הטלוויזיה יצדיעו לשבוע הגאווה עם מגוון של סרטים וספיישלים. הכינו את הממירים המקליטים

יום שישי, 12 ביוני

ב-yes3 ב-22:00, "הדרך בה הוא מביט"
דרמת התבגרות מרגשת, במרכזה ליאונרדו, צעיר רגיש ועיוור, וגבריאל, התלמיד החדש בכיתה. כמעט ברגע בו הם נפגשים נרקמת ביניהם ידידות שהולכת ומעצימה, ויחד עם מגששים את דרכם בעולם המפחיד והמלהיב של אהבה ראשונה.

יום שבת, 13 ביוני

ב-yes דוקו ב-21:35, "האם אני נשמע גיי?"

הבמאי דייויד ת'ורפ תמיד חש מוטרד מכך שהוא "נשמע גיי". בסרטו המשעשע והפרובוקטיבי, פוגש ת'ורפ מומחים לדיבור וחברים מהקהילה, חוקר את השאלות על הקול ההומואי בתרבות הפופ וכיצד הוא משמש טריגר להטרדות הומופוביות? התשובות מפתיעות.

ב-MGM ב-18:30, מעבר לסקס

הקרנת בכורה לסרט הדרמה מ-2007. במרכזו עומדים שמונה זוגות, כולם בשלבים שונים של מערכות היחסים ביניהם. המשתתפים מנהלים שיחות עומק אחרי הסקס ומנסים להבין לאן מתקדם הקשר ביניהם. עם: מילה קוניס, דייב פרנקו ועמנואל צ'ריקי.

ב-yes קולנוע ישראלי, ב-22:00, "אנשים כתומים"

בכורה טלוויזיונית לסרטה החדש של חנה אזולאי הספרי. במוקד העלילה עומדת סבתא זוהרה (ריטה שוקרון), אליה נוהרים במשך שנים בני העדה המרוקאית כדי לקבל עצה לחיים. הם מעניקים לסבתא חפץ ממשפחתם, היא נרדמת וחולמת ולאחר מכן מעניקה להם עצה לחיים כשהיא מתעוררת. לאחרונה תש כוחה של סבתא זוהרה וקשה לה לחלום. היא מחפשת מחליפה. בלילות היא בודקת את העיניים של נכדתה זוהר (מיטל גל סויסה) אך הן ריקות, ואילו הבת שלה סימון (אסתי ירושלמי), שכן יודעת לחלום מסרבת להחליף אותה ומעדיפה לעבוד במסעדה הקטנה שלה בבת ים. סבתא זוהרה מחליטה לצאת למאבק נגד המסעדה, ושם העניינים מסתבכים.

ב-HOT PLUS ב-22:00, מרתון "כתום זה השחור החדש"

העונה החדשה של סדרת הכלא המצליחה מבית נטפליקס, בכיכובה של השחקנית הטרנסג'נדרית לאברן קוקס, יוצאת לדרך עם מרתון שידור רציף של כל 13 פרקי העונה. שידור נוסף: יום ראשון, החל מ-22:00. הפרקים זמינים גם ב-VOD.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
?Do I Sound Gay/מערכת וואלה, צילום מסך

יום שלישי, ה-16 ביוני

ב-yes3 ב-22:00, "גורל ידוע מראש"

מותחן מבריק שזכה לשבחים רבים ויוקרן גם בסינמטק תל אביב, כחלק מאירועי פסטיבל הקולנוע הגאה 2015. במרכז העלילה עומד סוכן נוסע בזמן שמקבל משימה לגייס מתנדב לארגון חשאי על מנת לנסות ולעצור טרוריסט אלמוני ומסוכן. בכיכובם של אית'ן הוק והתגלית המבטיחה שרה סנוק.

אם אתם לא בעניין של לצאת מהבית בסופ"ש הקרוב, הרשת מציעה לא מעט סרטים וסדרות העוסקים בקהילה. נקודת פתיחה טובה יכולה להיות האתר Snagfilms שמציע שורה של כותרים לצפייה ישירה בחינם, משם כבר תוכלו למצוא את דרככם לבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully